خرید اقساطی گوشي a33 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/22 00:54:31

یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ با امکاناتی عالی مدل a33 است. برای خرید اقساطی گوشي a33 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشي a33 سامسونگ


گوشی a33 سامسونگ

امروزه گوشی‌های سامسونگ بسیار پرطرفدار هستند ولی با توجه به افزایش قیمت کالاهای دیجیتال ممکن است همه توانایی خرید این گوشی‌ها را نداشته باشند. از همین جهت خرید اقساطی بهترین روش برای افرادی است که قصد خرید گوشی با کیفیت و قیمت بالا دارند. اولین نکته‌ای که هنگام خرید اقساطی هر گوشی مورد توجه قرار می‌گیرد ابعاد آن است. مشتریان با توجه به کاری که اغلب با گوشی انجام می‌دهند سایز را انتخاب می‌کنند.

سایز این مدل سامسونگ 159.7 در 74 در 8.1 میلی‌متر است و در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و گلبهی موجود است. جنس اسکلت اصلی گوشی از پلاستیک است و جنس جلو شیشه-گوریلا گلس 5 است. این کالای دیجیتال دارای حسگر اثر انگشت از نوع زیر نمایشگر (اپتیکال) است.از دیگر حسگر‌های موجود شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و قطب‌نما را می‌توان نام برد.

سرعت پردازش و رم

اگر قصد دارید بازی و نرم افزارهای سنگین را بدون هنگ کردن و کاهش سرعت اجرا کنید، این مدل با پردازنده گرافیکی Mali-G68 و 2 هسته 2.4 گیگاهرتز Cortex-A78 و 6 هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55 مناسب خواهد بود. میزان رم گوشی نیز با سرعت عملکرد و اجرای نرم افزارها رابطه مستقیم دارد که در گوشی a33 سامسونگ، رم 4 گیگابایت و 6 گیگابایت همراه حافظه داخلی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت در نظر گرفته شده است. 

دوربین با کیفیت شگفت انگیز

امروزه یکی از مهمترین کاربردهای گوشی موبایل ثبت فیلم و عکس و اشتراک گذاری آنهاست. دوربین این گوشی با لنز واید 26 میلی‌متری، سایز سنسور  1/2.0 اینچ و سایز پیکسل 0.8 میکرومتر کیفیت فوق العاده‌ای در لنز اصلی دارد.

فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر از ویژگی‌های برتر دیگر این دوربین عالی است. به علاوه دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسل با پوشش 123 درجه، قابلیت بزرگنمایی را افزایش داده است. دوربین سلفی نیز مانند دوربین اصلی لنز واید 13 مگاپیکسل  بوده و با 1/3.1 اینچ سایز سنسور و 1.12 میکرومتر سایز پیکسل کیفیت خوبی به عکس‌های سلفی می‌دهد.

مشخصات باطری

ظرفیت باطری یکی از نکات قابل توجه هنگام مقایسه کالای دیجیتال است، هر مقدار ظرفیت باتری گوشی شما بالاتر باشد به همان میزان شارژ بیشتری ذخیره کرده و نگه می‌دارد. ظرفیت باتری این محصول 5000 میلی‌آمپر ساعت و نوع باتری آن نیز لیتیوم پلیمری می‌باشد. در هنگام فروش قسطی و اینترنتی کالای دیجیتال، فروشنده تمام اطلاعات مورد نیاز را با دقت برای شما نوشته است، پس حتما قبل از ثبت سفارش تمام توضیحات ارائه شده را مطالعه کنید.

بهترین نوع صفحه نمایش گوشی

این کالای دیجیتال دارای نمایشگر مدل جدیدتر AMOLED یعنی نوع Super AMOLED است. همانطور که از نام این نوع نمایشگر پیداست نسبت به نسخه‌های قدیمی سرعت و حساسیت بهتری و برتری دارد. در این نمایشگر رنگ‌ها دقیق تر است در عین حال به انرژی کمتری نیاز دارد. این گوشی a33 سامسونگ دارای نمایشگر با ابعاد 6.4 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل نیز است.تراکم پیکسی در رابطه با کیفیت نمایش بهتر است از 300 بیشتر باشد که در این مدل سامسونگ  411 پیکسل در اینچ است. 

خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ

با خرید اقساطی همین الان می‌توانید گوشی همراه مورد علاقه خود را تهیه کرده و استفاده کنید. در حقیقت همین موضوع بزرگترین مزیت خرید اقساطی در مقابل خرید نقدی گوشی است، با این روش کالای دیجیتال مورد نظر را بلافاصله تحویل می‌گیرید. برای اطلاع از قیمت به روز خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. در این سایت شما می‌توانید این محصول را سفارش داده و یک خرید اقساطی امن و بی‌نقص را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گوشی شیائومی mi 11 pro

فروش قسطی گوشی شیائومی mi 11 pro
برند شیائومی یکی از بهترین کمپانی‌های چینی است که در ایران محبوبیت بالایی دارد. برای خرید قسطی گوشی شیائومی mi 11 pro به...

خرید قسطی آیفون se 2022

خرید قسطی آیفون se 2022
یکی از آیفون‌های پرفروش شرکت اپل بی شک مدل آیفون اس ای 2022 می‌باشد. برای خرید قسطی آیفون se 2022 به بخش موبایل در دسته بندی...