خرید قسطی a53

تاریخ انتشار:
1403/2/27 06:02:29

یکی از بهترین گوشی‌های برند سامسونگ بی شک گلکسی a53 سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی a53 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی a53


بررسی گوشی a53 سامسونگ

سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی a53 و سایر انواع کالای دیجیتال را فراهم نموده است. این گوشی یکی از گوشی‌های رده بالا در گروه A از محصولات سامسونگ محسوب می‌گردد. این سایت با طراحی امکان فروش اقساطی موبایل, کار انتخاب محصول را برای کاربران آسان نموده است. افزایش قیمت کالاهای وارداتی باعث شده تا پرداخت وجه کالا به صورت یکجا دشوار گردد. این سایت با عرضه شیوه فروش اقساطی گوشی سامسونگ خرید این گوشی‌ها را تسهیل نموده است.

شما با خرید اقساطی a53 یکی از گوشی‌های با کیفیت سامسونگ در گروه A را در اختیار خواهید داشت. این گوشی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را از موبایل‌های هم‌خانواده خود متمایز می‌نماید. با توجه به حساسیت کالای دیجیتال, خرید محصولات با کیفیت اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل توجه به کیفیت محصول بسیار مهمتر از قیمت آن خواهد بود. با عرضه بهترین کالاها و تسهیلات ارائه شده, خریدی راحت برای مصرف کنندگان رقم خورده است.   

امکان خرید قسطی a53

با خرید قسطی گوشی a53 از گروه A یکی از مطمئن‌ترین گوشی‌های سامسونگ در اختیار شما قرار خواهد گرفت. کاربرانی که قابلیت‌های بالاتر و امکانات بیشتری را برای انواع کالا دیجیتال مد نظر دارند با مراجعه به این سایت می‌توانند خواسته‌های خود را بدست آورند. با عرضه فروش اقساطی موبایل در این پورتال امکان دریافت خدمات فروش اقساطی گوشی سامسونگ برای مخاطبان مهیا شده است. 

داشتن حافظه 256 گیگابایتی در کنار برخورداری از شبکه 5G از خصوصیات ویژه بارز این گوشی است. این کالای دیجیتال صفحه نمایش 6 اینچی داشته و تصویری با رزولوشن 64 مگاپیکسل را به شما هدیه می‌کند. کاربران با خرید اقساطی a53 می‌توانند از داشتن یک گوشی سبک با وزن تقریبی 190 گرم, برخوردار گردند.

این گوشی دارای 4 ماژول دوربین با قابلیت AutoFocus است. با خرید این کالا دیجیتال, فیلمبرداری با رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه امکان پذیر می‌گردد. دوربین سلفی به کار رفته در این محصول 32 مگاپیکسل دقت داشته و تصاویری واضح از کاربر را ارسال می‌کند. 

اطلاعات بیشتر

با خرید قسطی a53 شما می‌توانید از حسگر FingerPrint|Under-Display استفاده نمایید. به علاوه حسگرهای ژیروسکوپ, شتاب سنج و قطب نما سهولت استفاده از گوشی را برای کاربر امکان پذیر می‌سازد. با برخورداری از امکان فروش اقساطی موبایل در این سایت, شما می‌توانید از سیستم ارتباطی بلوتوث با نسخه 2/5 استفاده نمایید. اندازه این گوشی 46/6 اینچ با ابعاد 8.10×74.80×159.60 می‌باشد. حافظه RAM موجود بر روی این گوشی 8 گیگابایت بوده که سرعت انتقال داده را به میزان قابل توجهی بالا برده است.

با فراهم شدن وجود امکان فروش اقساطی گوشی سامسونگ در این سایت شما خواهید توانست از تراشه قدرتمند Exynos 1200 Chipset و پردازنده مرکزی Octa-core به کار رفته در این گوشی لذت ببرید. نوع پردازنده مذکور 64 بیتی می‌باشد که سرعت و قدرت پردازش بالایی را برای این کالای دیجیتال به ارمغان می‌آورد. تراکم پیکسلی در این گوشی 407 پیکسل بر اینچ است که دقت بالای تصاویر را به همراه دارد. عکس‌های گرفته شده توسط این گوشی به مدد این فشردگی پیکسلی از کیفیت بالایی برخوردار است.

نحوه خرید اقساطی a53 از قسطی کلاب

همه مصرف کنندگان می‌توانند از امکان خرید قسطی گوشی a53 در این سایت استفاده نمایند. چنانچه قصد خرید اقساطی از این سایت را نداشته باشید, با 5 روز کاری پس از سفارش گذاری کالا در سایت, سفارش مورد نظر شما ارسال می‌گردد. در غیر این صورت, با استفاده از شیوه‌های متنوع پرداخت اقساطی و با کمترین تشریفات اداری خرید غیر نقدی برای شما امکان پذیر خواهد بود. اشکال مختلف پرداخت مرحله‌ای نظیر "لیزینگ پارسیان", شیوه "پویا", "طرح چابک" یا روش "بایچک", در این سایت ارائه شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

لپ تاپ مایکروسافت

لپ تاپ مایکروسافت
برند مایکروسافت یکی از بهترین برندهای دنیا می‌باشد که دارای محبوبیت ویژه‌ای است. برای خرید اقساطی لپ تاپ مایکروسافت به بخش...

خرید اقساطی گوشی A73 سامسونگ با چک

خرید اقساطی گوشی A73 سامسونگ با چک
یکی از بهترین گوشی‌های سری A سامسونگ مدل a73 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A73 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی...