خرید اقساطی گوشی a33

تاریخ انتشار:
1403/2/8 21:15:22

برند سامسونگ با محصولات متنوع و استنثایی شهرت جهانی پیدا کرده است. برای خرید اقساطی گوشی a33 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a33

سخن ابتدایی

امروزه گوشی‌های هوشمند جزئی از زندگی افراد را در بر می‌گیرد. با پیشرفت چشمگیر و سریع انواع مختلف گوشی‌های هوشمند موبایل، تصمیم گیری برای خرید این وسیله کارآمد کاری دشوار است. ما در این مقاله شما را با خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ و شاخصه‌های مثبت این کالای دیجیتال، و نحوه خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ آشنا می‌نماییم.

بررسی گوشی a33 سامسونگ

یکی از مهمترین کالاهای دیجیتال در سراسر دنیا، گوشی‌های هوشمند موبایل هستند. شرکت پرچم دار سامسونگ در میان برندهای مختلف گوشی‌های هوشمند از لحاظ کارایی و تولید محصولات باکیفیت در جایگاه برتری قرار گرفته است. اصولا قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ بسیار مناسب است. در میان انواع مختلف محصولات وارد بازار عرضه شده، شرکت سامسونگ با تولید گوشی a33 توانست طرفداران مخصوص به خود را مجدد به خود جذب کند. 

✔ساخت بدنه ترکیبی از شیشه و پلاستیک.
✔سایز صفحه نمایش به ابعاد: 6.4 اینچی بزرگ سوپر آمولد.
✔ظرفیت حافظه داخلی: 128 گیگابایت.
✔ظرفیت حافظه Ram: 8 گیگابایت.
✔قابلیت استفاده از دو سیم کارت.
✔دارای پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای.
✔دارای یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی 5000 میلی‌آمپری.
✔قابلیت استفاده از دو سیم کارت بصورت همزمان و یا تک سیم کارت.
✔پشتیبانی کامل از تمامی شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی.
✔کیفیت دوربین اصلی: چهار عدد دوربین در قسمت پشت گوشی به چشم می‌خورد. در پنل پشتی گوشی سامسونگ مدل a33 لنزهای 48 مگاپیکسلی (عریض) و همچنین 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) و 5 مگاپیکسل (ماکرو) و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق تصویر قرار دارد.
✔کیفیت دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل است.
✔مجهز به حسگر اثر انگشت، شتاب‌سنج، قطب ‌نما، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت.
✔مقاوم در برابر گرد و غبار و آب.
✔پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی G2، G3، G4، 5G.
✔دارای رنگ بندی‌های بسیار جذاب آبی، گلبهی، سفید و مشکی. 

فروش قسطی گوشی‌های هوشمند 

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی هوشمند، قطعا خرید این گوشی گزینه خوبی خواهد بود اما به علت بالا بودن قیمت این وسیله کارآمد، خرید نقدی آن برای علاقه مندان چندان میسر نمی‌باشد. پیشنهاد ما برای طرفداران این محصول، خرید اقساطی است. خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ را در سایت‌های معتبر انجام دهید. از سایت‌های فروش قسطی، سایت قسطی کلاب است. شرایط خرید قسطی گوشی گلکسی a33 سامسونگ، در سایت معتبر قسطی کلاب بدین گونه است که: 

ابتدا وارد سایت قسطی کلاب شوید. گزینه خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ را انتخاب نمایید. تمامی فرم‌های در نظر گرفته شده را تکمیل و مدارک درخواستی را ارسال فرمایید. در مرحله بعد شماره موبایل خود را وارد سامانه کنید.

در پایان محصول انتخاب شده خود را در زمان مشخص دریافت خواهید کرد. در این سایت علاوه بر اطمینان خاطر از دریافت محصول، از اصالت کیفیت محصول نیز برخوردار می شوید. در سایت قسطی کلاب علاوه بر خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ می‌توانید از محصولات متنوع خانگی و یا اداری بصورت قسطی بهره مند شوید. 

سخن پایانی

گوشی موبایل سامسونگ مدل a33 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طرفداران گوشی موبایل هوشمند می‌باشد. از ویژگی‌های مهم این کالای دیجیتال صفحه نمایش بزرگ و همچنین ضد آب بودن آن است. می‌توانید خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ را در کمترین زمان و با کمترین بودجه در سایت قسطی کلاب تهیه انجام دهید. خشنودی و رضایت شما از خرید و سایت قسطی کلاب آرزوی دیرینه این مجموعه است.

سایر بلاگ های مرتبط

گوشی a10s سامسونگ

گوشی a10s سامسونگ
در این مقاله قصدا داریم در مورد یکی از پر فروش‌ترین مدل‌های گوشی هوشمند سامسونگ مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. با خرید اقساطی...

خرید نقدی جدیدترین گوشی سامسونگ

خرید نقدی جدیدترین گوشی سامسونگ
شرکت سامسونگ از زمره بهترین شرکت های دنیا می‌باشد که طراحی و تولید تلفن های همراه را در سالیان گذشته آغاز کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی ...