خرید اقساطی a22

تاریخ انتشار:
1403/2/30 09:57:58

یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ که دارای فناوری 5G است مدل گلکسی A22 می‌باشد. برای خرید اقساطی a22 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی a22


گوشی a22 سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟ 

برند سامسونگ یکی از بهترین و مشهورترین برندها در زمینه گوشی و کالای دیجیتال است. این برند مدل‌های زیادی از گوشی را با رده قیمتی متفاوت تولید می‌نماید. یکی از گوشی‌های میان رده برند سامسونگ که به تازگی وارد بازار شده گوشی گلکسی a22 است. ما در این مقاله شما را با ویژگی‌های این گوشی و نکات مربوط به خرید قسطی a22 آشنا خواهیم کرد. 

همانطور که گفته شد گوشی سامسونگ a22 یکی از جدیدترین تولیدات شرکت سامسونگ است که در تاریخ 1 جولای 2021 روانه بازار شده است. این گوشی نسبت به قیمت مناسبی که دارد ویژگی‌های منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار داده است. 

اگر شما هم جز طرفدارن گوشی‌های میان رده برند سامسونگ هستید در ادامه با ما همراه باشید تا به طور کامل با ویژگی‌های گوشی a22 آشنا شوید. ویژگی‌ها و مزایای خرید اقساطی a22 به شرح زیر می‌باشد:

•ابعاد گوشی a22 سامسونگ معادل 159.3 در 73.6 در 8.4 میلی‌متر و وزن آن نیز معادل 186 گرم می‌باشد. این گوشی جز یکی از خوش دست‌ترین گوشی‌های تولید شده برند سامسونگ می‌باشد.
•جنس قاب پشتی این گوشی پلاستیک و فریم جلوی آن از شیشه می‌باشد.
•صفحه نمایشگر گوشی a22 از نوع سوپر امولد است و رزولوشن آن معادل 720×1600 پیکسل می‌باشد.
•این گوشی نیز همانند سایر مدل‌های جدید سامسونگ دارای سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3 می‌باشد.
•یکی از مهمترین مزایای خرید قسطی a22 بهره مندی از نسل پنجم اینترنت است. این گوشی یکی از ارزان ترین مدل‌های گوشی سامسونگ می‌باشد که دارای قابلیت 5G است. همچنین لازم به ذکر است نسخه 4G این گوشی نیز در بازار موجود می‌باشد و قیمتی پایین‌تر از مدل 5G دارد.
•از لحاظ حافظه داخلی گوشی a22 سامسونگ تنوع زیادی دارد. این گوشی در مدل‌های حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 6، حافظه داخلی 128 گیگ و رم 4 و حافظه داخلی 64 و رم 4 گیگابایت تولید شده است.
•باطری این گوشی دارای ظرفیتی معادل 5000 میلی آمپر می‌باشد. شما با خرید اقساطی a22 می‌توانید در طول روز ساعت‌های طولانی از گوشی خود استفاده کنید بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ گوشی خود باشید، همچنین گوشی a22 دارای شارژر سریع 15 واتی نیز می‌باشد.
•کیفیت دوربین یک گوشی یکی دیگر از مهم ترین معیارها برای خرید گوشی است. گوشی a22 نیز جز گوشی‌هایی است که دوربین با کیفیتی دارد. 

گوشیa22 4G دارای 4 ماژول دوربین و گوشی a22 5G دارای 3 ماژول دوربین می‌باشد. کیفیت دوربین‌های مدل 4G به ترتیب معادل: 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسل می‌باشد و کیفیت دوربین‌های مدل 5G معادل 48، 5 و 2 مگاپیکسل است، همچنین این گوشی دارای یک فلش LED نیز می‌باشد. 

خرید قسطی a22 از فروشگاه قسطی کلاب

در قسمت‌های قبل با ویژگی‌های منحصر به فرد گوشی a22 سامسونگ آشنا شدید. حال در این قسمت قصد شما را با یک فروشگاه معتبر برای خرید انواع کالای دیجیتال آشنا کنیم. این فروشگاه که قسطی کلاب نام دارد انواع و اقسام کالاها را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار داده است. برای خرید نقدی گوشی a22 و انواع گوشی‌ها می‌توانید به این سایت مراجعه کنید و پس از پرداخت وجه گوشی را درب منزل تحویل بگیرید. 

همچنین شایان ذکر است قسطی کلاب علاوه بر فروش نقدی اقدام به فروش قسطی موبایل و همه نوع کالای دیجیتال می‌نماید. برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ و سایر برندها نیز می‌توانید به وب سایت رسمی قسطی کلاب مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شرایط خرید اقساطی a22 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش کامپیوتر قسطی

فروش کامپیوتر قسطی
عصر امروز را بسیاری از افراد عصر دیجیتال می دادند ساخت وسایل جدید این امکان را فراهم کرده است که شما بتوانید در کمترین زمان ممکن اطلاعات را...

خرید قسطی لپتاپ لنوو

خرید قسطی لپتاپ لنوو
لپتاپ‌ها انوع مختلفی دارند و در برندهای متنوعی طراحی و تولید شده‌اند. پشنهاد ما خرید قسطی لپتاپ لنوو از بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی...