خرید اقساطی a10s

تاریخ انتشار:
1403/2/19 07:43:02

اگر به دنبال خرید یک گوشی مقرون به صرفه و باکیفیت هستید، پیشنهاد ما خرید اقساطی a10s از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب می‌باشد.

 

خرید اقساطی a10s


گلکسی a10s سامسونگ؛ انتخابی مناسب برای خرید اقتصادی

گلکسی a10s یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های اقتصادی موجود در بازار است؛ همچنین این گوشی هوشمند از امکانات و ویژگی‌های قابل قبولی برخوردار می‌باشد. در وضعیت کنونی خرید قسطی a10s راه ساده‌تری را برای تهیه این گوشی هوشمند در پیش‌روی شما قرار خواهد داد. در سال‌های اخیر بازار عرضه و تقاضای گوشی‌های هوشمند بسیار داغ شده است. 

به گونه‌ای که همه روزه شاهد طراحی و تولید گونه‌های جدیدتری از این محصولات محبوب هستیم. همانطور که می‌دانید سامسونگ یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌های فعال در حوزه طراحی گوشی‌های هوشمند است. 

این برند مطرح همه روزه با عرضه محصولات جدید، نیاز شمار زیادی از مخاطبان خود را برطرف می‌سازد. بهتر است بدانید سامسونگ در سال 2019 ریسک بزرگی را به جان خرید و خانواده جدیدی از گوشی‌های هوشمند را با مدل A روانه بازار نمود.

 همچنین توسعه مدل A گوشی‌های سامسونگ در اثر ادغام چندین خانواده مختلف از گوشی‌های میان‌رده این برند صورت گرفته است. گلکسی a10s یکی از اقتصادی‌ترین اعضای خانواده A گوشی‌های سامسونگ است. 

این گوشی هوشمند از طراحی مناسبی برخوردار می‌باشد و همچنین امکانات قابل توجهی را ارائه می‌دهد. گلکسی a10s سامسونگ نسخه ارتقا یافته‌ گلکسی a10 می‌باشد. همچنین در طراحی گلکسی a10s سامسونگ برخی از مشکلات و نقص‌های گوشی a10 رفع شده است. بنابراین شما می‌توانید با خرید اقساطی a10s این گوشی اقتصادی را با بهترین شرایط تهیه نمایید، همچنین خرید قسطی a10s فشار کمتری را به بنیان اقتصادی شما وارد خواهد کرد. 

با برخی از ویژگی‌های گل کسی a10s بیشتر آشنا شوید!

کمپانی سامسونگ در طراحی گلکسی a10s از ظاهری مشابه با گلکسی a10 استفاده کرده، همچنین بهتر است بدانید گلکسی a10s از یک نمایشگر با کیفیت همراه با حاشیه‌های بسیار کم برخوردار می‌باشد.

طراحی دوربین سلفی این گوشی هوشمند در بهترین حالت ممکن صورت گرفته است، اما نکته‌‌ای که طراحی ظاهری گلکسی a10s را با جذابیت بیشتری روبرو کرده، سنسور اثر انگشت استفاده شده در قسمت پشتی این گوشی می‌باشد. شرکت سامسونگ برای استفاده سریع و راحت کاربران از گلکسی a10s، سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند را بر روی قاب پشتی آن پیاده‌سازی کرده است. 

با گذر از ویژگی‌های ظاهری گلکسی a10s نوبت به معرفی سخت افزار استفاده شده در طراحی این گوشی هوشمند می‌رسد. به همین منظور لازم است بدانید گلکسی a10s در دل خود تراشه Mediatek MT6762 Helio P22 را حمل می‌کند. این تراشه به علت ویژگی‌های ساختاری خاصی که دارد، قدرت قابل توجهی را به این گوشی هوشمند القا خواهد کرد. 

سامسونگ برای بهبود عملکرد گوشی a10s در طراحی آن از پردازنده مرکزی "8 هسته‌ای 2.0 گیگاهرتز Cortex-A53" استفاده کرده است، اما نکته‌ای که سخت افزاری گلکسی a10s را با جذابیت بیشتری روبرو کرده، برخورداری از پردازنده گرافیکی "PowerVR GE8320" می‌باشد. با این تفاسیر شما می‌توانید به وسیله گلکسی a10s بسیاری از بازی‌های طراحی برای سیستم‌عامل اندروید را تجربه نمایید.

آشنایی با مشخصات گوشی گلکسی a10s

سامسونگ در طراحی گلکسی a10s از مشخصات سخت افزاری قابل قبولی استفاده کرده که این موضوع انتخاب و خرید این گوشی هوشمند را به گزینه بهتری تبدیل کرده است. به همین منظور تعدادی از مشخصات سخت افزاری گلکسی a10s عبارتند از:

• عرضه شده با سیستم عامل اندروید 9

• میزان حافظه داخلی 32 گیگابایت

• طراحی شده در دو نوع مختلف با میزان حافظه رم 2 و 3 گیگابایت

• دارای دوربین اصلی دوگانه با کیفیت‌های 13 و 2 مگاپیکسل

• برخورداری از دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل 

خرید اقساطی a10s از فروشگاه قسطی کلاب با شرایطی فوق‌العاده

در وضعیت فعلی نوسانات قیمت ارز، خرید اقساطی گوشی را با استقبال بیشتری روبرو کرده است. زیرا با خرید اقساطی گوشی سامسونگ تمامی هزینه‌های خرید آن به صورت اقساطی پرداخت خواهد شد. بنابراین اگر به دنبال راهی ساده برای تهیه گلکسی a10s هستید، بهترین راه موجود خرید قسطی a10s خواهد بود. 

زیرا با خرید اقساطی a10s می‌توانید این گوشی هوشمند را از فروشگاه قسطی کلاب با شرایطی فوق‌العاده تهیه نمایید. جهت آگاهی بیشتر لازم است بدانید فروشگاه قسطی کلاب یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های فعال درزمینه فروش قسطی موبایل است. 

با مراجعه به این فروشگاه می‌توان گلکسی a10s را به صورت نقدی نیز خریداری نمود. با این تفاسیر شما عزیزان می‌توانید برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط خرید اقساطی به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی موبایل A01

خرید نقدی موبایل A01
اگر به دنبال خرید یکی از گوشی های برند سامسونگ را دارید، می‌توانید به خرید نقدی موبایل A01 بپردازید. در حقیقت در بین مدل‌های ....

خرید قسطی ایپد پرو 2021

خرید قسطی ایپد پرو 2021
اگر علاقه مند به خرید قسطی ایپد پرو 2021 با شرایطی آسان هستید، به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید...