خرید اقساطی PS5 سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/14 19:24:37

کنسول بازی پلی استیشن یکی از بهترین وسایل بازی در دنیا است. برای خرید اقساطی PS5 سفته ای به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی PS5 سفته ای

شرایط خرید قسطی PS5

یکی از اتفاقات جالبی که در سال گذشته افتاد، ورود PS5 به بازار بود که در حال حاضر با خرید PS5 می‌توانید یکی از آن‌ها را در منزل خود داشته باشید. این کنسول بازی پس از گذشت سال‌ها و انتظار از سوی علاقه مندان در نهایت از سوی کمپانی سونی به بازار عرضه شد و اتفاقات جالبی را رقم زد. این محصول بازی سرگرمی نهمین نسل از PS ها می‌باشد؛ که امروزه می‌توانید در بازارهای کشورمان نیز آن را به صورت خرید اقساطی PS5 و یا نقدی تهیه کنید. 

این کنسول یکی از شگفتی‌های کمپانی سونی می‌باشد، که علاوه بر ارتقا برخی از سیستم‌های آن، دارای ایراداتی نیز بوده است. شاید این یکی از سیاست‌های این کمپانی باشد که برای جذب کاربران هربار با کمبودهایی مواجه هستیم که قرار است در نسل بعدی آن شاهد ارتقاء آن باشیم. برای آگاهی از ویژگی‌های این نسل از بازی‌ها و خرید قسطی پلی استیشن 5 با ما همراه باشید.

اولین ویژگی این کنسول، ظاهری به نسبت بزرگتر از نسل‌های قبل خود می‌باشد. وزنی سنگین‌تر و البته حجمی بیشتر در طراحی آن شاید کمی دردسر ساز شود؛ اما در نهایت جای خود را در میان کاربران باز کرده است.

طراحی سفید رنگ و پنل های قوسی شکل دو طرف آن ظاهری عجیب و زیبا به آن بخشیده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. در طراحی اصلی آن، کنسول به صورت عمودی بر روی سطح قرار می‌گیرد، اما با توجه به پایه‌هایی که برای آن تعبیه شده است؛ می‌توانید از آن به صورت افقی نیز استفاده کنید. 

با توجه به خرید قسطی PS5 این محصول جای خود را در خانه‌های ما باز کرده است!

دو سطح سفید، بدنه اصلی و مشکی آن را در برگرفته است، که روی آن تنها دو دکمه مجزا برای روشن و خاموش کردن و همچنین خروج دیسک از دستگاه قرار داده شده است. از دیگر تغییراتی که در این نسل از کنسول‌های بازی اتفاق افتاده است، کاهش حجم ذخیره سازی آن از یک ترابایت به 825 گیگابایت در این نسخه می‌باشد؛ که البته مزیت آن بالا رفتن پردازش بازی ها تا 5.5 گیگابایت بر ثانیه است.

در بخش جلویی آن دو ورودی USB و USB Type C قرار دارد. ایجاد حجم بزرگ در این دستگاه به برطرف کردن سروصدا و همچنین داغ کردن آن کمک بسیار زیادی کرده است.

این دستگاه از سروصدای کمتری نسبت به PS4 برخوردار است و همچنین با قرار گیری فضای تهویه و خنک کننده در سه طرف سطح آن دیگر نگرانی برای، افزایش دمای آن نخواهید داشت.

خبر خوب اینکه اگر علاقه مند به بازی‌های PS4 هستید، دیگر نگرانی نخواهید داشت؛ چون تمامی این بازی ها در PS5 نیز قابل اجرا می‌باشد. پس اگر تصمیم به تهیه و خرید اقساطی PS5 گرفته‌اید، بی شک می‌توانید از بازی‌های قدیمی خود نیز استفاده کنید. کنترلر ها نیز تغییراتی را به خود دیده است که از آن جمله می‌توان به بخش بیرونی دسته اشاره کرد، که شیب و قوس بیشتری برای بهبود وضعیت ارگونومی آن به خود گرفته است. 

اضافه شدن میکروفون یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول می‌باشد، که می‌توانید آن را با دسته بازی کنترل کنید. اگر هنوز موفق به تهیه و خرید PS5 نشده‌اید، توصیه می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. 

خرید قسطی PS5 یکی از امکانات ویژه در سایت قسطی کلاب 

فروش قسطی کنسول بازی با شرایط و تسهیلات مناسب یکی از ویژگی‌های سایت قسطی کلاب می‌باشد که خرید اقساطی پلی استیشن 5 را برای کاربران تسهیل کرده است. کاربران عزیز می توانند با مراجعه به سایت قسطی کلاب و ثبت سفارش برای خرید اقساطی PS5 یک قدم به تهیه این کنسول‌ها نزدیک شوند. همکاران ما شما را در ارائه خدمات این سایت همراهی می‌کنند. پس با ما در ارتباط باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی بازی های ps4

فروش اقساطی بازی های ps4
فروش اقساطی بازی های ps4، برای آن دسته از طرفداران و علاقمندان این محصول سرگرم کننده و جذاب، می تواند یک فرصت مغتنم و حائز اهمیت محسوب شود. بدون....

خرید قسطی کنسول بازی PS5 بدون ضامن

خرید قسطی کنسول بازی PS5 بدون ضامن
اگر تمایل به خرید قسطی کنسول بازی PS5 بدون ضامن دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...