خرید اقساطي گوشی z flip 4

تاریخ انتشار:
1403/2/27 19:30:23

اگر به دنبال خرید اقساطي گوشی z flip 4 با شرایطی عالی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است.


خرید اقساطي گوشی z flip 4


مشخصات گوشی z flip 4 

با توجه به کیفیت خوب و قیمت بالایی که گوشی z flip 4 دارد بسیاری از افراد خواستار خرید قسطي گوشی z flip 4 با قیمت مناسب هستند، شرکت سامسونگ در تولید گوشی‌های تاشو عملکرد موفقی داشته است. و در واقع از پرچمداران گوشی‌های تاشو است. گوشی z flip 4 از جمله بهترین گوشی سامسونگ می‌باشد و با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد مورد پسند افراد بسیاری است و توانسته است بازار خوبی را به خود اختصاص دهد. 

اگر قصد خرید اقساطي گوشی z flip 4 را دارید بهتر است قبل از خرید مشخصات این محصول را بررسی کنید، در این مطلب قصد داریم  این محصول را به شما معرفی کنیم. گوشی z flip 4 از نظر ظاهر شباهت زیادی به گوشی‌های نسل قبلی دارد، اما از نظر سخت افزاری یک گوشی پیشرفته و به روز است. این گوشی دارای لولای مخفی می‌باشد که به آن، امکان تا شدن می‌دهد. این لولا از کیفیت خوبی برخوردار است و بر این اساس تا کردن گوشی به راحتی انجام می‌گیرد. در دو طرف لولای مخفی برس‌هایی وجود دارد که مانع ورود گرد و غبار به درون لولا می‌شوند.

گوشی z flip 4 دارای باتری قدرتمندی است. سرعت شارژ در این گوشی بالا می‌باشد و کاربران می‌توانند با شارژر 25 واتی در مدت زمان کوتاهی گوشی را شارژ کنند. گوشی z flip 4 صدای بلندی دارد و همچنین نمایشگر قدرتمند این گوشی به آن جذابیت فوق العاده‌ای بخشیده است. این گوشی در رنگ‌های بنفش، بژ، آبی و خاکستری عرضه می‌گردد. قاب پشتی گوشی از جنس شیشه باکیفیت می‌باشد که دور آن را آلومینیوم پوشانده است. پشت گوشی دو تا دوربین قرار گرفته است و دارای یک فلش می‌باشد، روکش نمایشگر گوشی از جنس پلاستیک  است تا گوشی به راحتی خم و راست شود. کیفیت روشنایی و رنگ گوشی بسیار عالی است. برای خرید قسطي گوشی z flip 4 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مزایای خرید اقساطي گوشی z flip 4

با خرید قسطی گوشی z flip 4 صاحب یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ می‌شوید. این گوشی از نظر سخت افزاری از گوشی‌های رده بالای ساخت شرکت سامسونگ است. این گوشی دارای رم ۸ گیگابایت است و می‌توانید برای انجام کارهای سنگین از آن استفاده کنید. البته ذکر این نکته لازم است که اگر برای مدت طولانی از گوشی z flip 4 برای کارهای سنگین استفاده شود، داغ می‌کند. از ویژگی‌های گوشی z flip 4 در واقع  استحکام بالای جنس آن می‌باشد و بر این اساس در برابر عواملی مانند فشار و ضربه از مقاومت کافی برخوردار است. گوشی z flip 4 از جمله جذاب‌ترین انواع گوشی سامسونگ است و با توجه به مزایایی که دارد مورد استقبال مشتریان بسیاری می‌باشد.

خرید قسطي گوشی z flip 4 از قسطی کلاب

اگر به دنبال خرید اقساطي گوشی z flip 4 هستید ما به شما فروشگاه بزرگ و معروف قسطی کلاب را پیشنهاد می‌دهیم. شما در هر جایی از کشور که هستید می‌توانید به راحتی و با پرداخت پیش پرداخت بسیار کم، این گوشی را به صورت اقساطی خریداری کنید. گوشی z flip 4 در واقع یک گوشی خاص و جذاب است که با توجه به طراحی ویژه‌ای که دارد توانسته است رضایت مشتریان بسیاری را جلب نماید.  

فروش قسطی این گوشی جهت افزایش قدرت خرید جامعه انجام می‌گیرد. با توجه به اینکه گوشی‌های سامسونگ از محصولات باکیفیت هستند همواره پرطرفدارترین گوشی‌های موجود در بازارهای جهانی ‌می‌باشند و از فروش بالایی برخوردار هستند. البته با وجود کیفیت خوبی که گوشی‌های سامسونگ دارند با قیمت بالایی نیز به فروش می‌رسند و بر این اساس بسیاری از افراد به دنبال خرید اقساطی این محصولات هستند. جهت کسب اطلاعات کاملتر، شرایط خرید اقساطی این محصول را در سایت مطالعه نمایید. طرفداران گوشی z flip4 می‌توانند این کالای دیجیتال و باکیفیت را با اطمینان خاطر از قسطی کلاب به صورت نقدی یا قسطی خریداری کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ با سفته

خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ با سفته
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید اقساطی گوشی s20 fe

خرید اقساطی گوشی s20 fe
گوشی s20fe یک گوشی بالاره مقرون به صرفه است. برای خرید اقساطی گوشی s20 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...