خرید قسطي یخچال و فریزر اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/27 15:14:56

اسنوا برندی معتبر و پرفروش در ایران و حتی خاورمیانه محسوب می‌شود. برای خرید قسطي یخچال و فریزر اسنوا به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي یخچال و فریزر اسنوا


یخچال فریزر اسنوا

برند اسنوا که یکی از معروف‌ترین و قابل اعتمادترین برندهای ایرانی به حساب می‌آید، در تولید لوازم خانگی توانسته به جایگاه بسیار معتبری دست یابد. فروش محصولات این شرکت به خصوص در زمینه تلویزیون، یخچال، فریزر، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و دیگر موارد، توانسته تا بیرون از مرزهای ایران نیز محبوبیت بدست آورد. خرید قسطي یخچال و فریزر اسنوا نیز یکی از گزینه‌های مناسب و مقرون به صرفه، به خصوص برای افرادی است که قصد خرید جهیزیه یا یک کالای نو و باکیفیت را دارند. 

چرا باید برند اسنوا را انتخاب کرد؟

اسنوا در سال 1384 توانست فعالیت رسمی خود را به عنوان یک تولیدکننده لوازم خانگی شروع کند. این شرکت که حالا در لیست 100 برند برتر ایرانی قرار دارد، به خاطر تولید محصولات با کیفیت، زیبا و متناسب با تکنولوژی مدرن دنیا، زبانزد می‌باشد. همچنین، همکاری برند اسنوا با نخبگان و کارشناسان برتر جهانی و ایرانی منجر شده تا بتواند تولیدات خود را با کیفیت‌تر و بهینه‌تر کند. 

این شرکت در سال 1401 به عنوان برند محبوب و پرافتخار از نظر مصرف کنندگان شناخته شده است. اسنوا در زمینه فروش یخچال فریزر نیز جایگاه بسیار درخشان و مناسبی دارد. قیمت مناسب، شرایط فروش اقساطی، ضمانت نامه شرکتی و معتبر، وجود نمایندگی‌های متعدد در سراسر کشور، طراحی چشمگیر و زیبا و همچنین تنوع در تولید محصولات، سبب شده تا بتوان بهترین یخچال فریزر را از این شرکت تهیه کرد. برای خرید اقساطي یخچال و فریزر اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی و امکانات یخچال فریزر اسنوا

انواع یخچال فریزر اسنوا را می‌توان در طرح ساید بای ساید، تک درب، فریزر بالا و فریزر پایین مشاهده کرد. هرکدام از این محصولات دارای طرح، رنگ، ابعاد و مشخصات خاصی می‌باشند. اما بعضی از امکانات در اکثر یخچال فریزرهای اسنوا دیده می‌شود. برای مثال، وجود درب سوم برای یخچال، یکی از امکانات کاربردی و جذاب برای دسترسی سریع به مواد غذایی می‌باشد. مورد دیگر، یخ ساز و آب سرد کن با وجود دستگاه تصفیه آب است که کیفیت آب مصرفی را تا حد زیادی بالا می‌برد. همچنین باید به فیلتر تصفیه هوای سه لایه هم اشاره کرد که از بین بردن بوی نامطبوع و باکتری‌ها را به دنبال دارد. با خرید قسطي یخچال و فریزر اسنوا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

از دیگر ویژگی‌های انواع یخچال فریزر اسنوا باید به وزن سبک، دسترسی آسان برای تمامی اعضای خانواده، سیستم گردش هوای مناسب و سامانه‌ بازتابش سرمای Platinum Zone برای صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ هوای سرد داخل یخچال و فریزر، اشاره کرد. در این زمینه باید به مزایای دیگر این محصولات همچون کمپرسور اینورتر یخچال، صرفه جویی در مصرف برق، کاهش صدای یخچال، وجود محفظه‌های مخصوص اقلام غذایی مختلف و همچنین عمق بالا برای فضای بیشتر و بهینه سازی، توجه ویژه‌ای شود. در نهایت باید گفت که شما با خرید اقساطي یخچال و فریزر اسنوا می‌توانید از 120 ماه پشتیبانی فنی و قطعات بهره برده و یک محصول باکیفیت و ماندگار را برای منزل یا حتی محیط کار خود تهیه کنید. 

خرید قسطي یخچال و فریزر اسنوا از قسطی کلاب

همانطور که گفتیم، خرید یخچال فریزر از برند اسنوا می‌تواند خیال شما را از بابت انتخاب یک محصول مناسب، راحت کند. با توجه به این موضوع، خرید نقدی این محصولات ممکن است برای بسیاری از افراد، سخت و چالش برانگیز باشد. از این رو، فروشگاه قسطی کلاب توانسته فروش قسطی یخچال فریزر اسنوا را فراهم کند تا همه افراد بتوانند از این برند محبوب ایرانی، خرید کنند. در قسطی کلاب شما می‌توانید بدون پیش پرداخت و با کمک طرح‌های مختلف همچون حکمت ایرانیان، پایا و بایچک، خرید اقساطي یخچال و فریزر اسنوا را انجام دهید.  

سایر بلاگ های مرتبط

ماشین ظرفشویی ال جی قسطی

ماشین ظرفشویی ال جی قسطی
ماشین ظرفشویی از جمله پرمصرف ترین لوازم خانگی در آشپزخانه بوده و امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد تولید و ساخت انواع برندها و مدل های مختلف...

خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل مکس

خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل مکس
برند دیپوینت یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید یخچال فریزر می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل مکس به بخش...