خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/9 18:42:25

گوشی‌های اندرویدی، یکی از پرتقاضاترین کالای دیجیتال در چند دهه اخیر می‌‌باشند. این محصولات با توجه به پیشرفت فناوری، از مدل‌های متنوع با رابط کاربری مختلف بهره می‌برند. برای خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ



گوشی‌های اندرویدی سامسونگ 

در سال‌های اخیر، برند سامسونگ با عرضه گوشی‌های همراه باکیفیت، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. برند سامسونگ از بهترین برندهای عرضه کننده گوشی‌های اندرویدی می‌‌باشد که در ارائه مدل‌های جذاب و مدرن تلاش زیادی می‌نماید. برند سامسونگ به طور میانگین، سالانه حدود یک الی دو مدل جدید از گوشی‌های اندرویدی را تولید و روانه بازار می‌نماید که گوشی‌های موردنظر در رابط کاربری، ویژگی‌های ساختاری و فنی متفاوت هستند.

گوشی a34 سامسونگ یکی از جدیدترین گوشی‌های ارائه شده برند سامسونگ می‌‌باشد که از قیمت فوق العاده مناسبی نسبت به کیفیت و کاربرد محصول برخوردار است. این نوع گوشی جزو گوشی‌های میان رده محسوب می‌‌شود که متقاضیان بسیار بالایی را دارا می‌‌باشد. عرضه گوشی میان رده با اندروید 13 و قیمت مناسب در سال 2023، یکی از جذابیت‌های عملکردی برند سامسونگ می‌‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی a34 سامسونگ 

رابط کاربری One UI 5.1، یکی از ویژگی‌های مهم گوشی a34 سامسونگ می‌‌باشد که مورد توجه متقاضیان این محصول قرار گرفته است. این گوشی با داشتن ابعاد 161.3 در 78.1 در 8.2 میلی‌متر، از لبه‌های کناری قطورتری برخوردار است. به همین دلیل نسبت نمایشگر گوشی همراه به بدنه آن در حدود 85 درصد می‌‌باشد که مقدار قابل توجهی است و منجر به کوچک نشان داده شدن صفحه نمایشگر گوشی می‌‌شود. با خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

صفحه نمایشگر این محصول دارای پیشرفته ترین فناوری سوپر امولد است که همواره در تشخیص رنگ‌ها و نمایش وضوح عالی، نقش موثری را ایفا می‌نماید. همچنین نرخ نوسازی این محصول 120 هرتز است و می‌‌تواند در اجرای انواع بازی‌های سنگین و کارهای پرحجم دیجیتالی، هیچگونه لگ و باگی را به وجود نیاورد.

گوشی a34 سامسونگ دارای رام 6 و 8 گیگ بوده و فضای کافی را برای اجرای برنامه‌های چندگانه به وجود می‌آورد. حافظه داخلی گوشی در میزان 128 و 256 گیگابایت طراحی شده است. این نوع گوشی دارای دوربین سه گانه پشتی می‌‌باشد که اصلی‌ترین لنز آن از میزان 48 مگاپیکسل برخوردار می‌باشد و ثبت تصاویر مناسبی را ارائه می‌‌کند. دوربین سلفی آن نیز در میزان 13 مگاپیکسل می‌‌باشد. با خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ از فروشگاه قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

باتری فوق العاده 5000 میلی آمپر لیتیومی این گوشی، جزو مزیت‌های عالی این محصول به شمار می‌رود. رنگبندی خاص و فانتزی گوشی a34 سامسونگ، انتخاب را برای متقاضیان این محصول، شگفت انگیز ساخته است. رنگ‌های نقره‌ای، بنفش، سبز لیمویی و همچنین خاکستری تیره، از رنگ‌های چهارگانه گوشی a34 سامسونگ می‌‌باشند که بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند. 

قیمت گوشی سامسونگ 

در بین گوشی‌های میان رده برند سامسونگ، گوشی‌های جدید 2023 مانند گوشی a34 سامسونگ، قیمت مناسب‌تری دارند. با این حال با مقایسه قیمت گوشی میان رده سامسونگ و گوشی‌های برند دیگر، باید نوع کارایی و کیفیت محصول را نیز مورد بررسی قرار داد. 

خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ

در خرید اقساطی گوشی‌های سامسونگ، قیمت حرف اول را می‌زند. خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ با توجه به قیمت مناسبی که دارد، میزان بالاتری را نسبت به خرید نقدی گوشی موردنظر دارا می‌‌باشد. سایت قسطی کلاب با علم بر این موضوع، فروش قسطی گوشی‌های اندروید را به بهترین شکل ممکن در سایت تخصصی، به انجام رسانیده است. متقاضیان خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ می‌توانند برای کسب اطلاعات کافی جهت تهیه این محصول و شرایط اقساطی ویژه، به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گوشی شیائومی mi 11 pro

فروش قسطی گوشی شیائومی mi 11 pro
برند شیائومی یکی از بهترین کمپانی‌های چینی است که در ایران محبوبیت بالایی دارد. برای خرید قسطی گوشی شیائومی mi 11 pro به...

خرید اقساطی گوشی S9 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی S9 سامسونگ
یکی از مدل‌های جذاب گوشی سامسونگ S9 می‌باشد که فروش بالایی را در سراسر جهان داشته است. برای خرید اقساطی گوشی S9 سامسونگ به...