خرید اقساطی مک بوک پرو با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/26 16:38:48

یکی از بهترین محصولات شرکت اپل با قیمتی استثنایی روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی مک بوک پرو با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی مک بوک پرو با چک


معرفی کلی مک بوک پرو

بعد از موفقیت‌های شرکت اپل در تولید کامپیوترهای شخصی، بالاخره در سال 2020 با اضافه کردن تغییرات بنیادی و مهم در مک‌بوک‌ها، مک‌بوک‌پرو تولید و به بازار عرضه شد. مک‌بوک‌پرو به سرعت به کالای پر مخاطب فروشگاه اینترنتی اپل و فروشگاه‌های سراسر جهان بدل شد. در ادامه به نحوه خرید قسطی مک بوک پرو و اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری این کالای الکترونیکی اشاره خواهیم کرد. 

چرا مک بوک پرو؟

مک بوک پرو به عنوان اولین کالا با تراشه اختصاصی اپل سیلیکون وارد فروشگاه اینترنتی شد. ایده این تراشه‌ها اولین بار توسط بنیانگذار اپل، استیو جابز داده شد. بعد از مدت‌ها شرکت اپل توانست با تولید این تراشه‌های اختصاصی اپل سیلیکون به صورت خودکفا تمام اجزای تشکیل دهنده مک‌بوک را تولید و عرضه کند. این تراشه قابلیت حذف هدر رفت انرژی و بهینه سازی تولید حرارت را دارد. این ویژگی باعث شده است مک بوک پرو به راحتی نیازهای روزمره خریداران را برطرف کند. برای خرید اقساطی مک بوک پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از نظر ظاهری مک بوک پرو تفاوتی با نسل‌های قبلی کامپیوترهای شخصی اپل ندارد. برخی معتقدند که حتی به راحتی از روی ظاهر قابل تمایز با نسل اینتل نیستند. مهمترین تفاوت این مک‌بوک‌ها همان تراشه‌های M1 است که روی برد اصلی این مک‌بوک نصب شده است. همچنین فروشگاه اینترنتی اپل به تفاوت دیگری بین مک بوک‌های اینتل و تراشه اختصاصی اشاره کرده که وجود فن خنک کننده است. به این صورت که نسل قبلی دارای فن ولی نسل تراشه اپل سیلیکون فاقد سیستم خنک کننده داخلی می‌باشد. به نظر می‌رسد مک بوک پرو فقط برای انحصاری شدن تراشه‌ها روانه بازار شده است. با خرید قسطی مک بوک پرو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

مک بوک پرو M1 

از نظر سخت افزاری مک بوک با نسل تراشه M1 دارای CPU قوی تر و پردازه‌های قوی‌تر از نسل قبلی می‌باشد. همین قابلیت باعث شده این کالا جزو یکی از پرفروش‌های فروشگاه اینترنتی اپل باشد. یادگیری ماشینی مک بوک پرو 11 برابر سریع تر از نسل قبلی است. فروشگاه اینترنتی اپل در توضیحات مک بوک پرو اشاره کرده که سرعت write و read این مک بود به ترتیب 2190 و 2675 مگابایت بر ثانیه است که نسبت به نسل قبلی رشد چشمگیری داشته است. 

نحوه خرید اقساطی مک بوک پرو از قسطی کلاب

همانطور که می‌دانیم کامپیوتر شخصی یکی از مهمترین ابزار برای دانشجویان، کارمندان و حتی مصارف ابتدایی خانگی است. از همین رو نگه داری شارژ این کالای دیجیتال جزو مهمترین ویژگی‌هایی است که قبل از خرید از فروشگاه اینترنتی باید به آن دقت کرد.

مک بوک پرو با شارژدهی فوق العاده و 17 ساعت وبگردی و 20 ساعت پخش ویدیو استریم، جزو یکی از پرطرفدارترین مک‌بوک‌های اپل در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب است. شرکت اپل توانسته با انحصاری کردن تراشه این مک بوک از پس تست‌های پیشرفته نرم افزاری و سخت افزاری سربلند بیرون بیاید. برای خرید قسطی مک بوک پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مک بوک پرو بعد از عرضه شدن به بازار به سرعت لقب بهینه‌ترین و پر بازده ترین مک‌بوک تولیدی شرکت اپل را به خود گرفت و یکی از پرفروش‌ترین کالاهای فروشگاه اینترنتی اپل شد. از همین رو به گزینه بسیار مناسبی برای خرید اقساطی در بین مصرف کنندگان ایرانی نیز تبدیل شد. در ادامه به نحوه خرید اقساطی این کالا از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب خواهیم پرداخت.

با توجه به شرایط حال بازار شاید خرید نقدی این کالای دیجیتال برای دانشجویان یا کاربران خانگی گزینه سختی باشد. از همین رو قسطی کلاب در فروشگاه اینترنتی خود فروش اقساطی مک بوک پرو را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با یک سرچ ساده در بلاگ‌های قسطی کلاب اطلاعات این کالای دیجیتال رو مشاهده کنید. همچنین می‌توانید برای خرید اقساطی مک بوک پرو از این سایت اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی redmi note 8 pro

خرید گوشی redmi note 8 pro
خرید تلفن همراه مناسب نیازمند تحقیق و بررسی فراوانی می‌باشد. پیشنهاد ما به شما خرید گوشی redmi note 8 pro است. برای خرید نقدی یا اقساطی...

خرید قسطی مانیتور LG

خرید قسطی مانیتور LG
برند ال جی یکی از معروف‌ترین برندهای دنیا است که سالیانه فروش بالایی را دارد و جدیدترین فناوری‌های روز دنیا را در طراحی و ساخت محصولات ...