خرید اقساطی ماشین لباس شویی دوو با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/17 04:56:09

اگر تمایل خرید اقساطی ماشین لباس شویی دوو با چک دارید به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ماشین لباس شویی دوو با چک


ماشین لباسشویی دوو  

یکی از لوازم خانگی‌های مهم که در دنیای پرمشغله امروز نقش مهمی را ایفا می‌کند، ماشین‌های لباسشویی می‌باشند. شاید تا همین چند سال پیش خرید ماشین لباسشویی جز لوازم ضروری محسوب نمی‌شد. اما به علت صرفه جویی در مصرف آب و زمان، امروزه شستشوی لباس با ماشین بیشتر از شستشو لباس با دست طرفدار پیدا کرده است. اما موضوع مهمی که اخیرا خیلی از خریداران این کالای برقی را به چالش کشانده است، قیمت بالای خرید این محصول می‌باشد. زیرا امکان خرید نقدی آن از عهده خیلی‌ها خارج شده است.

به همین جهت اگر شرایط خرید اقساطی آن وجود داشته باشد، مطمئنا خیلی‌ها می‌توانند از خرید و استفاده از آن لذت ببرند. اگر شما هم به دنبال خرید این کالای کاربردی هستید، با ما تا انتهای متن همراه بمانید، تا شما را با شرایط خرید قسطی ماشین لباس شویی دوو که یکی از بهترین و قدرتمندترین لباسشویی‌ها موجود در بازار است، آشنا کنیم. 

تاریخچه لوازم خانگی دوو

در سال‌های اخیر با تحریم‌هایی که توسط شرکت‌های تولیدی خارجی روبرو شدیم، افراد بیشتر به سمت خرید تولیدات داخلی روی آوردند. یکی از قدرتمندترین برندهای لوازم خانگی موجود، برند دوو است که تحت لیسانس کره در داخل ایران مشغول به فعالیت می‌باشد. به همین جهت شما با خرید اقساطی ماشین لباس شویی دوو می‌توانید از امکانات و تکنولوژی روز این لوازم برقی خانگی استفاده کنید.

سال‌ها است که ما شاهد حضور محصولات دوو در بازار لوازم خانگی کشورمان می‌باشیم. محصولات دوو یکی از برندهای مشهور جهانی است که در سال 1967 تاسیس شد. با توجه به کیفیت بالایی که در ساختار محصولات این برند به کار رفته است، امروزه شاهد این هستیم که محصولاتش در سراسر دنیا در حال استفاده می‌باشند. در کشور ما نیز محصولات دوو برخلاف برندهای دیگر کره مثل سامسونگ و ال جی، همچنان در حال فعالیت است. تمامی قطعات محصولات این برند به صورت تست شده و با ضمانت وارد کشور شده و در ایران تنها مونتاژ می‌گردند. همچنین تمامی محصولات‌شان نیز دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر انتخاب سرویس می‌باشند. 

مزایای خرید قسطی ماشین لباس شویی دوو چیست؟

اگر قصد خرید اقساطی ماشین لباس شویی دوو را داشته باشید باید بدانید که لباسشویی‌های دوو در دو گروه موتور تسمه‌ای و موتور اینورتر دایرکت درایو تولید و عرضه می‌شوند. حجم شستشو لباس با این دستگاه در وزن‌های 7 ، 8 و 9 کیلوگرمی می‌باشد. اما مزایای این لباسشویی به همین موارد ختم نمی‌گردد و از جمله دیگر مزایای این لوازم خانگی پر قدرت عبارتند از:

خشک کن 1000 و 1400 دور در دقیقه
شستشو و ضد عفونی کننده البسه با بخار قوی
امکان شستشوی سریع تنها در 19 دقیقه
قابلیت ذخیره تنظیمات دلخواه شما
امکان اضافه کردن لباس‌های جا مانده در حین کار کردن و شستشو 

بهترین راه برای خرید قسطی ماشین لباس شویی دوو

با توجه به مزایای لباسشویی‌های برند دوو، مطمئنا خرید اقساطی ماشین لباس شویی دوو یک گزینه عالی برای کسانی است که قصد خرید جهیزیه و یا تعویض کالای مصرفی خود را دارند. اما چگونه می‌توان در این بازار پر نوسان قیمت لوازم خانگی، لباسشویی دوو را به صورت اقساطی خرید کرد؟

مفتخریم اعلام نماییم که مجموعه قسطی کلاب با متنوع‌ترین لیست محصولات برقی، دیجیتالی، لوازم خانگی، خودرو شرایط و امکان خرید اقساطی را برای شما عزیزان فراهم آورده است. فروش قسطی کلیه محصولات موجود در لیست سبد کالاهای قسطی کلاب این فرصت را به شما عزیزان می‌دهد که کالاهای مورد نیازتان را بدون کمبود بودجه و در بهترین شرایط خریداری نمایید. با ما برای خرید کالای مورد نیازتان دیگر نیازی نیست نگران موجودی حساب بانکی تان باشید. کافی است فقط برای خرید یکی از شرایط اقساطی موجود در سایت را انتخاب نمایید و از کالا خریداری شده خود نهایت لذت و استفاده را ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید بهترین لوازم خانگی برقی

خرید بهترین لوازم خانگی برقی
با توجه به پیشرفت تکنولوژی، هر روزه لوازم خانگی برقی جدیدتری وارد بازار می شوند. از آنجایی که لوازم خانگی یکی از پرفروش ترین کالاها در بازار فروش...

فروش اقساطی جارو برقی پارس خزر

فروش اقساطی جارو برقی پارس خزر
برند پارس خزر یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی جارو برقی پارس خزر به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم...