خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/10 03:40:47

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ از قسطی کلاب به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ از قسطی کلاب


بررسی طراحی ظاهری بدنه گوشی a34 سامسونگ 

خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ یک گزینه مطلوب برای اغلب کاربران و دوستداران گوشی‌های اندروید به شمار می‌رود. این گوشی میان رده در اسفند 1401 معرفی و به بازار عرضه شد. بدنه‌ای با طراحی زیبا و امکانات عالی جزو ویژگی‌های این گوشی شرکت سامسونگ است. گوشی A34 دوربین‌ها و باتری باکیفیتی دارد و نمایشگر آن دارای عملکرد خوبی است. 

یکی از مهمترین نقاط قوت در خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ مربوط به طراحی بدنه دستگاه است. این گوشی نمایشگر بزرگی دارد که دارای یک تاچ قطره‌ای در بخش بالایی آن است. دوربین‌های سه گانه گوشی A34 در قسمت پشت دستگاه و به صورت ردیف عمودی مشاهده می‌شوند. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور این محصول شرکت سامسونگ در بخش کناری سمت راست تعبیه شده است. در قسمت بالایی گوشی a34 کارت حافظه و سیم کارت قرار می‌گیرد. محل قرار گرفتن میکروفون، اسپیکر و پورت USB – C در لبه پایینی گوشی است. این محصول شرکت سامسونگ در ابعاد 2/8 در 1/78 در 3/161 میلی متر و با وزن 199 گرم به بازار عرضه می‌شود.  

صفحه نمایش با عملکردی عالی

یکی دیگر از خصوصیات مثبت خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ نمایشگر بزرگ و جذاب دستگاه است. نمایشگر 6/6 اینچی این محصول سامسونگ، تصویر محتواها را با وضوح بالای 2340 در 1080 پیکسل نشان می‌دهد. صفحه نمایش گوشی a34 دارای لایه محافظتی گوریلاگلس است و از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. نرخ رفرش این گوشی امکان بازی کردن روان کاربر برای گیم های جدید را فراهم می‌کند. 

درباره باتری خوب با شارژدهی بالای گوشی a34 سامسونگ

یکی دیگر از خصوصیات جذاب گوشی a34 سامسونگ مربوط به باتری آن است. این باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر برای ساعت‌ها وبگردی و تماشای فیلم شارژدهی دارد. باتری گوشی a34 در مدت زمان نیم ساعت حدود 50% شارژ می‌شود و برای شارژ کامل به یک و نیم ساعت زمان نیاز دارد. 

ثبت تصاویر زیبا با دوربین‌های گوشی SAMSUNG a34

خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ به جهت دوربین‌های باکیفیت و پیشرفته دستگاه نیز یک گزینه عالی محسوب می‌شود. دوربین اصلی این محصول دارای حسگر 48 مگاپیکسلی است. دوربین اولتراواید گوشی a34 نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی دارد که با ترکیب دوربین ماکرو (با حسگر 5 مگاپیکسلی) تصاویر زیبا و کم نظیری را برای کاربر فراهم می‌آورد. با این محصول شرکت سامسونگ می‌توانید عکس‌های سلفی باکیفیتی نیز تهیه کنید؛ چرا که دوربین سلفی آن مجهز به سنسور 13 مگاپیکسلی است. 

این دوربین‌های پیشرفته برای یک گوشی میان رده، امکانی عالی محسوب می‌شوند. فیلمبرداری با گوشی a34 سامسونگ نیز جذاب است؛ چرا که فیلم‌هایی با وضوح تصویر 4K برای کاربر فراهم می‌شود. رنگ‌های زیبا و دلپذیر فیلم‌های تهیه شده با این محصول، مورد پسند اغلب کاربران قرار می‌گیرد. خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ از قسطی کلاب با شرایطی عالی امکان پذیر شد.

برخی از ویژگی های پرکاربرد گوشی a34

یکی از خصوصیات کاربردی و کاربر پسند گوشی a34 سامسونگ ضد آب بودن آن است. این گوشی به مدت نیم ساعت و تا عمق یک متری آسیبی نمی بیند. یکی دیگر از امکانات پرطرفدار گوشی a34 سامسونگ اسپیکر آن است. این اسپیکر به گونه ای عمل می کند که کاربر حتی در فضاهای پر سروصدا نیز صدای مخاطب خود را به خوبی می‌شنود.

فروش قسطی انواع کالای دیجیتال در قسطی کلاب

خرید اقساطی انواع کالاها و مایحتاج زندگی یکی از راهکارهای رایج حقوق بگیران و کارمندان است. با این روش می‌توان اقلام مورد نیاز را خریداری کرده و هزینه آن را در چند قسط پرداخت کرد. شما هم می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین قسطی کلاب کالاهای ضروری خود را به صورت قسطی و نقدی تهیه کنید. در این فروشگاه علاوه بر کالای دیجیتال اقلام دیگری از جمله: انواع لوازم خانگی، وسایل بازی و سرگرمی، لوازم اداری، وسایل نقلیه و ابزار برقی نیز عرضه می‌شود. برای خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی هونور 20 لایت

خرید اقساطی گوشی هونور 20 لایت
به تازگی برند Honor از گوشی جدید خود رونمایی کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی ...

خرید قسطی ساعت هوشمند galaxy watch 3

خرید قسطی ساعت هوشمند galaxy watch 3
برند سامسونگ گجت‌های هوشمند بسیاری طراحی و تولید کرده است. شما برای خرید اقساطی ساعت هوشمند galaxy watch 3 به بخش کالای...