خرید اقساطی galaxy buds 2 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/27 06:59:24

اگر به دنبال خرید اقساطی galaxy buds 2 pro با قیمتی عالی هستید به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیحیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی galaxy buds 2 pro


بررسی شرایط ویژه خرید قسطی galaxy buds 2 pro

خرید اقساطی galaxy buds 2 pro با توجه به افزایش استفاده از هندزفری‌های بدون سیم، مورد توجه خریداران قرار گرفته است. به مرور زمان هندفری‌های بی‌سیم جای هندزفری‌های دارای سیم را گرفته‌اند و بخش قابل توجهی از بازار را به اختیار خود در آورده‌اند. به همین علت، برندهای زیادی در زمینه تولید هندزفری‌های بی‌سیم اقدام کرده‌اند. یکی از این برندها، سامسونگ است که در چند سال گذشته در صدد تولید محصولی بسیار باکیفیت و کارآمد بوده است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این محصول از برند سامسونگ بدانیم.

کالای دیجیتال با سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از برندهای صاحب نام در زمینه تولید انواع کالای دیجیتال است. یکی از این محصولات، هندزفری‌های بی‌سیم است. شرکت سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد در سال 2022 از هندزفری‌های بی‌سیم جدید خود به نام galaxy buds 2 pro رونمایی کرد که با قیمت پایه 299.99 دلار در بازار عرضه شد. این هندزفری‌ها در هنگام عرضه در سه رنگ مشکی و سفید و بنفش تولید و به فروش می‌رسند.

این هندزفری از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل می‌شود و از نوع هندزفری‌های بی‌سیم تو گوشی و تخم مرغی شکل است. یکی از ویژگی‌های مهم و کارآمد این محصول، برخورداری از کیفیت صوتی Hi-Fi و صدایی 24 بیتی است که تجربه شنیداری شگفت انگیزی را در اختیار شنوندگان قرار می‌دهد. از لحاظ شنیداری دو قابلیت کارآمد در این محصول وجود دارد. پشتیبانی از صدای 360 درجه یکی از این قابلیت‌ها است. 

قابلیت دیگر حالتی است که با فعال کردن آن، امکان شنیدن صدای محیط اطراف هنگام پخش موسیقی یا محتواهای دیگر، فراهم می‌شود. این ویژگی به کسی که از این محصول استفاده می¬کند این امکان را می‌دهد که هنگام قرارگیری در این محیط‌ها، صدای اطراف را بشنود تا خطری او را تهدید نکند. اگر قصد خرید قسطی galaxy buds 2 pro را دارید، شاید بهتر باشد با ویژگی‌های متنوع دیگر این محصول نیز آشنا شوید. 

ویژگی‌های برتر و شگفت انگیز دیگر

از ویژگی‌های این محصول گفتیم، شاید بد نباشد به کیفیت مکالمه HD این هندزفری‌ها نیز اشاره کنیم. قابلیت نویز کنسلینگ نیز از دیگر ویژگی‌های برتر این محصول است. دو هندزفری که ایرباد نام دارند، دارای باتری با ظرفیت 61 میلی آمپر ساعت هستند و محفظه شارژ آن‌ها نیز دارای ظرفیتی 515 میلی آمپر ساعتی است. محفظه شارژ از طریق درگاه تایپ C شارژ می‌شود. در صورت خاموش بودن نویز کنسلینگ، خود هندزفری‌ها در حالت پخش صدا تا 9 ساعت شارژدهی دارند و درصورت استفاده از محفظه این مدت تا 29 ساعت افزایش پیدا می‌کند. 

این هندزفری‌ها دارای استاندارد IPX7 هستند. این استاندارد باعث می‌شود این محصول در عمق یک متری آب و  به مدت سی دقیقه در زیر آب مقاوم باشد. با این توصیفات شاید به دنبال فروشگاهی معتبر به منظور خرید اقساطی این محصول باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا با یک فروشگاه معتبر آشنا شوید. 

خرید اقساطی کالای دیجیتال

آشنایی با ویژگی‌ها و خصوصیت‌های منحصر به فرد این محصول از برند سامسونگ، شاید شما را به خرید اقساطی galaxy buds 2 pro مشتاق کرده باشد. یافتن فروشگاهی مطمئن برای خرید این محصول، ممکن است دشوار باشد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین گزینه‌های موجود است.

قسطی کلاب با تنوع بسیار زیاد محصولات و ارائه طرح‌های فروش قسطی گوناگون، این امکان را برای اقشار مختلف مانند کارمندان، بازنشستگان و افرادی که شغل آزاد دارند، فراهم می‌کند تا بتوانند محصول مورد نظر خود را به راحتی و با اطمینان به صورت قسطی خریداری کنند. به جای انجام خرید نقدی، خرید قسطی galaxy buds 2 pro از طریق قسطی کلاب به راحتی امکان پذیر است. برای خرید اقساطی galaxy buds 2 pro به سایت قسطی کلاب سر بزنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی poco x3

خرید قسطی گوشی poco x3
برند شیائومی در سال 2020 بهترین محصولات خود را روانه بازار کرده است. یکی از بهترین محصولات برند شیائومی گوشی همراه می‌باشد که در...

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس با سفته

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس با سفته
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...