خرید قسطی گوشی A12

تاریخ انتشار:
1403/2/27 20:31:13

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی A12 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشی m12 سامسونگ


گوشی A12 سامسونگ

با بالا رفتن قیمت ارز و گران شدن کالاهای دیجیتال، بسیاری از افراد قادر به پرداخت هزینه‌های خود نیستند و برای خرید کالاهای مورد نیاز خود مانند گوشی همراه مایل هستند هزینه گوشی خود را به صورت قسطی پرداخت کنند. برای خرید قسطی گوشی A12 سامسونگ، بهتر است تا انتهای این مطلب، با ما همراه باشید. 

مقدمه ای از گوشی های همراه

در گذشته از گوشی‌های همراه فقط برای دریافت و ارسال صدا استفاده می‌شد. اما امروزه گوشی‌های همراه، کارایی‌های زیادی برای افراد دارد و علاوه بر انتقال صدا از آن‌ها برای ارسال تصویر، دوربین، مسیریاب، دفترچه یادداشت، ماشین حساب استفاده می‌شود. 

پس اگر بگوییم زندگی مان بدون آنها دچار اختلال می‌شود، حرف بی‌راهی نزده‌ایم. گوشی‌های همراه توسط شرکت‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. برخی از این شرکت‌ها شامل اپل، سامسونگ، سونی، نوکیا، شیائومی، هوآوی، ال جی می‌باشد. در گوشی‌های همراه، نرم افزارها یا سیستم عامل‌ها به منظور کنترل سخت افزارها، طراحی شده‌اند. برای خرید اقساطی گوشی A12 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این سیستم عامل‌ها می‌توانند iOS، اندروید و یا ویندوز فون باشند. شرکت سامسونگ هر ساله چند مدل گوشی برای مشتریان خود روانه بازار می‌کند. یکی از این محصولات که در سال 2021 به بازار عرضه شد، گلکسی A12 است. 

خرید قسطی گوشی A12 سامسونگ و امکانات آن

برای خرید اقساطی گوشی A12 سامسونگ، لازم است، راجع به ویژگی‌های آن بیشتر بدانید. در ادامه مشخصات این گوشی را برای شما شرح می‌دهیم.

1-گوشی A12 یک گوشی مقرون به صرفه محسوب می‌شود و اگر نمی‌خواهید برای خرید گوشی، هزینه زیادی پرداخت کنید؛ گلکسی A12 گزینه مناسبی برای شما است و نیازهای روزمره شما را به خوبی برطرف می‌کند.

2-سیستم عامل گوشی اندروید می‌باشد و امکان به روز کردن آن به اندروید نسخه 11 در این گوشی وجود دارد.

3- روی این گوشی چهار لنز در نظر گرفته شده است، که لنزها به صورت واید و اولترا واید هستند و لنز اصلی گوشی 48 مگاپیکسلی واید می‌باشد. 

4-چهار مدل از این گوشی برای کارایی‌های مختلف در بازار وجود دارد. این گوشی با سه حافظه اصلی 32 گیگ، 64 گیگ و 128 گیگ و رم 3 گیگ و 4 گیگ و 6 گیگ برای افراد با استفاده های مختلف، طراحی شده است.

5- یکی از ویژگی‌های خوب این گوشی باتری قدرتمند آن می‌باشد. باتری این گوشی 5000 میلی آمپر در ساعت است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از گوشی خود استفاده کنید و نگران خالی شدن شارژ آن نباشید.

6-وزن این گوشی 205 گرم و شاید کمی سنگین به نظر برسد، ولی بسیار خوش دست است.

7- پردازنده اصلی این گوشی 8 هسته‌ای می‌باشد.

8-در سمت راست گوشی حسگر اثر انگشت تعبیه شده که این قابلیت، دسترسی آسان تر را برای شما فراهم می‌کند.

9-قابلیت شارژ سریع، یکی دیگر از مزیت‌های گوشی A12 است. به طوری که قابلیت شارژ 15 وات آن باعث می‌شود تا گوشی شما در سریع‌ترین حالت ممکن شارژ شود. برای خرید قسطی گوشی A12 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

10-باتری‌های این گوشی قابلیت تعویض ندارد، ولی نگران نباشید چون این باتری‌ها طول عمر زیادی دارند.

11- برای سلیقه‌های مختلف رنگ بندی متنوعی برای این گوشی وجود دارد. 

در آخر اینکه مطمئن باشید از خرید این گوشی پشیمان نخواهید شد و اگر تصمیم به خرید اقساطی گوشی A12 سامسونگ را دارید، می‌توانید به راحتی با مراجعه به سایت فروشگاه قسطی کلاب و قسمت کالای دیجیتال، سفارش خود را ثبت کنید و هزینه گوشی خود را به صورت نقدی و قسطی پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت سامسونگ +s7

خرید اقساطی تبلت سامسونگ +s7
اگر به دنبال خرید یک تبلت عالی و قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تبلت سامسونگ +s7 از بخش تبلت در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس

خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس
آیفون 13 پرومکس جدیدترین مدل تلفن همراه برند اپل می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...