خرید قسطی ایرپاد پرو 2 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 01:36:53

اگر تمایل به خرید قسطی ایرپاد پرو 2 با چک دارید به بخش هدفون در دسته بندی کلای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


خرید قسطی ایرپاد پرو 2 با چک


ایرپاد پرو 2

برند مشهور اپل، در حوزه تجهیزات جانبی کالای دیجیتال نیز نقش فعالی دارد و مثال بارز آن را می‌توان هدفون بی‌سیم ایرپاد پرو 2 دانست. این هدفون بلوتوثی، یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار برای گوشی‌های آیفون است که کیفیت صدای بسیار مناسبی دارد. این هدفون، به طور اختصاصی برای گوشی‌های آیفون ساخته شده است. در این مقاله می‌خواهیم شما را با مشخصات این هندزفری آشنا کرده و به بررسی شرایط خرید قسطی ایرپاد پرو 2 بپردازیم. 

بررسی هندزفری بی سیم ایرپاد پرو 2

ایرپاد پرو 2، یکی از برترین محصولات تولید شده توسط شرکت اپل است که می‌توانید به عنوان یک هندزفری بیسیم برای گوشی‌های آیفون خود خریداری کنید. البته این محصول در بازارهای جهانی یک کالای نسبتاً گران قیمت است و همین امر سبب شده تا اکثر مشتریان ما به فکر خرید اقساطی ایرپاد پرو 2  باشند. اگر بخواهیم به بررسی ایرپاد پرو 2 از نظر طراحی بپردازیم، باید بگوییم که شرکت اپل پس از سال‌ها تجربه تلاش کرده است تا محصولی با کیفیت طراحی کند.

بسیاری از منتقدان هم نظرند که شرکت اپل باید کمی در طراحی، پا را فراتر می‌گذاشت و از طراحی مشابه با نسل قبلی فاصله می‌گرفت. با این حال، اگر این نسل را با نسل قبلی مقایسه کنید، مشاهده خواهید کرد که محل قرارگیری میکروفون و دریچه‌های انتقال صدا تغییر کرده است. در طراحی مجدد این هدفون‌ها، صدای پخش شده با کیفیت بیشتری به گوش می‌رسد. همچنین از ورود صدای اضافی محیط جلوگیری شده است. 

مشخصات AirPods Pro2

در صورتی که قصد خرید قسطی ایرپاد پرو 2 را دارید، بهتر است تا اطلاعاتی درباره مشخصات آن داشته باشید.

•شارژدهی

یکی از مشخصات مثبت ایرپاد پرو 2 مربوط به شارژدهی این دستگاه است. استفاده از تکنولوژی شارژ سریع باعث شده است تا شارژ شدن کیس شارژ این محصول به کمتر از دو ساعت زمان نیاز داشته باشد. این دستگاه به هنگام استفاده مداوم می تواند تا ۶ ساعت دوام داشته باشد. همچنین شارژ موجود در باتری کیس شارژ این هدفون نیز انرژی لازم برای ۳۰ ساعت کار مداوم دستگاه را می‌تواند تامین کند.

•کیفیت صدا

به دلیل استفاده از فناوری Dolby Atmos در ایرپاد پرو 2، امکان گوش دادن به موسیقی در فضای سه بعدی فراهم شده است. صدای بیس با کیفیت بیشتری به گوش می‌رسد و عملکرد دستگاه در تفکیک صداهای مختلف بسیار بهتر شده است. همچنین به لطف استفاده از تکنولوژی ANC، صدای مزاحم در کمترین حد به گوش می‌رسد. برای خرید اقساطی ایرپاد پرو 2 با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•کنترل ولوم صدا از روی هدفون

در نسل قبلی ایرپاد پرو 2 امکان کنترل صدا از روی هدفون وجود نداشت. با این حال، در نسل جدید این امکان به دستگاه اضافه شده است.

•نصب و راه‌اندازی آسان

اگر صاحب یکی از گوشی‌های آیفون هستید، برای راه اندازی و اتصال ایرپاد پرو 2 تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه را نزدیک تلفن قرار دهید. با نزدیک شدن این دستگاه به گوشی آیفون، تصویر هدفون و همچنین میزان شارژ دستگاه بر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید هدفون را به گوشی متصل کنید. 

خرید قسطی ایرپاد پرو 2 در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

فروشگاه قسطی کلاب، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین در کشور است که به فروش قسطی انواع کالای دیجیتال برای مشتریان محترم از سراسر کشور اقدام می‌کند. در قسطی کلاب، امکان خرید اقساطی انواع محصولات شرکت اپل وجود دارد و مشتریان می‌توانند به جای خرید نقدی از فروش اقساطی بهره ببرند. در ضمن برای خرید اقساطی ایرپاد پرو 2، امکان دریافت شش طرح اعتباری موجود در قسطی کلاب وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت‌های فروش قسطی ایرپاد پرو 2، می‌توانید به صفحه محصول در وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی نوت 20 اولترا

خرید قسطی نوت 20 اولترا
جدیدترین و جذاب‌ترین note سامسونگ به بازار آمده و است نظر تمامی طرفداران خود را به خود جلب کرده است. برای خرید اقساطی نوت 20 اولترا به ...

خرید اقساطی ایرپاد پرو 2

خرید اقساطی ایرپاد پرو 2
ایرپاد پرو 2 جدیدترین هدفون بی سیم اپل است. برای خرید اقساطی ایرپاد پرو 2 به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...