خرید قسطی a73 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/15 13:13:02

گوشی گلکسی a73 جز برترین محصولات برند سامسونگ بوده است. برای خرید قسطی a73 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی a73 سامسونگ

سخن ابتدایی

شرکت توانا و قدرتمند سامسونگ با تولید کالای دیجیتال منحصر بفرد A73، بار دیگر برای کاربران انتخاب میان انواع گوشی موبایل را سخت کرده است. دوربین عکاسی و فیلم برداری بسیار با کیفیت، سخت افزار قوی برای نصب انواع برنامه‌ها و انواع بازی‌های سنگین از جمله ویژگی‌های این گجت به حساب می‌آیند. ما در این مقاله شما را با این کالای دیجیتال آشنا خواهیم کرد و نحوه خرید قسطی a73 سامسونگ را مطرح می‌نماییم. با ما همراه باشید.

کالای دیجیتال گوشی A73

گوشی‌های هوشمند از مهمترین کالاهای دیجیتال هستند. شرکت سامسونگ از قدیمی ترین تولید کنندگان کالای دیجیتال موبایل شناخته شده است. با گسترش علم و به روز شدن فناوری، گوشی‌های ساده تبدیل به گجت‌های قدرتمندی شده‌اند. محصولات شرکت سامسونگ در میان برندهای گوشی موبایل، چه از لحاظ کارایی و چه از لحاظ کیفیت و همچنین قیمت در جایگاه برتری قرار دارد. 

با تولید گوشی A73 محبوبیت این شرکت نزد کاربران دو برابر شد. این کالای دیجیتال با در اختیار داشتن ویژگی‌های منحصر بفرد دنیای جذابتری را برای کاربران خود بوجود آورده است. با خرید اقساطی a73 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

شاخصه‌های مثبت کالای دیجیتال گوشی سامسونگ A73 چیست؟

گوشی A73 در مارس 2022 به بازار عرضه شده است. ابعاد صفحه نمایش این محصول 6.7 اینچ می‌باشد. قابلیت استفاده از دو سیم کارت بصورت همزمان و یا تک سیم کارت را دارد. این نکته حائز اهمیت است که هر دو سیم کارت می‌توانند شبکه‌های ارتباطی GSM / HSPA / LTE / 5G را ساپورت نمایند. پردازنده مرکزی آن 8 هسته‌ای است. برای خرید قسطی a73 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی 5000 میلی‌آمپری دارد. این گوشی با رنگ بندی محدود خاکستری، سبز و سفید، دارای حسگر اثر انگشت اپتیکال، سنسور مجاورت، ویژگی طیف رنگ، ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، قطب ‌نما می‌باشد. دوربین فوق العاده با کیفیت گوشی A73 از 4 لنز اصلی بهره می‌برد. 

لنز اصلی دارای 108 مگاپیکسل( لنز واید) می‌باشد و مابقی لنزها در 12 مگاپیکسل کیفیت( لنز اولترا واید و 5 مگاپیکسل کیفیت( لنز ماکرو) و در نهایت 5 مگاپیکسل کیفیت (تشخیص عمق تصویر) می‌باشد. دوربین سلفی این کالای دیجیتال 32 مگاپیکسل کیفیت دارد و می‌تواند بسیار با کیفیت عکس‌های سلفی شما را نمایش دهد. 

نحوه خرید اقساطی a73 سامسونگ چگونه انجام می شود؟

این کالای دیجیتال یکی از پر فروش ترین گوشی‌های میان رده شرکت سامسونگ به حساب می‌آید.  قطعا تمامی علاقه مندان به این کالای دیجیتال  قادر به خرید نقدی این وسیله نمی‌باشند. امروزه با استفاده از شرایط فروش قسطی موبایل که در بازار وجود دارد می‌توان به آسانی گوشی محبوب A73 را تهیه کرد. سایت قسطی کلاب از معتبرترین و بهترین سایت‌های موجود در زمینه فروش قسطی انواع مختلف کالاهای اداری و خانگی به حساب می‌آید. 

گوشی موبایل a73

خرید قسطی a73 سامسونگرا نیز می‌توانید در سایت قسطی کلاب انجام دهید. برای خرید اقساطی a73 سامسونگ ابتدا وارد سایت شوید و یک حساب کاربری ایجاد نمایید. بعد از ایجاد حساب کاربری و تکمیل فرم‌های درخواستی، شماره موبایل خود را وارد سامانه کنید. گزینه خرید قسطی گوشی A73 را انتخاب نمایید و محصول را در زمان مشخص دریافت نمایید. در قسطی علاوه بر تحویل به موقع، از اصالت کیفیت کالاها و گارانتی محصولات نیز برخوردار شوید.

سخن پایانی

گوشی سامسونگ A73 با در اختیار داشتن دوربین عکاسی و سلفی بسیار با کیفیت، سخت افزار قوی و استفاده از فناوری‌های نوین، علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است. قطعا با داشتن این گجت بسیار هوشمند، تمامی نیازهای شما از یک گوشی موبایل به خوبی برطرف خواهد شد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 14 با چک

خرید قسطی آیفون 14 با چک
آیفون 14 جدیدترین محصول اپل با ظاهری استثنایی و امکاناتی عالی است. برای خرید قسطی آیفون 14 با چک به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید اقساطی +tab s8

خرید اقساطی +tab s8
برند سامسونگ بهترین محصولات دیجیتالی دنیا را دارا می‌باشد. برای خرید اقساطی +tab s8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...