خرید اقساطی گوشي a54 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/19 05:12:53

اگر قصد خرید اقساطی گوشي a54 سامسونگ با شرایطی عالی را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشي a54 سامسونگ با چک


گوشی سامسونگ a54

Samsung A54 یکی از جدیدترین گوشی‌هایی است که به سری A گوشی‌های هوشمند این شرکت پیوسته است. این گوشی دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است که آن را از رقبای خود متمایز می‌کند. از طراحی شیک و صدای استریو دوگانه گرفته تا ظرفیت بالای باتری و دوربین‌های قوی جلو و پشت، همگی موجب می‌شوند تا این کالای دیجیتال، یک گوشی ایده آل به نظر برسد. برای خرید قسطی گوشي a54 سامسونگ با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی

گوشی سامسونگ a54 دارای طراحی بسیار شیک است که مطمئنا ذوق و سلیقه شما را بر می‌انگیزد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED است که تجربه‌ای عالی را برای تماشای فیلم یا بازی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دستگاه در چهار رنگ مختلف سفید، بنفش، سبز لیمویی و خاکستری تیره عرضه می‌شود. بنابراین می‌توانید هر رنگی را که به بهترین وجه مناسب استایل شما است انتخاب کنید. از نظر جنس بدنه، گوشی سامسونگ a54، در دو طرف از 5Corning Gorilla Glass ساخته شده است که لمس فوق العاده‌ای به آن می‌دهد و از آن در برابر خط و خش محافظت می‌کند. ابعاد گوشی نیز 158.2 در 76.7 در 8.2 میلی‌متر است که آن را برای جای گیری راحت در دست، مناسب می‌کند. با خرید اقساطی گوشي a54 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

کارایی گوشی سامسونگ a54

Samsung A54 مجهز به یک پردازنده هشت هسته‌ای قدرتمند 2 گیگاهرتزی است که عملکردی روان را برای کارهای روزمره و بازی ارائه می‌دهد. این گوشی با 6 گیگابایت رم همراه است. بنابراین به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید بدون هیچ تاخیری چند کار را همزمان در گوشی انجام دهید. علاوه بر این، این دستگاه دارای یک پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 است که عملکرد گرافیکی عالی را هنگام انجام بازی‌های حجیم یا تماشای فیلم‌های HD ارائه می‌دهد. 

Samsung A54 همچنین تا 128 گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی قابل ارتقا را پشتیبانی می‌کند. بنابراین هرگز نگران کمبود فضا برای برنامه‌ها، عکس‌ها و سایر فایل‌های خود نباشید. با وجود تمام این اجزای سخت افزاری که به صورت پشت سر هم کار می‌کنند، گوشی سامسونگ a54 بدون توجه به اینکه چه کاری را انجام می‌دهید، عملکردی عالی را ارائه می‌دهد. برای خرید قسطی گوشي a54 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین

دوربین‌های پشتی گوشی سامسونگ a54 از سه دوربین عریض 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. این دوربین‌ها به شما امکان می‌دهند تا عکس‌‌های خیره ‌کننده‌‌ای با زاویه دید وسیع بگیرید. علاوه بر این، این گوشی دارای فوکوس خودکار و لرزش گیر اپتیکال تصویر است. در مورد دوربین جلو، Samsung A54 دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است که حتی در شرایط کم نور نیز پرتره‌های واضح می‌گیرد. 

باتری Samsung A54

گوشی سامسونگ a54 یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری دارد که طول عمر بالایی را برای تمام فعالیت‌های روزانه شما ارائه می‌دهد. علاوه بر این، از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند تا بتوانید در صورت لزوم به سرعت دستگاه را شارژ کنید. علاوه بر این، این دستگاه دارای یک بهینه ساز باتری هوش مصنوعی است. این هوش مصنوعی با یادگیری و تطبیق با الگوهای استفاده روزانه شما، به مدیریت و افزایش عمر باتری کمک می‌کند. 

نحوه خرید اقساطی گوشي a54 سامسونگ

برای خرید گوشی سامسونگ a54، علاوه بر خرید نقدی، می‌توان از امتیاز خرید قسطی گوشي a54 سامسونگ نیز استفاده کرد. سایت قسطی کلاب با فراهم کردن شرایط خرید اقساطی گوشي a54 سامسونگ و ارائه طرح‌های مختلف فروش قسطی، به خرید آسان و سریع این گوشی جذاب و زیبا کمک نموده است. برای مشاهده طرح‌های مختلف خرید اقساطی از جمله خرید قسطی گوشی 54a سامسونگ، کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه نموده و متناسب با شرایط خود، از آن‌ها استفاده نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید از فروشگاه اینترنتی

خرید از فروشگاه اینترنتی
امروزه خرید از فروشگاه اینترنتی یکی از پر طرفدار ترین انواع خرید شده است. اگر تمایل به خرید آنلاین از یک فروشگاه معتبر را دارید، ما به شما وبسایت...

خرید اقساطی لپتاپ ایسر با سفته

خرید اقساطی لپتاپ ایسر با سفته
اگر تمایل به خرید اقساطی لپتاپ ایسر با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...