خرید اقساطی A13 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/16 21:45:36

اگر قصد خرید یک گوشی مقرون به صرفه و باکیفیت را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی A13 سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است.


خرید اقساطی A13 سامسونگ


مشخصات و ویژگی‌های گوشی A13 

یکی از لوازم بسیار ضروری و کاربردی در زندگی روزمره هر شخص، گوشی موبایل است. تا چند سال پیش هزینه‌های گزاف برای خرید گوشی‌های موبایل با امکانات محدود و قابلیت‌های بسیار کم خرج می‌شد. اما در حال حاضر که دنیا در حال پیشرفت است گوشی‌های موبایل ارزان قیمت، با کیفیت بالا و مزایای کاربردی به بازار عرضه شده است. برند سامسونگ این بار با گوشی A13، انتظار همه خریداران را به خوبی برآورده کرده تا همگان بتوانند از بهترین قابلیت‌های جدید این موبایل بهره ببرند. شما با خرید قسطی A13 سامسونگ زیبایی و لذت استفاده از یک موبایل جدید و مدرن را تجربه کنید. 

شکل ظاهری بسیار شیک، طراحی زیبا و امکان استفاده همزمان از دو سیم کارت یکی از مزایای منحصر به فرد گوشی A13 است. باتری قوی 5000 میلی آمپر از آپشن‌های این گوشی می‌باشد که تا چند روز احتیاج به شارژ ندارد. در سمت راست گوشی A13، دکمه ولوم صدا و دکمه پاور قرار دارد. در سمت چپ گوشی نیز می‌توان به جایگاه کارت حافظه و سیم کارت‌ها دسترسی پیدا کرد. لبه پایینی محصول جای هدفون، میکروفون و بلندگو است. رنگ‌های متنوع و جذاب مشکی، سفید، آبی و مسی، این محصول ویژه را دلرباتر می‌کند. برای خرید اقساطی A13 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تنوع رنگ این محصول، به خریداران، امکان انتخاب بهتر و تجربه یک خرید راحت را هدیه می‌دهد. پنل جلو موبایل با جنس شیشه مشاهده می‌شود که به صفحه نمایشی شفاف 6/6 اینچی با نوار باریک در حاشیه قاب گوشی مجهز است. جنس بدنه این گوشی پلاستیک فشرده می‌باشد که در برابر ضربات، مقاومت بالایی دارد. همچنین برای قسمت پشت گوشی هم از این جنس پلاستیک استفاده شده که حس شیشه‌ای بودن را به شما، متقاضی گرامی، القا می‌کند. ظرفیت گوشی A13 در 3 حالت مختلف برابر با 32، 64 و 128 گیگابایت است.

امکانات عالی در یک محصول

دوربین 50 مگاپیکسلی این محصول با کیفیت و شفافیت عالی از دقت رنگ بالایی برخوردار است. به کمک دوربین A13 می‌توان فضای وسیعی را به تصویر کشید و در صفحه نمایش مشاهده کرد. شما میتوانید از لحظات شاد و به یاد ماندنی خود با جزئیات کامل عکس و فیلم بگیرید. با دوربین فوق عریض و دوربین ماکرو، لحظه لحظه‌ی زندگی خود را ثبت کنید. برای خرید قسطی A13 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

گوشی A13 سامسونگ به دلیل طراحی کاربردی بسیار خوش دست است و هنگام در دست گرفتن، به کاربر، حس راحتی و سبکی القا می‌کند. کافی‌ است تنها با قرار دادن هدفون‌ها در گوش، به راحتی وارد دنیای فیلم و موسیقی دلخواهتان شوید و خودتان را در فضای هنری ببینید. از نظر سخت‌افزاری و نرم افزاری، گوشی A13 سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده که حافظ اطلاعات حساس شما باشد.

وزن کمتر و سبک بودن این گوشی، نسبت به نسل قبلی خود به همراه منحنی‌های اطراف قاب آن، در دست گرفتن گوشی را بسیار راحت‌تر کرده است. در قسطی کلاب، به راحتی می‌توانید برای خرید اقساطی A13 سامسونگ اقدام کنید. در کمترین زمان با شرایط اقساطی عالی، صاحب گوشی موبایل شوید.

خرید قسطی A13 سامسونگ در قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب برای خرید اقساطی A13 سامسونگ به شما کمک می‌کند. اگر خرید نقدی تلفن همراه به دلایل اقتصادی مختلف، برای شما امکان پذیر نیست می‌توانید با انتخاب یک گوشی عالی و ارزان قیمت به این آرزوی خود دست یابید. 

علاوه بر قیمت مناسب گوشی A13، شرایط خرید اقساطی برای همه خریداران در قسطی کلاب فراهم است. در هر مکان و هر زمان تنها با ورود به دنیای لوازم خانگی این سایت، می‌توانید به سادگی صاحب هر وسیله‌ای که به آن نیاز دارید شوید. اینگونه شما از فرایند خرید آگاهانه برخوردار می‌شوید و تجربه خوبی از فروش قسطی لوازم خانگی سامسونگ خواهید داشت.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرو مکس

خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرو مکس
یکی از جذاب‌ترین محصولات کمپانی اپل تاکنون گوشی iphone 11 pro max بوده است. برای خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرو مکس به بخش موبایل...

خرید اقساطي apple watch 7

خرید اقساطي apple watch 7
برای خرید اقساطي apple watch 7 بدون نیاز به ضامن تنها کافی است به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...