خرید قسطي جاروبرقی پارس خزر

تاریخ انتشار:
1403/2/6 01:41:59

جاروبرقی یکی از وسایل مهم برقی در خانه است. برای خرید قسطي جاروبرقی پارس خزر به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطي جاروبرقی پارس خزر


خرید اقساطی یا خرید نقدی؟

شاید وقتی قصد خرید وسیله‌ای را داشتید، این سوال برای شما هم پیش آمده باشد. همانطور که می‌دانید امروزه در زندگی افراد، لوازم خانگی متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعضی از این لوازم مانند جاروبرقی نه تنها در زندگی‌های شهری نقش بسزایی دارند بلکه در زندگی‌های غیر شهری نیز جایگاه خود را به دست آورده‌اند. به عبارتی پرکاربرد هستند. طبعا با بررسی شرایط فروش کالاها می‌توانید بهترین راه خرید را انتخاب کنید. فروش قسطی موقعیتی مناسب است که وسیله مورد نظر خودتان را خریداری کرده و هزینه آن را اقساطی پرداخت کنید. با کمی تامل، خرید قسطی جارو برقی پارس خزر انتخاب معقولانه‌ای است. 

جارو برقی، پرکاربرد ترین لوازم خانگی 

آیا خرید قسطی جارو برقی پارس خزر منطقی است؟ تعداد زیادی تصور می‌کنند که کارایی خوب فقط مختص محصولات خارجی است. درحالیکه برند پارس خزر که یک برند ایرانی می‌باشد، در چند سال اخیر در زمینه لوازم خانگی، بسیار عالی عمل کرده است. به خصوص در مورد تولید جارو برقی، این برند توانسته نظرات مثبت خریداران و کاربران را جلب کند. قیمت آن نیز نسبت به محصولات خارجی، مقرون به صرفه است.

پارس خزر یکی از شناخته شده‌ترین و مطرح‌ترین برندهای تولید لوازم خانگی از جمله جاروبرقی است. این برند، موفق‌ترین و قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید این لوازم را دارد. برند پارس خزر، طراحی مدرن و با کیفیت و همینطور جلب رضایت مشتریان را اصول خود قرار داده است. طراحی هوشمندانه و زیبا جارو برقی پارس خزر از مزیت های این محصول است.

با قدمت بیشتر این برند نسبت به رقبای خود مثل اسنوا، پاکشوما و امرسان، همچنین جلب رضایت مشتریان، بیشترین فروش را دارد. جارو برقی پارس خزر در ایران تولید می‌شود. البته بعضی قطعات آن از چین وارد شده و با کیفیت عالی و درجه یک هستند، دوام زیادی هم دارند. جاروبرقی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی است. بنابراین دسترسی به خدمات پس از فروش محصول، اهمیت زیادی دارد. شعبه‌های زیادی از نمایندگی خدمات پس از فروش این کالا، در سراسر کشور فعال هستند. 

مدل های جارو برقی پارس خزر 

جارو برقی پارس خزر مانند بسیاری از لوازم خانگی، مدل‌های مختلفی دارد از جمله مدل کمپرسور، مدل آروما، مدل فوتون و مدل توربو. مدل کمپرسور، سیستم مکش بالایی دارد و میزان مکش را می‌توان تنظیم کرد. کنترل دسته خرطومی راحت است و همزمان چهار پاکت دارد. مدل آروما، بدنه محکمی دارد. سه میکروفیلتر، سه چرخ رولی، سیم جمع کن خودکار، سوپاپ مکش و نشانگر اعلام پر شدن کیسه جاروبرقی از امکانات این مدل است. مدل فوتون، ارزان‌ترین مدل است. 

سیستم فیلتر دو مرحله‌ای دارد همچنین می‌توان توان الکترونیکی آن را تنظیم کرد. مدل توربو، یکی از با کیفیت‌ترین جاروبرقی‌های موجود است. گرید انرژی A+، بدنه ضد ضربه، نشانگر پر شدن دستگاه، وجود دستگیره حمل در بدنه، پاکت ضد آلرژی و داشتن چندین برس جانبی، از ویژگی‌های این مدل است. 

قسطی کلاب، راهی آسان برای خرید اقساطی 

از سایت قسطی کلاب، لوازم مورد نیاز خودتان از جمله لوازم خانگی را بصورت قسطی تهیه کنید. با خرید قسطی جارو برقی پارس خزر از این سایت، پرداخت اقتصادی و تحویل سریع کالا را تجربه کنید. در واقع فروش قسطی از ویژگی‌های این سایت است، خرید بصورت آنلاین و پرداخت بصورت قسطی انجام می‌شود. طرح‌های مختلفی جهت استفاده مشتریان گرامی مخصوصا بازنشستگان، کارمندان و مشاغل آزاد در نظر گرفته شده است. روند کاری قسطی کلاب طوری است که پس از تکمیل مرحله‌های ثبت سفارش، وسیله شما را در کمترین زمان، درب منزل تحویل می‌دهد. مشتریان گرامی می‌توانند راهنمای ثبت نام در سایت، راهنمای ثبت درخواست خرید اقساطی و راهنمای پرداخت آنلاین اقساط که در سایت قرار گرفته را مطالعه کنند. در قسمت، سوالی دارید، اطلاعات لازم و دقیق‌تر را پیدا خواهید کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي لوازم خانگي اسنوا با چک

خرید قسطي لوازم خانگي اسنوا با چک
اگر تمایل به خرید قسطي لوازم خانگي اسنوا با چک به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی مطلع شوید...

خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا چکی

خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا چکی
برند اسنوا برندی موفق و پیشرو در صنعت لوازم خانگی می‌باشد. برای خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا چکی به دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...