خرید قسطی گوشی iphone 13 promax

تاریخ انتشار:
1403/2/17 09:55:02

آیفون 13 پرومکس یکی از بهترین مدل‌های شرکت اپل می‌باشد که بسیار طرفدار دارد. برای خرید قسطی گوشی iphone 13 promax به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی iphone 13 promax


آیا خرید قسطی گوشی iphone 13 promax ممکن است؟

امروزه خرید اقساطی کالای دیجیتال ناممکن نیست! اما شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که خرید قسطی آیفون 13 پرومکس به چه صورت است. سوال مهم‌تر این است که اصلا خرید آیفون 13 پرومکس به صورت قسطی وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله، ممکن است. احتمالا یکی از دلایلی که باعث شده مشتریان به خرید اقساطی گوشی iphone 13 promax روی بیاورند، عدم ثبات قیمت‌ها در بازار است. 

فروش قسطی کالاهای دیجیتال این امکان را به مشتریان می‌دهد تا بتوانند با پرداخت اقساطی از بروزترین و باکیفیت‌ترین کالاها بهره ببرند. بهتر است قبل از توضیح چگونگی خرید آیفون 13 پرومکس به صورت قسطی و شرایط آن به قابلیت‌ها و ویژگی‌های این کالای دیجیتال نگاهی بیندازیم.

آشنایی با قابلیت‌های آیفون 13 پرومکس

گوشی‌های آیفون 13 پرومکس از جدیدترین و باکیفیت‌ترین گوشی‌ها هستند. قابلیت‌های چشمگیر این کالا باعث شده تا این گوشی به نوعی پرچمدار سری آیفون تبدیل شود. به همین خاطر است که شرایط خرید قسطی آیفون 13 پرومکس را برای شما فراهم کرده‌ایم تا دسترسی به آن برایتان راحت شود. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده آیفون 13 پرومکس طراحی و ویژگی‌های بدنه آن است. طراحی زیبای سه دوربین، لبه‌های براق و تنوع این کالا در پنج رنگ مختلف از جمله ویژگی‌های ظاهری این سری می‌باشد. با خرید قسطی گوشی iphone 13 promax از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

از جدیدترین قابلیت‌های آیفون 13 پرومکس می‌توان به دوربین سینماتیک (Cinematic) آن اشاره کرد. این قابلیت در سری‌های قبلی آیفون وجود نداشت. این ویژگی منحصر به فرد باعث می‌شود تا فیلم‌ها واقعی‌تر و باکیفیت‌تر ثبت شوند. تقویت طول عمر باتری، سرعت پردازش بالا و همچنین به کار بردن محافظ سرامیکی در صفحه نمایشگر از دیگر ویژگی‌های آیفون 13 پرومکس می‌باشد. 

آیفون 13 پرومکس انتخابی اصیل!

گوشی‌های آیفون 13 پرومکس توسط شرکت اپل طراحی و 24 سپتامبر سال 2021 به بازار عرضه شد. به کار بردن محافظ نانو سرامیکی در صفحه نمایشگر گوشی آیفون 13 پرومکس باعث شده تا این گوشی در برابر گرد و غبار و آب مقاوم باشد. البته اگر به صورت عمدی در معرض آب قرار بگیرد، گارانتی به آن تعلق نخواهد گرفت. برای خرید اقساطی گوشی iphone 13 promax به سایت قسطی کلبا مراجعه نمایید.

 سرعت پردازش بالای این گوشی به دلیل وجود 6 هسته پردازشی و 5 هسته گرافیکی است. این هسته‌ها پرقدرت و کم مصرف هستند. حافظه گوشی‌های آیفون 13 پرومکس از 128 تا 1 ترابایت قابل خرید است. آیفون 13 پرومکس با ضخامت 7.65 طول 160.8 و عرض 78.1 میلی متر از بزرگترین گوشی‌های اپل محسوب می‌شود. وزن این گوشی 240 گرم بوده و نسبت به بقیه سری‌ها وزن بیشتری دارد.

چگونگی خرید قسطی گوشی iphone 13 promax از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی iphone 13 promax از قسطی کلاب این امکان را به شما مشتریان عزیز می‌دهد تا با پرداخت اقساطی صاحب این گوشی شوید. شرایط و وضعیت موجود در بازار کشور خرید کالاهای دیجیتال به صورت نقدی را برای مردم دشوار ساخته است. خرید کالاهای دیجیتال از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با کمترین سود می‌تواند برای شما یک خرید مقرون به صرفه را به وجود بیاورد. 

خرید آنلاین و اقساطی آیفون 13 پرومکس از امکانات بی‌نظیری است که سایت ما در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد. فروش قسطی آیفون 13 پرومکس در فروشگاه اینترنتی ما شامل اقساط کوتاه مدت و اقساط بلند مدت می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با توجه به بودجه و شرایطی که دارید از فروش قسطی گوشی‌های آیفون 13 پرومکس بهره ببرید. خرید قسطی آیفون 13 پرومکس می‌تواند به نوبه خود پیشرفت اقتصادی را برای شخص در پی داشته باشد. پس هر زمان که تصمیم گرفتید گوشی آیفون 13 پرومکس خریداری کنید فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در خدمت شما است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ساعت دیجیتال سامسونگ

خرید قسطی ساعت دیجیتال سامسونگ
هر چه قدر زمان به جلو می رود نیاز ما به استفاده از تکنولوژی های جدید بیشتر می شود به گونه ای که برای انجام بسیاری از کارهای خود نیاز داریم...

فروش اقساطی گوشی بدون چک در تهران

فروش اقساطی گوشی بدون چک در تهران
امروزه کمپانی های بزرگ سعی می کنند که با استفاده از فناوری های جدید در حوزه گوشی های هوشمند بازار فروش خود را به نوعی توسعه دهند از ...