خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/21 04:08:39

ساعت هوشمند شیائومی گجت پوشیدنی مدرن و مقرون به صرفه‌ای است. برای خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال ساعت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی



راهنمای خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی

برای خرید اقساطی می‌بند 6 شیائومی باید بدانید این ساعت یکی از ساعت‌های جدید هوشمند شرکت شیائومی می‌باشد. این ساعت هوشمند با قیمت مناسب خود و امکاناتی که دارد می‌تواند انتخاب خوبی برای یک ساعت کاربردی و اقتصادی باشد. می بند 6 در 29 مارس سال 2021 در بازار عرضه شده است. این ساعت هوشمند، ویژگی‌هایی دارد که آن را تبدیل به یک ساعت با کاربرد بالا می‌کند.

از جمله ویژگی‌های ساعت می بند 6 ضد آب بودن آن است.‌ البته این ساعت تا فشار 5 اتمسفر می‌تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند. نمایشگر ساعت، حالت بیضی داشته و بند ساعت نیز از جنس سیلیکون می‌باشد. تراکم پیکسل ساعت در هر اینچ برابر با 326 پیکسل است. حداکثر روشنایی ساعت نیز 450 نیت می‌باشد. 

آشنایی با سایر ویژگی‌های ساعت می بند 6 شیائومی

قبل از خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی باید با ویژگی‌های این ساعت به طور کامل آشنا شوید. این ساعت هوشمند، دارای سیستم عامل سازگار با اندروید و ios می‌باشد. ظرفیت باتری می بند 6 تنها 125 میلی آمپر ساعت است‌. با این ظرفیت باتری می‌توان 14 روز در حالت استندبای از ساعت استفاده کرد. همچنین باید گفت ساعت مجهز به بلوتوث بوده ولی فاقد شبکه بی سیم می‌باشد. 

اگر می‌خواهید ساعتی که خریداری می‌کنید رنگی باشد؛ باز هم می بند 6 انتخاب مناسبی برای شما بوده زیرا این ساعت هوشمند، تنوع رنگی زیادی دارد. شرکت شیائومی ساعت می بند 6 را در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، زرد، سبز و نارنجی در بازار عرضه کرده است. باید گفت این ساعت در دو نسخه دارای nfc و فاقد nfc در بازار عرضه شده است. مدلی که دارای nfc می‌باشد؛ قیمت بیشتری از نسخه فاقد nfc دارد. برای خرید اقساطی می‌بند 6 شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی قابلیت‌های ساعت هوشمند می بند 6

ساعت‌های هوشمند از جمله ساعت هوشمند می بند 6 شیائومی را می‌توان به عنوان یک مچ بند سلامتی، در نظر گرفت. زیرا این ساعت‌ها دارای حسگرهایی هستند که وضعیت سلامت بدن را بررسی می‌کنند. ساعت می بند شیائومی، دارای حسگر سنجش ضربان قلب می‌باشد. علاوه بر این، سطح اکسیژن خون را نیز اندازه گیری می‌کند. این دو پارامتر، جز پارامترهای مهمی هستند که باید برای سلامتی چک شوند. همچنین ساعت می بند 6 دارای حسگر سنجش فشار خون نیز است.

در نتیجه استفاده از این ساعت‌ها، برای کسانی که به بیماری‌های قلبی و عروقی مبتلا هستند؛ بسیار مفید است. می بند 6 دارای حسگر شتاب سنج نیز می‌باشد. این ساعت می‌تواند وضعیت خواب، استرس و سلامت بانوان را پایش کند. همچنین در صورت بی تحرکی به شما هشدار می‌دهد. این ساعت برنامه‌ای برای تمرین نفس کشیدن داشته و می‌تواند اعلان‌های گوشی را نمایش دهد. با خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

خرید اقساطی می‌بند 6 شیائومی از قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی می بند 6 شیائومی را فراهم کرده است. شما می‌توانید از طریق این سایت، از شرکت‌های طرف قرارداد قسطی کلاب اعتبار دریافت کرده و با اعتبار خود اقدام به خرید انواع کالای دیجیتال کنید. سایت قسطی کلاب، علاوه بر فروش قسطی ساعت، اقدام به فروش انواع محصولات دیجیتال می‌کند. شما اگر قصد خرید اقساطی ساعت می بند 6 شیائومی را نداشتید و می‌خواهید ساعت را نقدی خریداری کنید‌؛ باز هم می‌توانید خرید خود را از قسطی کلاب انجام دهید. محصولی که از قسطی کلاب سفارش می‌دهید را در کمترین زمان ممکن دریافت می‌کنید. این سایت یک فروشگاه اینترنتی با تنوع محصولات زیاد است. شما می‌توانید انواع وسایل دیجیتالی و غیر دیجیتالی را از این سایت، با قیمت مناسب و به صورت قسطی خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی آیفون 6S

فروش اقساطی آیفون 6S
کمپانی اپل سابقه درخشانی در ساخت گوشی های هوشمند دارد این کمپانی با تولید گوشی های رده بالا توانسته است خریداران زیادی را به سمت خود جذب کند...

خرید قسطی مک بوک ایر

خرید قسطی مک بوک ایر
اگر علاقه مند به خرید قسطی مک بوک ایر با شرایطی عالی هستید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...