خرید اقساطی جاروبرقی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:24:10


جهت مشاهده شرایط خرید اقساطی جاروبرقی به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.



خرید اقساطی جاروبرقی


اطلاعاتی درباره جاروبرقی

جاروبرقی یکی از پرکاربردترین وسایل برقی است که در منزل یا محیط های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. چون جاروبرقی از جمله وسایلی است که مستقیما با بهداشت و نظافت محیط ارتباط دارد باید دارای کیفیت و کارایی مناسبی باشد.

 جاروبرقی های موجود در بازار در برندها و مدل های مختلفی موجود بوده و قیمت های متفاوتی نیز دارند. می توانید از فروشگاه هایی که شرایط خرید اقساطی جاروبرقی را در اختیار شما قرار می دهند جاروبرقی مورد انتخاب خود را تهیه کنید و هزینه آن را به صورت ماهیانه و اقساطی پرداخت کنید.

 فاکتورهای انتخاب یک جاروبرقی مناسب:

اگر قصد خرید اقساطی جاروبرقی یا خرید نقدی آن را دارید، قبل از خرید به نکته های مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید خریدی ایده آل و مناسب داشته باشید. توجه به قدرت و مکش جاروبرقی یکی از ویژگی های مهم در انتخاب جاروبرقی است. 

جاروبرقی باید بتواند آشغال های ریز فرو رفته در تار و پود فرش را نیز جذب کرده و محیط را به طور کامل تمیز کند. سعی کنید هنگام خرید اقساطی جاروبرقی یا خرید نقدی آن، جاروبرقی را انتخاب کنید که سری های مختلف داشته باشد و بتوانید با استفاده از آن ها بتوانید بخش های مختلف خانه مانند فرش، پرده و یا زیر مبل و تخت را نیز تمیز کنید. 

جاروبرقی ها در دو مدل کیسه دار و بدون کیسه موجود هستند که هرکدام شرایط استفاده خاص خود را دارند. حتما قبل از خرید راجع به مزایا و معایب هر مدل بررسی کرده سپس اقدام به خرید کنید. اگر قصد خرید جاروبرقی کیسه دار را دارید، حتما به ظرفیت کیسه و مخزن جاروبرقی توجه کنید.

 مجهز بودن به فیلترهای بهداشتی کمک می کند ذرات گرد و غباری که در اثر حرکت و مکش جاروبرقی در هوا پخش می شوند به سرعت جذب جاروبرقی شده و هوا را آلوده نکند. لوله خرطومی مورد استفاده در جاروبرقی نیز باید بسیار با کیفیت و منعطف باشد به طوری که بتوانید به راحتی از آن برای نظافت محیط های مختلف استفاده کنید.

برندها و قیمت های جاروبرقی:

جارو برقی مانند هر وسیله دیگری  در مدل ها و برندهای مختلف وجود دارد. برای خرید اقساطی جاروبرقی یا خرید نقدی آن می توانید برندهای داخلی و خارجی مانند پارس خزر، فلر، فیلیپس، بوش، آ.ا.گ، ال جی، سامسونگ و غیره را با محدوده قیمتی بین 700 هزار تا 5 میلیون تومان خریداری کنید. 

بدیهی است که جاروبرقی هایی که ساخت ایران هستند قیمت های کم تر و مناسب تری نسبت به برندهای خارجی دارند.

خرید اقساطی جاروبرقی از قسطی کلاب:

برای خرید اقساطی جاروبرقی با خرید نقدی آن نیازی نیست حتما شخصا به مغازه و فروشگاه بروید. می توانید ظرف مدت کوتاهی وارد سایت فروشگاه های آنلاین شده جاروبرقی های موجود را از لحاظ ویژگی و قیمت مقایسه کرده و جاروبرقی مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین است که در کنار بسیاری از محصولات برقی و غیر برقی دیگر امکان خرید اقساطی جاروبرقی را در اختیار شما قرار می دهد. 

برای خرید اقساطی جاروبرقی از سایت قسطی کلاب در شما نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای به عنوان پیش پرداخت ندارید و هزینه جاروبرقی با سود بسیار مناسب در 2 تا 12 ماه برای شما قسط بندی می شود. 

سایت قسطی کلاب اصل و اورجینال بودن تمام کالاهای خود را تضمین می کند بنابراین مطمئن خواهید بود که کالایی اصل را می خرید. بعد از سفارش و خرید اقساطی جاروبرقی یا خرید نقدی آن از سایت قسطی کلاب تنها حداکثر 48 ساعت طول می کشد تا جاروبرقی را درب منزل خود تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید محصولات خانگی امرسان

خرید محصولات خانگی امرسان
شرکت امرسان جز یکی از موفق‌ترین و معروف‌ترین برندهای ایرانی می‌باشد که دارای طرفداران بسیاری است. برای خرید نقدی یا اقساطی محصولات خانگی...

خرید اقساطی لباسشویی اسنوا با چک

خرید اقساطی لباسشویی اسنوا با چک
برترین برند ایرانی را می‌توان اسنوا نامید. برای خرید اقساطی لباسشویی اسنوا با چک به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت