خرید اقساطی لوازم آرایشی

تاریخ انتشار:
1403/2/12 20:47:41



جهت مشاهده شرایط خرید اقساطی لوازم آرایشی به سایت قسطی کلاب  بخش آرایشی بهداشتی مراجعه نمایید.




خرید اقساطی لوازم آرایشی


اطلاعاتی درباره لوازم آرایش

بدون شک می توان گفت تمامی خانم ها در شرایط و روزهای خاص و شاید به طور مداوم از لوازم آرایشی استفاده می کنند. از آنجا که لوازم آرایشی مستقیما با پوست و سلامتی بدن انسان رابطه دارد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا نتیجه عکس ایجاد نکند. 

بعضی از لوازم آرایشی مانند کرم های دور چشم یا ادکلن ها ممکن است قیمت زیادی داشته باشند و خرید نقدی آن ها برای شما سخت باشد. در این شرایط می توانید از فروشگاه هایی که شرایط خرید اقساطی لوازم آرایش را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند استفاده کنید.

 برای خرید اقساطی لوازم آرایشی و یا خرید نقدی بهتر است به نکات خاص و مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید خریدی ایده آل و مناسب داشته باشید.

نکات مهم قبل از خرید لوازم آرایشی:

قبل از خرید اقساطی لوازم آرایشی یا خرید نقدی آن حتما نوع و جنس پوست سر و صورت خود را بشناسید. پوست های چرب و خشک و حساس هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند و ممکن است کرم و لوازم آرایشی که برای دوست شما عالی بوده است به خاطر تفاوت پوست هایتان برای شما مناسب نباشد. 

بنابراین قبل از خرید حتما به نوع پوست خود و اینکه لوازم آرایشی برای چه پوستی مناسب است توجه کنید. نکته مهم دیگر در خرید اقساطی لوازم آرایشی یا خرید نقدی آن توجه به تاریخ انقضا آن است.

 برای مثال شما ممکن است یک کرم دور چشم گران قیمت بگیرید که بخواهید 8 ماه از آن استفاده کنید و بدون توجه به تاریخ انقضا آن متوجه شوید تنها 2 ماه می توانید از آن استفاده کنید! پس حتما قبل از خرید به مدت زمان باقی مانده از تاریخ انقضا توجه داشته باشید. 

نکته مهم دیگر در خرید اقساطی لوازم آرایشی یا خرید نقدی آن، توجه به کیفیت و برند محصولات است. به هیچ وجه کیفیت را فدای قیمت نکنید. اگر یک کرم یا رژ لب بی کیفیت با قیمت پایین بگیرید تنها سلامتی خود را به خطر انداخته اید و باید چند روز بعد هزینه های بیشتری برای خرید کرم های ضد چروک یا ضد لک و جوش کنید. نکته مهم دیگر در خرید اقساطی لوازم آرایشی و یا خرید نقدی آن است که رنگ هایی که به شما می آید و یا دوست دارید را از قبل انتخاب کنید. 

ممکن است شما عاشق رژ گونه و یا رژ لب نارنجی باشید، اما این رنگ به پوست صورت شما اصلا نیاید. در این صورت ممکن است بعد از دیدن تنوع زیادی در رنگ ها انتخابی نه چندان مناسب داشته باشید. بنابراین قبل از خرید حداقل محدوده و طیف رنگ های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خرید اقساطی لوازم آرایشی از قسطی کلاب:

قسطی کلاب یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های آنلاین است که با داشتن حجم انبوهی از تمام وسایل مورد نیاز در برندهای معتبر و اورجینال توانسته است رضایت کامل مشتریان خود را به دست آورد. 

خرید اقساطی لوازم آرایشی از قسطی کلاب از دیگر خدمات این سایت است که با ورود به آن می توانید محصولات آرایشی متنوعی در برندهای مختلف را ببینید با ویژگی های آن ها آشنا شوید و با اطمینان از اصل بودن محصولات، آن ها را سفارش دهید. 

نکته جالب در خرید اقساطی لوازم آرایشی از قسطی کلاب آن است که در صورتی که محصول مورد نظر شما در سایت موجود نبود می توانید با کارشناسان سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. 

در خرید اقساطی لوازم آرایشی از قطسی کلاب در صورتی که قیمت سفارش شما کمتر از 5 میلیون تومان باشد از شما هیچ پیش پرداختی گرفته نمی شود و کل هزینه در اقساط 2 تا 12 ماهه بنا به درخواست شما قسط بندی می شود. حداکثر 48 ساعت بعد از سفارش می توانید محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی فشارسنج دیجیتال

خرید اقساطی فشارسنج دیجیتال
میدانید در دهه های اخیر با توجه به رشد روز افزون فست فودها و غذاهای آماده که سرشار از نمک می باشند و رژیم های غذایی ناسالم و افزایش وزن...

خرید اقساطي اجاق گاز اسنوا

خرید اقساطي اجاق گاز اسنوا
برند اسنوا برندی موفق و شناخته شده در ایران می‌باشد. برای خرید اقساطي اجاق گاز اسنوا به بخش اجاق گاز در دسته بندی لوازم...