خرید قسطی سرفیس پرو8

تاریخ انتشار:
1403/2/23 10:25:33

شما می‌توانید با شرایطی آسان و در کمترین زمان خرید قسطی سرفیس پرو8 از بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب انجام دهید.


خرید قسطی سرفیس پرو8


هر آنچه در مورد سرفیس پرو 8 باید بدانید!

خرید قسطی سرفیس پرو8 شما را بی‌نیاز از خرید لپ‌تاپ و تبلت می‌کند. این محصول بی‌نظیر در دسته بهترین کالای دیجیتال قرار دارد. این محصول تمام محبوبیت خود را مدیون پردازنده قوی، باتری پر قدرت، دوربین باکیفیت و طراحی ظاهری بی‌نظیر است. اگر شرایط خرید نقدی این کالای دیجیتال را نداشته باشید می‌توانید آن را به صورت قسطی و با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید.

خرید قسطی سرفیس پرو8 یکی از مقرون به صرفه‌ترین روش‌های خرید در شرایط اقتصادی فعلی است. قبل از خرید پرداختن به مشخصات این محصول می‌تواند خرید بهتر را برای کاربران رقم بزند. سرفیس پرو 8 آپدیتی بسیار قدرتمند نسبت به مدل پرو 7 است و تغییرات آن در قسمت‌های مختلف از قبیل صفحه نمایش، پردازنده به وضوح دیده می‌شود. در زیر به مشخصات این کالای دیجیتال پر طرفدار می‌پردازیم:

داشتن ویندوز اورجینال 11 نقطه قوت سرفیس پرو 8

برخورداری از ویندوز 11 باعث شده تا این کالای دیجیتال امکانات هوشمند متنوعی داشته باشد. در این ویندوز نرخ نوسازی پویا استفاده شده است و برای بهینه کردن مصرف باتری یک ویژگی چشمگیر محسوب می‌شود.

مشخصات صفحه نمایش سرفیس پرو 8

در این مدل حاشیه بدنه جلویی دستگاه باریک‌تر است و تا حدودی شبیه به سرفیس پرو X است. نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتز باعث شده تا امکان اسکرول نرم‌تر شود و کاربر احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

مشخصات دوربین‌های سرفیس پرو 8

چشم‌های سرفیس پرو 8 بسیار قدرتمندتر از مدل‌های قبلی است. این دستگاه دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط Full HD است. دوربین اصلی دستگاه 10 مگاپیکسل قابلیت ضبط Full HD و ضبط 4K را دارد.

پردازنده سرفیس پرو 8

با خرید قسطی سرفیس پرو8 می‌توانید از جدیدترین نسل پردازنده لذت ببرید. در این تبلت از پردازنده 11 استفاده شده و در مدل‌های Core i3، Core i5 و Core i7 روانه بازار شده است. در سرفیس مدل Core i3 از پردازنده گرافیکی UHD Graphics استفاده شده است. اما در دو مدل دیگر پردازنده گرافیکی Iris Xe Graphics استفاده شده است. قابلیت تعویض حافظه SSD این دستگاه یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت آن است. ناگفته نماند که رم این دستگاه از نوع LPDDR4 است.

باتری قدرتمند سرفیس پرو 8

ظرفیت باتری این دستگاه 51.5 وات ساعت است به طوری که قادر می‌باشد تا 16 ساعت عمر کند.

مزایای خرید قسطی سرفیس پرو8

خرید قسطی سرفیس پرو8 از آن جهت مقرون به صرفه است چون نسبت به نمونه‌های هم رقیب دارای مشخصات بهتری است. این تبلت همه فن حریف است و یک ویندوز 11 اورجینال روی آن نصب شده است. حتی می‌توان به آن کیبورد نصب کرد و آن را تبدیل به یک لپ تاپ کرد. شما می‌توانید با قلم سرفیس هم با این دستگاه کار کنید. وزن این دستگاه سبک است و طراحی مناسب و زیبای آن قابلیت استفاده از آن را در شرایط مختلف راحت کرده است. همچنین این دستگاه از دوربین و باتری قدرتمندی برخوردار است که به راحتی می‌توان برای انواع کارهای اداری، دانشجویی، طراحی گرافیک از آن استفاده کرد.

شرایط خرید قسطی سرفیس پرو8 از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

قسطی کلاب یک مرجع معتبر برای خرید قسطی سرفیس پرو8 است. این مجموعه طرح‌های متنوعی را برای خرید اقساطی در اختیار مشتریان خود قرار داده است. به طوری که تمامی کارمندان، افراد با شغل آزاد و بازنشستگان می‌توانند بدون نیاز به ضامن و تنها با ارائه فیش حقوقی و جواز کسب کالای دیجیتال خود را با مقرون به صرفه‌ترین قیمت ممکن خریداری کنند. فروش قسطی و آنلاین یکی از مزایای سایت قسطی کلاب است که تمام کاربران در سراسر ایران می‌توانند از این خدمات بهره ببرند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی a13 سامسونگ

خرید اقساطی a13 سامسونگ
اگر تمایل به خرید اقساطی a13 سامسونگ با قیمتی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro plus

خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro plus
یکی از بهترین گوشی‌های برند شیاائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro plus به بخش موبایل در دسته...