خرید تلویزیون جی پلاس قسطی

تاریخ انتشار:
1403/1/30 07:00:33

برند جی پلاس برندی نام آشنا در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی ایرانی است که بسیار خوش درخشیده است. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید تلویزیون جی پلاس قسطی


کمپانی جی پلاس 

همزمان با اوج گرفتن تحریم‌ها نسبت به ایران و قطع همکاری دو طرفه واردات و صادرات از سمت ایران به کشور‌های دیگر، شرکت گلدیران که نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات ال جی را به عهده‌ داشت، برای گذر از این دوران و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها با کسب اجازه از شرکت ال جی، شروع به ساخت محصولات خود با نام برندی جدید، تحت عنوان جی پلاس کرد.

کارخانه‌ها که سر جای خود قرار داشتند، کارگرها و قطعات هم که موجود بودند، خط‌های تولیدی هم که به راه خود ادامه‌ می‌دادند، پس یک نام جدید برای ساخت همان محصولی قدیمی نیاز بود که کار تولید مجدد آغاز شود.

این جا بود که نام جی پلاس این جای خالی را پر کرد و شرکت گلدیران را نه تنها از ورشکستی نجات داد، بلکه باعث جلوگیری از شدت رکود اقتصادی نیز شد. برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس، همراه ما باشید. 

محصولات تولیدی توسط شرکت گلدیران 

این شرکت موفق در زمینه تولید محصولات الکترونیک، لوازم خانگی، صوتی و تصویری، فعالیت می‌کند. هر چند قطعات این شرکت همچنان از کشور‌های خارجی تامین می‌گردد و در کارخانه مونتاژ می‌شود ولی قائم مقام این شرکت در گفتگویی اعلام داشته‌ است که به زودی تصمیم به ساخت قطعات در داخل کارخانه‌های جی پلاس را دارد.

این خیر خوبی است که منجربه استقلال هر آنچه بیشتر کارخانه‌های ایرانی از جمله جی پلاس دارد. در ادامه شما را  از شرایط خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس باخبر می‌کنیم. 

تلویزیون دیجیتال جی پلاس 

به تازگی شرکت جی پلاس از ساخت سری جدید محصولات تلویزیونی خود با نام stellar رونمایی کرده ‌است که با امکانات عالی و کیفیت بالایی که دارد، شما را هیجان زده‌ خواهد کرد. این تلویزیون‌ها در زمره محصولات هوشمند و با سیستم عامل اندروید قرار می‌گیرند که با چند کلیک راحت، شما را به لذت ناب حاصل از تماشای تلویزیون می‌رساند. 

مدل GU811 جی پلاس 

برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس مدل GU811 که به تازگی از سری ساخت STELLAR رونمایی شده‌است و بسیار محبوب است به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. این مدل از تلویزیون جی پلاس، ۶۵ اینچ اندازه صفحه نمایشگر دارد، سیستم عامل آن اندروید است که می‌تواند به اندازه یک میلیارد رنگ آن هم با کیفیت A+ به نمایش بگذارد. 

مشخصات مدل GU811 جی پلاس 

_ پنل نمایشگر با کیفیت +A 

_ تلویزیون دیجیتال با کیفیت تصویر  Ultra HD 4K 

_  قابلیت اتصال هوشمند به کامپیوتر و موبایل به روش‌های مختلف و Screen Share 

_ تلویزیون دیجیتال با سیستم عامل Android 4.4 

_ دارای پایه فلزی با طراحی فوق‌العاده زیبا 

_ دارای کنترل هوشمند زیبا مناسب برای فضای اندروید و یک کنترل معمولی

_  قابلیت وصل شدن به wifi 

_ توانایی چند زمانی تصویر در هنگام پخش همزمان و ذخیره آن

_ کاهش دهنده اتوماتیک نویز تصویر 

_ دارا بودن به فناوری تقویت سیگنال دریافتی 

همچنین این تلویزیون هوشمند، امکاناتی نظیر TIME MACHINE و ضبط بر روی حافظه خارجی را هم دارد. لازم به ذکر است که گارانتی و تمامی خدمات پس از فروش محصولات جی پلاس، توسط شرکت گلدیران پشتیبانی می‌شود. 

برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس تا آخر این مقاله، همراه ما باشید. این مدل ۶۶ اینچی جی پلاس، در زمره محبوب‌ترین و معروف‌ترین محصولات شرکت دسته‌بندی می‌شود.

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 

برای خرید نقدی تلویزیون جی پلاس به طور خاص، خرید این محصول ۶۵ اینچی مدل GU811، می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و پس از تکمیل ثبت‌نام خود در سایت و کسب اعتبار، تا سقف ۳۰ میلیون تومان خریداری کرده و از خرید راخت و ایمن خود لذت ببرید و درب منزل تحویل بگیرید. 

با خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس از قسطی کلاب، یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید. قسطی کلاب دارای تمامی کالاهای موجود در بازار است و در کوتاه‌ترین زمان، کالاهای خریداری شده را در اختیار شما قرار خواهد داد.

سایر بلاگ های مرتبط

ماشین ظرفشویی ال جی اقساطی

ماشین ظرفشویی ال جی اقساطی
در میان ماشین ‌های ظرفشویی، یکی از برندهای معتبر ال ‌جی است. با استفاده از ماشین‌ ظرفشویی ال جی دیگر نیازی به شست و شوی اولیه‌ی ظروف وجود ندارد ...

خرید لوازم خانگی الکترواستیل

خرید لوازم خانگی الکترواستیل
انتخاب یک لوازم خانگی باکیفیت و عالی از بین برندهای ایرانی کاری دشوار و سخت است، ولی ما برای شما یک پیشنهاد خوب داریم. برای خرید نقدی یا اقساطی...