خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 08:44:14

یکی از گوشی‌های بالارده سامسونگ بی شک مدل گلکسی s22 سامسونگ است. برای خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ


شناخت گوشی s22 سامسونگ

اگر شما هم از علاقه مندان به دنیای علم و تکنولوژی هستید حتما تا به حال نام شرکت سامسونگ را شنیده‌اید. این شرکت در زمینه ساخت و عرضه کالای دیجیتال به بازار فعالیت می‌کند. یکی از انواع محصولاتی که توسط این شرکت تولید می‌شود گوشی‌های هوشمند هستند. در ادامه به خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ می‌پردازیم.

گوشی s22 در تاریخ 9 فوریه سال 2022 میلادی به بازار عرضه شد. این گوشی زمانی که به بازار عرضه شد توانست موفقیت و طرفداران بسیار زیادی پیدا کند و مورد استقبال طرفداران سامسونگ قرار بگیرد. نمایشگر گوشی s22 دارای ابعاد 6.6 اینچ است. نوع طراحی و جنس آن Dynamic AMOLED 2X بوده که از بهترین و با کیفیت ترین صفحه نمایش‌های سامسونگ است. 

سامسونگ با کیفیت

حداکثر نرخ نوسازی صفحه نمایش گوشی s22 حدودا 120 هرتز است که می‌تواند در اجرای بازی‌های جدید و قدرتمند نقشی بسیار موثر داشته باشد. صفحه نمایش این کالای دیجیتال دارای حداکثر روشنایی 1750 نیت است. این گوشی از فناوری HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند که باعث بیشتر شدن کیفیت صفحه نمایش می‌شود. یکی از ویژگی‌های دیگر صفحه نمایش این کالای دیجیتال وجود صفحه نمایش همیشه روشن یا همان Always-on Display است. برای خرید اقساطی گوشی s22 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی s22 سامسونگ هنگام عرضه به بازار با اندروید 12 که یکی از جدیدترین نسخه‌های اندروید است با رابط کاربری 1UI4، عرضه شد. وزن این گوشی هوشمند 195 گرم است که وزنی مناسب برای این گوشی می‌باشد. جنس صفحه پشت این گوشی از شیشه است که از فناوری گوریلا گلس وکتوس پلاس نیز پشتیبانی می‌کند. با خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

مشخصات فنی s22 سامسونگ

این گوشی در هنگام عرضه به بازار با رنگ‌های مختلفی برای همه سلیقه‌ها به بازار عرضه شد. این رنگ‌ها عبارتند از:
-مشکی.
-سفید.
-صورتی.
-سبز.
-آبی.
-بنفش و کرم.

تراشه و یا همان cpu این گوشی در دو مدل اگزینوس و اسنپدراگون به بازار عرضه شد.

-تراشهExynos 2200
-Qualcomm SM8450  Snapdragon 8 Gen1

گوشی s22 سامسونگ در دو مدل حافظه 128 گیگابایت و 256 گیگابایت و به بازار عرضه شد. مقدار رم این گوشی 8 گیگابایت است که می‌تواند در اجرای برنامه‌های سنگین و بازی‌های قدرتمند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. دوربین این گوشی دارای یک لنز اصلی واید است که دارای 50 مگاپیکسل کیفیت است.

لنز اولترا واید این گوشی 12 مگاپیکسل کیفیت است که رزولوشن آن متوسط است. لنز تله فتو این گوشی 10 مگاپیکسل و 120 درجه است. دوربین فیلمبرداری گوشی s22 سامسونگ توانایی فیلمبرداری با کیفیت 4k و 8k را نیز دارد.

طرح‌های فروش قسطی در قسطی کلاب

قیمت خرید نقدی این کالای دیجیتال با توجه به تغییر قیمت ارز و دلار دارای نوسان است. اگر به دنبال خرید اقساطی گوشی s22 سامسونگ هستید می‌توانید از سایت و شرکت قسطی کلاب استفاده کنید. قسطی کلاب برای رفاه بیشتر مشتریان خود طرح‌های فروش قسطی متعددی را فراهم کرده است. شما می‌توانید با استفاده از این طرح‌ها اقدام به خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال کنید‌.

1. طرح پارسیان

-طرحی برای بازنشستگان

-سن فرد بازنشسته زیر 65 سال باید باشد

2. طرح ویژه چابک

-ویژه افراد شاغل دولتی و آزاد

-تسهیلات تا سقف چهل میلیون تومان

-ارائه حداقل مدارک به شرکت قسطی کلاب

3. طرح بای چک

-با استفاده از بای چک می توانید تا سقف 150 میلیون تومان کالاهای مختلف را خریداری کنید مانند خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ.

-دریافت اعتبار مورد نیاز با چک، سفته، گواهی کسر از حقوق.

-پرداخت اقساط به صورت 24 ماه و یا همان دو ساله. این امتیاز برای مبالغ بالای ۶ میلیون تومان است.

شما می توانید برای خرید اقساطی گوشی s22 سامسونگ از سایت قسطی کلاب استفاده کنید. البته ناگفته نماند که سایت قسطی کلاب طرح‌های بسیار متنوع دیگری برای خرید قسطی ارائه داده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی اپل

 فروش اقساطی گوشی اپل
فروش اقساطی گوشی اپل به علت قیمت نسبتاً بالا و برند بودن این محصولات، بیش از پیش می تواند مورد توجه قرار گیرد. گوشی اپل...

خرید قسطی هارد اکسترنال

خرید قسطی هارد اکسترنال
نگه‌داری از یادگاری‌های شما در یک هارد اکسترنال قوی امکان پذیر می‎شود. برای خرید اقساطی هارد اکسترنال به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی...