خرید اقساطی تلویزیون خمیده سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/10 18:31:56

تلویزیون‌های خمیده جذابیتی منحصر به فرد به خانه شما می‌بخشند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی تلویزیون خمیده سامسونگ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی تلویزیون خمیده سامسونگتلویزیون خمیده سامسونگ 

شرکت تولید کننده انواع تلویزیون سامسونگ، با توجه به محصولات متنوع خود، یکی از بهترین محصولات و جذاب‌ترین طراحی خود را در قالب تلویزیون‌های خمیده و یا منحنی سامسونگ در بازار ارائه داده است. این محصول با استقبال مصرف کنندگان روبرو شده و در قسمت فروش قسطی لوازم خانگی، خرید اقساطی تلویزیون نیز به چشم می‌خورد. نمایندگی‌های مجاز این شرکت تولیدی خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ را با شرایط ویژه در دسترس مشتریان قرار داده است. 

در بین لوازم خانگی، یکی از وسیله‌ها که جنبه سرگرمی دارد و در هر خانه‌ای یافت می‌شود تلویزیون می‌باشد. در همین راستا شرکت‌های تولید کننده تلویزیون همواره در تلاش هستند تا جلب رضایت بیشتری از مشتریان را بدنبال داشته باشند و همچنین به جذب افراد بیشتر برای کسب و پیشرفت در کار خود علاقه نشان می‌دهند و برای این کار از روش‌های زیادی استفاده کرده‌اند.

برای مثال می‌توان گفت برندهای معروفی مانند سامسونگ، تغییرات زیادی در تصاویر تلویزیون و نوع کیفیت آن و همچنین شرایط خرید قسطی تلویزیون سامسونگ را برای مصرف کنندگان و طرفداران خود ایجاد کرده است. یکی از این تغییرات، منحنی کردن صفحه نمایش تلویزیون می‌باشد، این کمپانی با محصولات جذاب و با کیفیت خود بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

 این شرکت با کیفیت بالا در تولید محصولات خود مورد شناخت جهان در تجارت می‌باشد. این شرکت تولید کننده محصول جدید و جذاب خود را به اسم تلویزیون خمیده و یا به عبارتی منحنی، به بازار عرضه کرده است. خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ در انواع مدل‌های مختلف در نمایندگی‌های موجود در کشور فراهم می‌باشد. تلویزیون‌های خمیده دارای ویژگی خاصی می‌باشند.

 که یکی از این ویژگی‌ها نوع صفحه نمایش آن است که به دلیل منحنی بودن آن، فضای دید بیشتری از تصاویر نمایش داده می‌شود و دارای کیفیت و وضوح بهتری می‌باشد. کمپانی‌های تولیدکننده تلویزیون با برندهای مختلف در جهان وجود دارند که با طراحی و تولید بهترین محصولات خود در بازار تجارت به رقابت پرداخته‌اند. در ادامه این مطلب به یکی از مدل‌های این تلویزیون برای آشنایی بیشتر اشاره خواهیم داشت. 

آشنایی با تلویزیون خمیده سامسونگ مدل 49N6950   

این مدل از تلویزیون سامسونگ در طرح خمیده، دارای صفحه نمایش 49 اینچی به صورت منحنی می‌باشد. پخش تصویر در این تلویزیون به صورت فول اچ دی می‌باشد.

تصویر خوب و با کیفیت در این مدل بسیار مطلوب است و همچنین می‌توان گفت سیستم‌ صوتی این دستگاه بسیار متناسب طراحی‌شده است. این سیستم با اسپیکرهای با کیفیت که امکان تولید 20 وات صدا را دارند، طراحی شده است. 

این دستگاه از فرمت‌های DTS و DOLBYو DIGITAL پیروی می‌کند. این امکان  باعث شده است تا برای تماشای فیلم‌های دلخواه با فرمت‌های گفته شده برای مصرف کننده در قالب فایل‌های صوتی متفاوت ایجاد شود. پایه‌های این تلویزیون در قسمت مرکزی بدنه آن طراحی‌شده است. با خرید قسطی تلویزیون سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سامسونگ مدل N6950 تلویزیونی با سیستم عامل اسمارت HUB طراحی شده است. این سیستم دارای امکانات متنوعی می‌باشد و همچنین هوشمند طراحی شده است. استفاده از اینترنت و همچنین نصب اپلیکیشن در این تلویزیون ایجاد شده است. دارای گیرنده دیجیتال داخلی می‌باشد و نیاز به دستگاه‌های مجهز دیجیتالی به صورت جداگانه نیست. برای خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

همچنین تماشای تصاویر تلویزیون از طریق موبایل و یا دستگاه‌هایی که قابلیت پخش دیجیتال را دارند با داشتن قابلیت Mirroring و  DLNA امکان پذیر می‌باشد.

خرید اقساطی تلویزیون خمیده سامسونگ

در ادامه باید بگوییم که خرید قسطی تلویزیون خمیده سامسونگ یکی از امکانات شرکت سامسونگ توسط نمایندگی‌های مجاز است. برای تهیه آسان این محصول با بهترین شرایط، سایت قسطی کلاب، بهترین گزینه برای خرید این محصول می‌باشد. این سایت با ارائه محصولات با کیفیت سامسونگ به ویژه تلویزیون خمیده سامسونگ برای مصرف کنندگان شرایط مطلوبی را فراهم آورده است. برای خرید قسطی تلویزیون سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا با سفته

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا با سفته
اگر تمایل به خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش ماشین ظرفشویی اسنوا در دسته بندی لوازم خانگی...

فروش اقساطی لوازم خانگی اسنوا

فروش اقساطی لوازم خانگی اسنوا
در جهان شرکت ها و برندهای مختلف در حال فعالیت هستند که کالاهای مختلفی را می سازند بسیاری از کالاها برای بشر ضروری می باشند به گونه ای که فرد ...