خرید اقساطی گوشی a51 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 05:51:13

یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2019 گلکسی a51 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a51 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی a51 سامسونگ


معرفی گلکسی A51 سامسونگ

گلکسی A51 به عنوان یکی از گوشی‌های میان رده سامسونگ محسوب شده که از آن به عنوان نمونه بروز شده گوشی A50 یاد می‌شود. خرید اقساطی گوشی a51 سامسونگ یکی از ساده‌ترین راه‌های موجود جهت تهیه این گوشی هوشمند است. کمپانی سامسونگ به عنوان یکی از غول‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. 

شرکت سامسونگ با عرضه انواع گوشی‌های هوشمند جدید و بروز توانسته افراد زیادی از جهان را به سمت محصولات خود جذب کند. امروزه گوشی‌های هوشمند نقش مهمی را در زندگی انسان ایفا می‌کنند. بدون شک خرید قسطی گوشی a51 سامسونگ دریایی از امکانات را به سمت شما روانه خواهد کرد. 

زیرا با طراحی و عرضه گوشی‌های هوشمند زندگی انسان‌ها دستخوش تغییرات زیادی شده است. گلکسی A51 یکی از محصولات میان رده کمپانی سامسونگ بوده که عرضه آن در سال 2019 صورت گرفت است. استقبال خوب افراد از گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ سبب شد تا این کمپانی نمونه‌های مختلفی از گوشی‌های میان رده خود را روانه بازار نماید. 

در هنگام عرضه گوشی گلکسی A51 بسیاری از کارشناسان این گوشی را برادر گوشی A50 خواندند. زیرا A51 سامسونگ از طراحی ظاهری و همچنین ویژگی‌های مشابه با A50 بهره می‌برد. البته امکانات بسیار خوب این گوشی سبب شد تا بسیاری از افراد با خرید اقساطی گوشی a51 سامسونگ نسبت به تهیه آن اقدام نمایند. 

مشخصات گوشی گلکسی A51

گوشی گلکسی A51 سامسونگ از امکانات سخت افزاری قابل توجهی برخوردار است. همچنین طراحی بی‌نظیر این گوشی شما را مجذوب خودش خواهد کرد. سامسونگ در طراحی نمایشگر گوشی A51 سامسونگ از حاشیه‌های بسیار باریکی استفاده کرده که این موضوع طراحی ارگونومی این گوشی را بهبود بخشیده است. همچنین این گوشی دارای یک نمایشگر Super AMOLED همراه با 16 میلیون رنگ می‌باشد. 

وجود ابعاد 6.5 اینچی این نمایشگر به همراه رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل کیفیت فوق‌العاده‌ای را برای پخش تصاویر فراهم کرده است. اگر شما هم علاقه‌مند به تماشای ویدیو به وسیله گوشی همراه خود هستید، انتخاب گلکسی A51 می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

سامسونگ برای طراحی گوشی A51 از فریم پلاستیکی سبک استفاده کرده که سطح رویی صاف و صیقلی را برای آن به ارمغان آورده است. برخورداری از قابلیت استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی A51 سامسونگ است. با گذر از ویژگی‌های ظاهری این گوشی نوبت به اصلی‌ترین بخش آن یعنی تراشه Exynos 9611 می‌رسد. 

این تراشه ده نانومتری به عنوان مرکز و هسته اصلی گوشی A51 به شمار می‌رود. در کنار این تراشه، وجود یک پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 قدرت زیادی را برای این گوشی فراهم کرده است. بنابراین به وسیله این گوشی می‌توان به انجام کارهای گوناگونی همچون تجربه بازی‌های موبایل پرداخت. گلکسی A51 از چهار دوربین بهره می‌برد که میزان کیفیت آن‌ها به‌صورت 48، 5، 12 و 5 می‌باشد. همچنین سامسونگ برای دوربین سلفی این گوشی از یک دوربین 32 مگاپیکسلی استفاده کرده است. 

خرید قسطی گوشی a51 سامسونگ با شرایط ویژه

همانطور که عنوان گردید، گوشی گلکسی A51 جزو آن دسته از گوشی‌های میان رده سامسونگ است. بنابراین خرید اقساطی گوشی a51 سامسونگ بخش عمده‌ای از نیازهای شما را برطرف خواهد کرد. علاوه بر آن با تهیه این گوشی می‌توان به انجام کارهای گوناگونی پرداخت. به همین منظور شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a51 سامسونگ به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

جهت آگاهی بیشتر لازم است بدانید فروشگاه قسطی کلاب به عنوان یک فروشگاه پیشگام در عرضه کالای دیجیتال و فروش قسطی گوشی توانسته رضایت مخاطبان خود را بدست آورد. به همین جهت اگر تصمیمتان برای خرید اقساطی موبایل نهایی است، می‌توانید با مراجعه به وب سایت قسطی کلاب آن را خریداری نمایید. ناگفته نماند که در صورت لزوم، خرید به صورت نقدی امکان پذیر خواهد بود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی A52S

خرید قسطی گوشی A52S
یکی از گوشی‌های برند سامسونگ مدل A52s می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A52S به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید قسطی آیپد پرو 2022 با چک

خرید قسطی آیپد پرو 2022 با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی آیپد پرو 2022 با چک به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...