خرید قسطی S22 ultra سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/27 18:02:34

برند سامسونگ پیشرو در صنعت دیجیتال و تلفن همراه است. برای خرید قسطی S22 ultra سامسونگ که یکی از گوشی‌های بالارده این برند است، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی S22 ultra سامسونگ


بررسی گوشی s22 ultra

شرکت سامسونگ، همواره در طراحی و عرضه کالای دیجیتال، به ویژه گوشی سامسونگ، پیشرو بوده است. این بار از خانواده بزرگ گوشی سامسونگ، مدل s22 ultra، وارد بازار شده است. این محصول جدید و شگفت انگیز، خصوصیات و قابلیت‌های فوق العاده‌ای دارد. این گوشی، نسبت به طراحی‌های قبلی کاملا متفاوت و خاص می‌باشد. از ویژگی‌های خاص گوشی سامسونگ در این مدل، می‌توان به پشتیبانی از قلم s-pen، طراحی متشابه نسبت به سری نوت و تراشه اگزینوس 2200 اشاره نمود.

گوشی s22 ultra، از یک نمایشگر بزرگ بهره برده و لبه‌های خمیده‌ای دارد. این طراحی عالی، علاوه بر چشم نوازی، موجب می‌شود تا در استفاده بلند مدت، دچار خستگی نشویم. قرار گرفتن لنز دوربین به شکل مجزا در روی قاب پشتی این گوشی، موجب شده است تا نسبت به طرح‌های قبلی، بهتر روی سطح صاف قرار بگیرد. برای خرید قسطی S22 ultra سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی سامسونگ در مدل جدید

گوشی سامسونگ در مدل s22 ultra، دارای استاندارد IP68، بوده که می‌توانید گلکسی آن را به مدت 30 دقیقه در آب نگه دارید. ابعاد این محصول سامسونگ، 3/163 × 9/77 × 9/8 میلی متر، وزن آن 227 گرم و صفحه نمایشگر گوشی s22 ultra، 8.6 اینچ می‌باشد. حافظه داخلی این محصول، 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت است. همچنین در چهار رنگ سفید، برنزی، مشکی و سبز، عرضه شده است. علت با کیفیت بودن این گوشی سامسونگ، استفاده از شیشه‌های گوریلا گلس، وکتوس پلاس و فریم آلومینیومی است.

صفحه نمایش این گوشی، دارای فناوری Dynamic AMOLED 2X، رزولوشن 1440 × 3088 پیکسل، پشتیبانی از استاندارد +HDR10 و نرخ نوسازی 120 هرتزی می‌باشد. روشنایی 1750 نیتیه را هم به خصوصیات فوق العاده نمایشگر گوشی s22 ultra، می‌افزاییم. از ویژگی‌های فوق العاده دیگر این کالای دیجیتالی شرکت سامسونگ، می‌توانیم به ظرفیت 5 هزار آمپری باتری آن اشاره کنیم. با خرید اقساطی S22 ultra سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

خصوصیات دیگر این گوشی سامسونگ

دوربین گوشی s22 ultra، 40 مگاپیکسل با دیافراگم 2.2/f و پیکسل 0.7 میکرومتری طراحی شده است. این محصول دارای پشتیبانی از شارژ سریع، پشتیبانی از شارژ بی سیم، پشتیبانی از OTG و پشتیبانی از 5G می‌باشد. با خرید قسطی S22 ultra سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

به طور کلی، کیفیت بدنه عالی، صفحه نمایشگر فوق العاده پیشرفته، قابلیت‌های مختلف باتری و شارژ سریع، طراحی ظاهری مناسب، دارا بودن به حافظه داخلی بزرگ، کیفیت بی نظیر دوربین و قابلیت‌های عالی دوربین به هنگام استفاده از آن و دارا بودن به انواع حسگر بخشی از ویژگی‌هایی است که این گوشی سامسونگ به خود اختصاص داده است. 

خرید اقساطی S22 ultra سامسونگ از سایت قسطی کلاب

فروش اقساطی، یکی از امتیازاتی است که فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری، به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در واقع با توجه به افزایش سرسام آور هزینه‌ها به خصوص در دنیای کالای دیجیتال، خرید و فروش اقساطی به مشتریان، کمک فوق العاده‌ای می‌کند. علاوه بر خرید نقدی، خرید قسطی گوشی s22 ultra، از قسطی کلاب ممکن شده است. برای خرید قسطی S22 ultra سامسونگ کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و این محصول فوق العاده را خریداری نمایید. خرید قسطی گوشی s22 ultra، از طریق سایت قسطی کلاب، بسیار آسان می‌باشد.

شما به عنوان خریدار، کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. در قسطی کلاب، برای خرید قسطی گوشی s22 ultra، مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز می‌کنید. بقیه مبلغ گوشی را با اقساط چندین ماهه با قسطی کلاب تسویه می‌کنید. مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط، برای خرید اقساطی S22 ultra سامسونگ به شرایط مشتری و قسطی کلاب بستگی دارد. پس خرید قسطی گوشی s22 ultra، با تمام امکانات و کیفیت بی‌نظیر برای شما فراهم می‌باشد. قسطی کلاب منتظر خرید شما است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مانیتور

خرید قسطی مانیتور
برندهای مختلفی به طراحی و تولید مانیتور می‌پردازند که یکی از بهترین آن‌ها برند ال جی است. برای خرید قسطی مانیتور به بخش مانیتور در دسته...

خرید قسطی گوشی poco x5

خرید قسطی گوشی poco x5
یکی از برترین محصولات شیائومی مدل poco x5 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی poco x5 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...