خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/25 06:19:17

برای خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ با چک


گوشی a33 سامسونگ

گوشی‌های میان رده سامسونگ یا به عبارتی دیگر، سری A این کمپانی به دلیل قیمت مناسبی که دارند، طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین این محصولات در برخی از ویژگی‌ها با گوشی‌های پرچمدار سامسونگ برابری می‌کنند. گوشی گلکسی a33 سامسونگ که در سال 2022 توسط این شرکت به بازار عرضه شده از مشخصات فنی بسیار مناسب و عملکرد قابل قبولی برخوردار است. از این رو توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی‌ها و شرایط خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ بپردازیم. 

مشخصات ظاهری گوشی Samsung Galaxy a33

کمپانی سامسونگ در تولید گوشی گلکسی a33 خود از طراحی گوشی‌‌های پرچمدار استفاده کرده است. این کالای دیجیتال دارای صفحه نمایشی با ابعاد 6.4 اینچ بوده و دارای کیفیت تصویر سوپرامولد با رزولوشنی معادل 1080×2400 پیکسل است. با این ویژگی‌ها گلکسی a33 می‌تواند در هر اینچ تصویری با رزولوشن 411 پیکسل با نرخ به روز رسانی 90 هرتز در ثانیه را به نمایش بگذارد. حدود 84 درصد از فضای روبروی گوشی به صفحه نمایش اختصاص داده شده است. این سبک طراحی، برای یک گوشی میان رده گزینه بسیار با کیفیتی محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

حسگر امنیتی گوشی در قسمت پایین صفحه نمایش قرار دارد. جنس بدنه این کالای دیجیتال از پلاستیک بسیار با کیفیت و تکنولوژی پیشرفته ساخته شده است. برخورداری از استاندارد 67PI این قابلیت را به گوشی می‌دهد تا یک متر زیر آب به مدت 30 دقیقه قرار بگیرد. این کالای دیجیتال دارای باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری با توان 25 وات است. همچنین این گوشی مجهز به تکنولوژی شارژ سریع با درگاه اتصال تایپ سی می‌باشد.

مشخصات دوربین گوشی a33 سامسونگ

امروزه کیفیت دوربین یکی از ملاک‌های انتخاب گوشی برای کاربران محسوب می‌‌شود. در خصوص گوشی گلکسی a33 سامسونگ باید گفت، این کالای دیجیتال دارای 4 لنز دوربین در قاب پشتی بوده که در یک نمای مستطیل شکل در کنار هم قرار گرفته‌اند. با خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

دوربین اصلی این گوشی رزولوشنی معادل 48 مگاپیکسل داشته و از نوع عریض می‌باشد. همچنین این کالای دیجیتال به دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر نزدیک و دوربین دو مگاپیکسلی برای سنجش عمق تصاویر مجهز می‌‌باشد. دوربین سلفی این گوشی روی صفحه، در قسمت بالا و مرکز آن قرار دارد و از رزولوشنی معادل 13 مگاپیکسل برخوردار است. این گوشی با دوربین‌هایی که دارد توانایی ضبط تصاویر ویدیویی با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد. همچنین برای افزایش کیفیت تصاویر، این گوشی مجهز به قابلیت لرزشگیر اپتیکال نیز است. با خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

مشخصات فنی گلکسی a33 سامسونگ

شرکت سامسونگ برای طراحی سخت ‌افزارهای گوشی گلکسی a33 از پردازنده‌های بسیار قوی استفاده کرده است. این کالای دیجیتال دارای سیستم عامل 13Android با پشتیبانی 4 ساله نرم افزاری است. وجود چیبست 1280 Samsung Exynos با فرآیند ساخت 5 نانومتر سبب گردیده این محصول عملکرد قدرتمندی داشته باشد. از این رو این کالای دیجیتال برای انجام بازی‌‌های کامپیوتری و اجرای نرم ‌افزارهای سنگین گزینه مناسبی محسوب می‌شود. 

در ساخت گلکسی a33 سامسونگ 8 هسته برای پردازنده آن استفاده شده است که شامل 2 هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 6 هسته Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز می‌باشد. پردازنده گرافیکی Mali-G68 آن نیز از توان مناسبی برای اجرای نرم‌ افزارهای گرافیکی سنگین برخوردار است. گلکسی a33 سامسونگ مجهز به رم 6 گیگابایت و 8 گیگابایت می‌باشد. همچنین دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت بوده و قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی تا یک ترابایت را دارد.

شرایط خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ

با توجه به ویژگی‌هایی که گوشی Samsung Galaxy a33 از آن برخوردار است، کاربران بسیاری تمایل به استفاده از این گوشی دارند. هرچند گوشی‌های میان رده سامسونگ قیمت مناسبی داشته اما خرید نقدی آن برای برخی از افراد غیر ممکن بوده و آنها به دنبال مجموعه‌هایی برای خرید اقساطی این محصول می‌‌باشند.

در همین راستا می‌توان شرکت قسطی کلاب را به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه‌های فروش قسطی کالاهای دیجیتال معرفی نمود که محصولات خود را با شرایط بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد. از این رو برای خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ می‌توانید به سایت مجموعه قسطی کلاب مراجعه نموده و از قسمت کالای دیجیتال محصول مورد نیاز خود را انتخاب و پس از مشورت با کارشناسان فروش، این گوشی را با شرایط اقساطی مناسب خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a12

خرید اقساطی گوشی a12
کمپانی سامسونگ بهترین تولید کننده تلفن همراه در دنیا است که دارای تنوع محصولاتی بالایی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a12 به بخش...

خرید قسطی گوشی s23 fe با چک

خرید قسطی گوشی s23 fe با چک
از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ مدل s23 fe می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 fe با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...