خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/14 00:33:41

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و با کیفیت سامسونگ مدل a14 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ با سفته



مشخصات گوشی a14 سامسونگ برای خرید اقساطی 

خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ مورد استقبال مشتریان بسیاری است. گوشی a14  سامسونگ از بهترین انواع گوشی هوشمند در بازار کشورمان است که با توجه به کیفیت خوب و ویژگی‌هایی که دارد توانسته است رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید. این گوشی شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد. از مشخصات عالی این گوشی در واقع صفحه نمایش آن می‌باشد که از کیفیت خوبی برخوردار است. 

جهت خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ لازم است با مشخصات این محصول آشنا شوید. این گوشی دارای سیستم سخت افزار مناسبی می‌باشد و ظاهر زیبایی دارد. گوشی a14  سامسونگ یک گوشی پرقدرت است که در حال حاضر یک انتخاب عالی و مقرون به صرفه برای طرفداران برند سامسونگ  می‌باشد. این گوشی کره‌ای با وجود کیفیت خوبی که دارد با قیمت بسیار مناسب و رقابتی به فروش می‌رسد. گوشی a14 سامسونگ با وجود ویژگی‌های مطلوبی که دارد برای گوشی‌های هم رده خود یک رقیب سرسخت است. این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی می‌باشد و در بخش جلویی نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی دارد.

گوشی a14 سامسونگ دارای پردازنده قدرتمند می‌باشد و می‌توان با استفاده از این گوشی بازی‌های سنگین را انجام داد. این گوشی با توجه به عملکرد مطلوب و قیمت مناسبی که دارد، یک گوشی اقتصادی است و نسبت به نسل قبلی دارای برتری‌هایی می‌باشد. این محصول دارای طراحی زیبایی است و یک گوشی خوش دست می‌باشد و با توجه به دوربین باکیفیت، نمایشگر عالی و سخت افزار قدرتمندی که دارد مورد استقبال مصرف‌کنندگان ایرانی است. 

بررسی کیفیت ساخت گوشی a14 سامسونگ

برای خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ بهتر است با تمام جزئیات آن آشنا شوید و از میزان کیفیت و کارایی آن اطلاع یابید. کیفیت ساخت گوشی a14 سامسونگ  بسیار رضایت بخش است، این گوشی دارای بدنه پلاستیکی محکمی است و بر این اساس در برابر ضربات مقاومت مناسبی دارد. این گوشی دارای وزن 201 گرم است و با توجه به ضخامت 9.1 میلی‌متری، از جمله گوشی‌های ظریف می‌باشد.

 با دوربین اصلی این گوشی در فضاهای با نور مناسب می‌توان عکس‌های زیبا و باکیفیتی را گرفت. در واقع عکس‌هایی که با دوربین گوشی a14 سامسونگ گرفته می‌شود از نظر کنتراست و میزان کیفیت نسبت به عکس‌هایی که با گوشی‌های نسل قبلی گرفته می‌شود  برتری دارد.  دوربین این گوشی برای گرفتن عکس در تاریکی نیز مناسب است، دوربین سلفی آن نیز از کیفیت خوبی برخوردار است اما برای گرفتن عکس مناسب با استفاده از دوربین سلفی به نور مناسب و ایده‌آل نیاز است.

شارژدهی این گوشی تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد اما به طور کلی باتری آن به خوبی شارژ می‌شود و تا نهایتا دو روز شارژ دارد. گوشی a14 سامسونگ از نظر رنگ نمایشگر صفحه از کنتراست عالی برخوردار است و دارای زاویه دید بسیار خوبی می‌باشد. روشنایی صفحه نمایش این گوشی برای فضای داخلی مناسب است اما برای تماشای صفحه در زیر نور آفتاب مناسب نیست. این گوشی برای 4 سال آپدیت نمی‌شود اما برای دو سال آپدیت‌های اصلی را دریافت می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بر روی این گوشی می‌توان انواع اپلیکیشن را نصب کرد و مصرف‌کنندگان در استفاده از این گوشی هیچگاه مشکل خاصی را نخواهند داشت. از جمله ویژگی‌های عالی این گوشی می‌توان به داغ نشدن آن اشاره کرد که در هنگام انجام بازی‌های سنگین همچنان بدنه آن خنک باقی می‌ماند. این گوشی در مجموع از عملکرد عالی برخوردار است و برای وب‌گردی و تماشای فیلم بسیار مناسب می‌باشد. گوشی a14 سامسونگ دارای 4 دوربین است که البته دوربین اصلی و سلفی آن از کیفیت بهتری برخوردار هستند. 

خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ از قسطی کلاب

برای خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ لازم است کیفیت، قیمت و دیگر مشخصات این گوشی را در قسمت کالای دیجیتال بررسی کنید. شرایطی توسط فروشگاه قسطی کلاب فراهم شده است تا کاربرانی که بودجه لازم برای خرید نقدی این محصول را ندارند با پرداخت هزینه اولیه ناچیز آن را پیش خرید کرده و مابقی قیمت خرید را در چند قسط پرداخت کنند. 

قیمت خرید اقساطی این گوشی که توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب اعلام شده است بسیار مناسب و مورد استقبال مشتریان این محصول قرار گرفته است. برای سفارش و خرید این گوشی باکیفیت و زیبا با مشاورین فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید. کارشناسان و متخصصان این مجموعه پاسخگوی سوالات شما در مورد کیفیت، مدل و قیمت روز این محصول خواهند بود.

این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه فروش قسطی انواع لوازم خانگی فعالیت می‌کند. انواع تجهیزات به صورت آنلاین توسط این فروشگاه معتبر عرضه می‌شود. این فروشگاه با ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب همواره سعی در جلب رضایت مشتریان دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گلکسی بادز2

فروش قسطی گلکسی بادز2
یکی از بهترین هندزفری‌های سامسونگ بی شک مدل گلکسی بادز 2 است. برای خرید قسطی گلکسی بادز2 به بخش هدفون...

خرید قسطی موبایل a73 سامسونگ

خرید قسطی موبایل a73 سامسونگ
قبل از خرید قسطی گوشی a73 سامسونگ باید با ویژگی های صفحه نمایش این گوشی آشنا شوید تا خرید بهتری داشته باشید. برای خرید اقساطی...