خرید اقساطی پلی استیشن4

تاریخ انتشار:
1403/2/26 17:04:56

یکی از خاطره انگیزترین کنسول‌های بازی چند سال اخیر بی شک ps4 بوده است که هم اکنون نیز مورد استقبال قرار می‌گیرد. برای خرید اقساطی پلی استیشن4 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی پلی استیشن4

پلی استیشن 4

بازی سرگرمی همواره به عنوان یکی از بخش‌های بسیار مهم در زندگی روزمره شناخته می‌شوند که باید به آن‌ها توجه شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های مختلف روز دنیا شاهد سرگرمی‌های جدیدتری برای صرف اوقات فراغت هستیم. یکی از بازی‌هایی که می‌توانید تا ساعت‌ها به وسیله آن اوقات خود را سپری کنید، کنسول‌ها هستند. امروزه کنسول‌ها به عنوان جدی‌ترین رقیب برای بازی‌های سنتی شناخته می‌شوند و توانسته‌اند موفقیت‌های زیادی را نیز به دست آورند.

در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی در کشور ایران وجود دارند که شرایط خرید قسطی پلی استیشن4 را برای شما فراهم کرده‌اند. شما می‌توانید با بهره گیری از تمامی ویژگی‌های این مراکز نسبت به خرید کنسول مورد نظر خود اقدام نمایید. البته قبل از خرید خود نیاز است تا با برخی از اطلاعات ps4 مطلع شوید تا خرید اقساطی پلی استیشن4 شما با کیفیت بالاتری انجام شود.

سری‌های مختلف ps4

شرکت سونی توانسته است در تولید پی اس فورهای خود قدم بزرگی را بردارد و به تولید سری‌های مختلف این محصول بپردازد. سونی توانست این پلی استیشن 4 قسطی خود را در سه رده به نام‌های فت، اسلیم و پرو وارد بازارهای تجاری کند.

نیاز است که بدانید تفاوت‌های زیادی میان سری‌های مختلف ps4 وجود دارند که این موضوع در قیمت آن‌ها نیز تاثیرگذار است. شما باید قبل از خرید خود حتما با سری‌های گوناگون این کنسول آشنا شوید تا خرید قسطی پلی استیشن4 شما به شکل بهتری انجام شود. 

بررسی تفاوت سری‌های مختلف این کنسول

از لحاظ ظاهری می‌توان ظاهر ps4 اسلیم و فت را مشابه یکدیگر خواند البته در درون این کنسول‌ها شرایط به شکل دیگری است. بر اساس ادعای شرکت سونی، سری‌های اسلیم این کنسول از قدرت پردازنده قوی تری بهره مند هستند. اما بر اساس نظرات کاربران، فن به کار گرفته شده در سری‌های فت این کنسول قوی تر است و این مسئله سبب اجرای بهتر بازی‌های این کنسول شده است.

اما در سری‌های پرو شاهد بدنه فوق العاده ضخیم تری هستیم که این موضوع نشان دهنده قدرت بالای این ps4 نیز می‌باشد. نیاز است که بدانید سری‌های پرو این محصول بهره گرفته شده از سه لایه می‌باشند و سیستم پیچیده تری را شامل می‌شوند. برای خرید اقساطی پلی استیشن4 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بر اساس ادعای شرکت سونی، پردازنده سری پرو در تناسب با سری‌های دیگر این کنسول تا مقدار سی درصد سریع تر شده است. این موضوع باعث می‌شود تا اجرای بازی‌های شما با سرعت فوق العاده بیشتری انجام گردد و شما از بازی کردن خود لذت ببرید. 

خرید قسطی پلی استیشن4 با شرایطی آسان

امروزه با پیچیده تر شدن شرایط اقتصادی کشور شاهد کاهش خرید و فروش محصولات مختلف در حوزه فناوری از جمله ps4 هستیم. این موضوع باعث شده تا بسیاری از فروشگاه‌ها در پی روش‌های فروش دیگری باشند تا مردم کشورمان بتوانند به راحتی نسبت به تهیه کنسول‌ها اقدام کنند. اقساط همواره به عنوان یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای خرید محصولات مختلف شناخته شده است. حال نیاز است که بدانید برای خرید اقساطی پلی استیشن4 باید به چه مرجعی مراجعه کنید تا بتوانید خرید خود را تا مقادیر بسیار زیادی تضمین کنید. از این رو همراه ما باشید.

یکی از بهترین روش‌های خرید قسطی کنسول ps4 از طریق سایت قسطی کلاب برای تمامی علاقه مندان فراهم شده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب با مشاهده نسخه‌های مختلف این محصول نسبت به تهیه آن اقدام کنید. همچنین شرایط موردنیاز برای خرید پی اس فور به شکل قسطی و نقدی فراهم شده تا خرید شما به بهترین شکل انجام گیرد و شما بتوانید از خرید خود رضایت کافی داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps5 slim

خرید قسطی ps5 slim
اگر تمایل به خرید قسطی ps5 slim دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

خرید نقدی فرمان بازی لاجیتک

خرید نقدی فرمان بازی لاجیتک
کنسول های بازی روز به روز در حال پیشرفت و اضافه کردن لوازم جانبی به خود هستند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی فرمان بازی لاجیتک دارید، به بخش...