خرید قسطي PS5

تاریخ انتشار:
1403/2/25 13:37:32

کنسول بازی پلی استیشن 5 یکی از مححبوب‌ترین مححصولات برند سونی است. برای خرید قسطي PS5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي PS5


مقدمه‌ای بر پلی استیشن 5

خرید قسطي PS5 شاید از جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین خریدهای عمر یک شخص باشد. در اواخر آبان 1399 بود که نسل پنجم پلی استیشن وارد ایران شد. پس از 7 سال که از تولید PS4 گذشت، شرکت سونی PS5 را تولید و راهی بازار کرد. در بدو ورود این کنسول، موجی از نگرانی‌ها برای خرید PS5، به راه افتاد.

در این مقاله می‌خواهیم در ابتدا نگاهی به پلی استیشن 5 داشته باشیم. سپس به خرید اقساطي PS5 و چگونگی آن در قسطی کلاب بپردازیم. در آخر خواهیم دید که خرید قسطی کنسول بازی از قسطی کلاب، لذت بازی کردن را برایمان دوبرابر می‌نماید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. 

طراحی کنسول پلی استیشن 5

موضوع بعدی در مقاله خرید قسطي PS5، طراحی کنسول پلی استیشن 5 می‌باشد. در طراحی کنسول پلی استیشن 5 برخلاف کنسول‌های قبلی، از طراحی بزرگ و مدرن استفاده شده است. این کنسول دارای وزن 4.5 کیلوگرم و ابعاد 39 در 10.4 در 26 سانتی متر می‌باشد. از نکات جالب و هیجان انگیز در طراحی این کنسول، دقت به ظریف‌ترین جزئیات می‌باشد.

نورپردازی جذاب، ظاهر نوآورانه، رنگ جذاب سفید بدنه و سایر موارد، از جمله نکات مثبت در طراحی این کنسول می‌باشد. سونی این کنسول را در 2 نسخه درایو نوری و بدون درایو نوری، تولید کرده است. در PS5 سه پورت USB-A وجود دارد که دو عدد در پشت دستگاه و یک عدد در جلوی دستگاه می‌‍باشد. از دیگر پورت‌های PS5 می‌توان به یک پورت تایپ سی، یک پورت LAN و یک پورت HDMI اشاره کرد.

عملکرد پلی استیشن 5

موضوع بعدی که باید در خرید اقساطي PS5 در نظر داشته باشیم، عملکرد PS5 می‌باشد. در بخش سخت افزاری و عملکرد این دستگاه نیز شاهد قدرت بالایی می‌باشیم. گیم پلی 120fps و قابلیت 4K و 8K نیز این دستگاه را بسیار هیجان انگیز کرده است. بارگذاری سریع‌تر بوسیله SSD نیز بر قدرت بیشتر دستگاه افزوده است. مشخصات کامل سخت افزاری پلی استیشن 5 در زیر آورده شده است:

-نوع CPUAMD Zen 2 سفارشی
-مشخصات CPU8 هسته‌ای Zen 2
-نوع GPUAMD RDNA 2
-مشخصات GPU10.28 ترافلاپس
-حافظه 16 گیگابایت رم GDDR6
-پهنای باند448 گیگابایت بر ثانیه
-حافظه ذخیره سازی825 گیگابایت SSD سفارشی
-سرعت ورودی/ خروجی 5.5 گیگابایت بر ثانیه / 8 تا 9 گیگابایت بر ثانیه
-درایو نوری 4K UHD Blu-ray 

دسته یا کنترلر پلی استیشن 5 چگونه می‌باشد؟

دسته یا کنترلر نیز موضوع قابل توجه آخر در خرید قسطي PS5 می‌باشد. تمام هیجان و لذت یک کنسول از طریق کنترلر آن به گیمر منتقل می‌شود. بنابراین نیاز است که کنترلر یا دسته‌ای باکیفیت برای آن، تولید شود. در پلی استیشن 5، ما شاهد نهایت دقت و ظرافت در تولید دسته باکیفیت برای این کنسول می‌باشیم.

این کنترلر که DualSense نام دارد، دارای رنگ جذاب سفید بوده و از نظر ظاهری، تفاوت بسیاری با PS4 دارد. شاید عمده تغییرات این دسته نسبت به نسل قبلی، در عریض شدن تاچ پد و محل قرار گیری دست‌ها باشد. 

خرید اقساطي PS5 و قیمت آن

شاید برای بسیاری از افراد، قیمت و خرید قسطي PS5 از اولویت‌های نخست باشد. شرکت سونی برای مدل دیجیتال این کنسول، 399 دلار و برای نسخه درایو دار آن نیز، 499 دلار قیمت تعیین کرده است. با نوسانات دلار و شرایط موجود در کشورمان، خرید این کنسول برای بسیاری از افراد دشوار است. بنابراین بسیاری از آنان به خرید قسطی PS5 فکر می‌کنند و دنبال سایتی مطمئن برای این امر می‌گردند.

تجربه خرید قسطی PS5 با قسطی کلاب

همواره خرید اقساطی پلی استیشن، یک ایده جذاب و هیجان انگیز می‌باشد. بر کسی پوشیده نیست که لذت خرید به صورت قسطی، چند برابر خرید نقدی می‌باشد. قسطی کلاب، شرایطی را فراهم نموده است تا بتوانید خرید قسطی PS5 را تجربه نمایید. برای خرید قسطی پلی استیشن 8 از قسطی کلاب، کافی است وارد سایت شوید و پس از ثبت نام و مطالعه شرایط، اقدام به خرید محصول خود نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی دوربین نیکون

خرید نقدی دوربین نیکون
یکی از بهترین برندهای تولید کننده دوربین عکاسی کمپانی نیکون است که در سال‌های اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده است. برای خرید نقدی یا ...

خرید قسطی ps5 دیجیتال

خرید قسطی ps5 دیجیتال
اگر به دنبال خرید یک کنسول بازی قدرتمند و استثنایی می‌گردید؛ پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ps5 دیجیتال از بخش بازی سرگرمی سایت قسطی...