خرید اقساطی کنسول بازی PS4 PRO

تاریخ انتشار:
1403/2/9 08:36:56

یکی از کنسول‌های پرفروش سونی بی شک مدل پلی استیشن 4 می‌باشد. برای خرید اقساطی کنسول بازی PS4 PRO به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کنسول بازی PS4 PRO


بررسی کنسول بازی 

این روزها تقریبا تمامی آقایان در هر رنج سنی تمایل دارند به وسیله PS4 بازی‌های مختلفی را انجام دهند. با توجه به این موضوع بازی‌های مختلفی به وجود آمدند که روزانه می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. تعداد این بازی‌ها به اندازه‌ای زیاد است که نمی‌توان آن‌ها را شمارش کرد. با توجه به استقبال کم نظیری که از کنسول‌های بازی شد؛ برند سونی هر ساله اقدام به معرفی کنسول‌های جدیدی کرد. اگر در دسته افرادی هستید که به دنبال بازی سرگرمی هستید و میان انتخاب‌هایی که پیش روی شما وجود دارد گیج و مردد شده‌اید؛ سایت بسیار درستی را جهت کسب اطلاعات در خصوص این موضوع پیدا کرده‌اید. برای خرید قسطی کنسول بازی PS4 PRO به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

PS4 PRO چیست؟

کنسول‌ها و یا پلی استیشن‌ها در چند نوع مختلف طی سالیانی طولانی به مردم معرفی شدند. هر کدام از این پلی استیشن‌ها که معرفی شدند توانستند ایرادات و نواقص مدل‌های قبل از خود را رفع کنند. جدیدترین کنسول بازی حال حاضر دنیا را می‌توان PS4 PRO دانست. به گفته برند سونی این مدل از کنسول‌های بازی بسیار پر فروش بوده‌اند و توانسته‌اند توجه همگان را به سمت خود جلب نمایند. برای خرید اقساطی کنسول بازی PS4 PRO به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های کنسول بازی PS4 PRO

هر چقدر از ویژگی‌های کنسول‌های PS4 PRO بگوییم باز هم کم گفته‌ایم. اگر به تازگی تصمیم به خرید این کنسول‌های بازی گرفته‌اید اما در مورد آن ها اطلاعاتی ندارید؛ پیشنهاد می‌کنیم این قسمت از محتوا را به دقت مطالعه کنید. با خرید قسطی کنسول بازی PS4 PRO از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

پردازنده‌های این مدل از کنسول‌های بازی هشت هسته‌ای هستند. همین مسئله موجب می‌شود تا شما به هنگام بازی با این کنسول‌ها کوچک‌ترین مشکلی را نداشته باشید. دومین ویژگی این کنسول‌های بازی، پردازنده‌های گرافیکی آن می‌باشد. کارت گرافیک کنسول بازی PS4 PRO 4.2 می‌باشد. شاید برایتان تعجب انگیز باشد بدانید که سرعت پردازنده کارت گرافیک PS4 PRO 99 میلی هرتز و 36 واحد پردازش می‌باشد.

سومین شاخصه این کنسول‌های بازی در حافظه و فضای داخلی آن‌ها می‌باشد. فضای داخلی این کنسول‌های بازی در حدود 1 ترا بایت می‌باشد. کنسول‌های بازی PS4 PRO مصرف برق فوق العاده پایینی را دارند و به هنگام استفاده از آن‌ها نباید نگران هزینه‌های مربوط به برق باشید. وزن پلی استیشن PS4 PRO نزدیک به 4 کیلوگرم می‌باشد. برای خرید اقساطی کنسول بازی PS4 PRO به سایت قسطی کلاب کراجعه نمایید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که تمامی بازی‌هایی که برای PS4 می‌توان از آن‌ها استفاده کرد؛ قابلیت اجرایی شدن در PS4 PRO را دارند. امکان آپدیت شدن بازی‌های PS4 برای PS4 PRO نیز وجود دارد. با توجه به این شاخصه‌ها به جرات می‌توان این موضوع را بیان کرد که پلی استیشن‌های PS4 PRO یک گزینه ایده آل برای خرید محسوب می‌شوند. اگر در زمره افرادی هستید که مسائل مالی برای شما مهم نیست و تنها به فکر کیفیت کار هستید؛ پیشنهاد ما به شما خرید این پلی استیشن می‌باشد. 

خرید قسطی کنسول بازی PS4 PRO را به چه صورتی انجام دهیم؟

طبیعتا به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه بسیاری از افراد توانایی خرید PS4 PRO به صورت نقدی را ندارند. در این جاست که باید به فکر خرید قسطی PS4 PRO بیافتند. بسیاری از وب سایت‌های فعال در کشور با درک شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه دست به فروش قسطی این کنسول‌های بازی زده‌اند. برای خرید اقساطی انواع کنسول‌های بازی می‌توانید با مجموعه قسطی کلاب در ارتباط باشید. این وب سایت جزئی از وب سایت‌های فعال در کشور می‌باشد که کار فروش قسطی انواع محصولات را انجام می‌دهد. برای خرید اقساطی کنسول بازی PS4 PRO به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

ایکس باکس قسطی

ایکس باکس قسطی
سلیقه کودکان و نوجوانان امروزی با والدینشان متفاوت است. یکی از نگرانی های والدین این است که فرزندشان فعالیت بدنی کمی دارد...

خرید اقساطی ps5 با چک

خرید اقساطی ps5 با چک
کنسول بازی پلی استیشن 5 دارای محبوبیت جهانی است و جز برترین کنسول‌های بازی دنیا محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی ps5 با چک به بخش...