خرید نقدی جدیدترین کنسول بازی

تاریخ انتشار:
1403/2/21 10:14:55

کنسول های بازی توسط دو شرکت معروف سونی و مایکروسافت طراحی و تولید می‌شوند. به زودی خرید نقدی یا اقساطی جدیدترین کنسول بازی در بخش بازی سرگرمی، وبسایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد. 


خرید نقدی جدیدترین کنسول بازی


دو رقیب قدرتمند 

همان طور که اطلاع دارید، دو شرکت مایکروسافت و سونی در زمینه طراحی و تولید کنسول های بازی فعالیت می‌کنند. در سال 2020 قرار است هر دو شرکت جدیدترین کنسول بازی خود را به بازار ارائه دهند. شرکت های مایکروسافت و سونی از لحاظ فناوری و تکنولوژی در یک سطح قرار دارند و روز به روز در حال توسعه و پیشرفت هستند.

فناوری های منحصر به فردی که این دو شرکت بزرگ در اختیار دارند، سبب شده است که بهترین و جذاب ترین کنسول های بازی را بسازند و در اختیار گیمرها قرار دهند. شاید به ندرت پیش بیاید که یکی از این دو شرکت فناوری انحصاری داشته باشد، بلکه هر دو دارای یک دانش و فناوری هستند. 

در این مقاله قصد داریم که جدیدترین کنسول بازی مایکروسافت و سونی را به شما معرفی کنیم و اطلاعات ویژه ای را در اختیار شما قرار دهیم. ناگفته نماند که خرید نقدی یا اقساطی جدیدترین کنسول بازی به زودی در وبسایت قسطی کلاب آغاز خواهد شد. 

کنسول جدید مایکروسافت به نام Xbox سری X 

شرکت مایکروسافت بعد از رونمایی از ایکس باکس جدید خود اعلام کرده است که در سال 2020 قرار است Xbox سری X را به بازار عرضه کند. طبق اعلام خبرگزاری ها کنسول جدید مایکروسافت از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار است و از پردازشگر PC در آن استفاده شده است.

استفاده از پردازشگر رایانه های خانگی در ایکس باکس سری ایکس سبب شده است که کنسول بازی به اندازه یک کیس کوچک شود و سیستم خنک سازی ویژه ای داشته باشد. وجود یک پردازشگر قوی موجب شده است که بازی ها با کیفیت 4K پخش شوند و گرافیک بالایی داشته باشند. همچنین دسته بازی ایکس باکس سری ایکس به گونه ای طراحی شده است که بالاترین سرعت برقراری با کنسول را دارد و به محض فشاردن دکمه ها، عملیات مورد نظر روی بازی انجام می‌شود. 

کنسول جدید مایکروسافت از تمامی لحاظ عالی و فوق العاده می‌باشد و هیچ نقطه منفی نخواهد داشت. به احتمال زیاد تنها نقطه ضعف ایکس باکس جدید مایکروسافت قیمت بالای آن می‌باشد. به همین سبب خرید نقدی یا اقساطی جدیدترین کنسول بازی مایکروسافت به زودی در ایران امکان پذیر خواهد شد. 

کنسول جدید سونی به نام PS5 

شرکت سونی در سال 2020 قرار است جدیدترین کنسول بازی خود را به نام PS5 وارد بازار کند. جدیدترین کنسول بازی سونی قابلیت پخش بازی ها با کیفیت 4K را دارد و پردازشگر آن بسیار قوی و با سرعت بالا می‌باشد. 

دسته جدید PS5 به نام دوال سنس نام گذاری شده است و دارای ارگونومیک ویژه ای است. محل قرار گیری دکمه ها بسیار مناسب در نظر گرفته شده است و کوچک ترین لرزش ها را به گیمر منتقل می‌کند. کنترلر دوال سنس به گونه ای طراحی شده است که حتی حس متفاوت فرمان ماشین در جاده خاکی و آسفالت را به گیمر انتقال می‌دهد.

کنسول جدید PS5 از لحاظ ظاهری بسیار متفاوت طراحی شده است و زیبایی منحصر به فردی دارد. ناگفته نماند که به زودی خرید نقدی یا اقساطی جدیدترین کنسول بازی سونی در قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد. 

خرید نقدی یا اقساطی جدیدترین کنسول بازی به زودی در قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی در کشور می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. وبسایت قسطی کلاب جدیدترین کالاها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و شرایط خرید نقدی و اقساطی را امکان پذیر خواهد کرد.

اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی جدیدترین کنسول بازی را دارید، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به زودی شرایط ویژه ای را برای شما مهیا خواهد کرد. با قسطی کلاب لذت یک خرید موفق را تجربه کنید.



سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ps4 پرو

فروش اقساطی ps4 پرو
کنسول بازی سونی جز بهترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد که از قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید اقساطی ps4 پرو به بخش کنسول بازی در...

خرید اقساطی عینک واقعیت مجازی

خرید اقساطی عینک واقعیت مجازی
امروزه دنیای مجازی جزئی از زندگی واقعی ما شده است. برای خرید اقساطی عینک واقعیت مجازی و تجربه دنیای مجازی به بخش کنسول بازی در...