خرید قسطی گوشی Mi 11 Ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/10 05:00:51

یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمتی مناسب مدل می 11 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی Mi 11 Ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی Mi 11 Ultra



 Mi 11 Ultra بهترین گوشی شیائومی

اگر به دنبال خرید یک گوشی باکیفیت با هزینه مناسب هستید، می‌توانید خرید قسطی گوشی MI 11 Ultra را انتخاب کنید. با توجه به کیفیت خوبی که گوشی MI 11 Ultra دارد، مصرف کنندگان بسیاری این محصول را انتخاب می‌کنند. البته افرادی که بودجه کافی برای خرید این گوشی ارزشمند را ندارند، می‌‌توانند با خرید اقساطی، آن را تهیه نمایند.

خرید اقساطی گوشی MI 11 Ultra به افرادی پیشنهاد می‌شود که خواستار یک گوشی با عملکرد خوب و هزینه مناسب هستند. در واقع این محصول با توجه به کارایی عالی، با قیمت نسبتا بالایی به فروش می‌رسد و بر این اساس بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند آن را به صورت اقساطی خریداری کنند. 

مشخصات گوشی MI 11 Ultra

برای خرید قسطی گوشی MI 11 Ultra لازم است، اطلاعات کافی در مورد این محصول داشته باشید و با کسب اطلاعات کافی، آن را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب به مشخصات این محصول اشاره می‌کنیم. گوشی MI 11 Ultra در حقیقت یکی از بهترین انواع گوشی هوشمند است، این محصول دارای ابعاد 6.81 اینچ است و همچنین رزولوشن عکس آن 50 پیکسل می‌باشد. داشتن صفحه نمایش باکیفیت با توانایی نمایش 515 پیکسل و روشنایی 1700 از قابلیت‌های عالی این گوشی می‌باشد.

گوشی MI 11 Ultra دارای سه سنسور دوربین می‌باشد که سبب می‌شوند تا عملکرد خوبی داشته باشد. سنسورهای دوربین سه گانه این محصول شامل سنسور اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل از نوع عریض، سنسور 48 مگاپیکسل از نوع فوق عریض و همچنین سنسور 48 مگاپیکسل از نوع پریسکوب تله فوتو می‌باشند.

دوربین سلفی این گوشی دارای رزولوشن 20 مگاپیکسل است و با وجود پردازنده‌های قدرتمندی که دارد برای انجام بازی‌های سنگین نیز مناسب است. این محصول قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنتی نسل پنجم را دارد. باتری این گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی آمپرساعت است و در مدت زمان 36 دقیقه از صفر تا صد، شارژ می‌شود، زیرا دارای فناوری شارژ سریع 67 وات می‌باشد. 

طراحی و کیفیت گوشی MI 11 Ultra.

بسیاری از افراد که گوشی MI 11 Ultra را می‌شناسند، خواهان خرید اقساطی گوشی MI 11 Ultra هستند تا بتوانند با کمترین فشار اقتصادی، این کالای دیجیتال خاص و باکیفیت را تهیه نمایند. در واقع قابلیت‌های عالی که گوشی MI 11 Ultra دارد سبب شده تا طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد. از ویژگی‌های عالی این گوشی استفاده از جنس سرامیک برای قاب گوشی می‌باشد که سبب شده است تا مقاومت قاب آن افزایش یابد. با اینکه فریم گوشی بزرگ است، اما یک گوشی خوش دست می‌باشد که خمیدگی قاب پشتی آن سبب شده است تا بر جذابیت آن افزوده شود. 

شرایط خرید قسطی گوشی MI 11 Ultra از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی MI 11 Ultra از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای تمامی خریداران به آسانی و با قیمت منصفانه انجام می‌گیرد. در واقع این سایت امکان فروش قسطی گوشی MI 11 Ultra را جهت تحقق رویای افرادی که به این محصول علاقه زیادی دارند اما بودجه کافی برای خرید نقدی آن را ندارند فراهم کرده است. 

شما می‌توانید این محصول ارزشمند را به راحتی سفارش دهید و آن را با قیمت مناسب به صورت قسطی خریداری کنید. البته نحوه خرید گوشی نیز در سایت به شما گفته می‌شود و اطلاعات کافی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌گیرد. شما می‌توانید در "قسمت سوالی دارید؟" که در منوی بالای سایت قرار دارد، جواب سوالات خود را به دست آورید و همچنین جهت کسب آگاهی‌های بیشتر با شماره تماس 43407100-021 با ما تماس حاصل فرمائید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی 12s ultra شیائومی

خرید اقساطی گوشی 12s ultra شیائومی
یکی از جدیدترین گوشی‌های برند شیائومی که فروش بالایی داشته است مدل 12s ultra می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی 12s ultra شیائومی به....

خرید اقساطی گوشی a12

خرید اقساطی گوشی a12
کمپانی سامسونگ بهترین تولید کننده تلفن همراه در دنیا است که دارای تنوع محصولاتی بالایی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a12 به بخش...