خرید قسطی جارو برقی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 15:56:57

یکی از وسایل برقی مهم در خانه بی شک جاروبرقی می‌باشد. اگر تمایل به خرید قسطی جارو برقی ال جی بدون پیش پرداخت دارید به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی جارو برقی ال جی


شرایط خرید قسطی جارو برقی ال جی

شرکت ال جی شرایط خرید اقساطی جارو برقی ال جی را برای افرادی که خواهان محصولات این برند محبوب هستند فراهم کرده است. این شرایط می‌تواند بهترین موقعیت باشد که اکثر افرادی که توان خرید نقدی را ندارند از لوازم خانگی با کیفیت بهره ببرند. جارو برقی از جمله وسایلی است که امروزه تقریبا در هر خانه‌‎ای وجود دارد پس بهتر است که نوع با کیفیت آن را انتخاب کنیم. 

مشخصات و کارایی جاروبرقی های ال جی

شرکت لوازم خانگی ال جی جاروبرقی‌های خود را به گونه‌ایی طراحی کرده است که با توجه به اینکه کدام سطح را به چه نحوی تمیز کنید مدل خود را انتخاب نمایید. که البته اینکه کدام مدل را انتخاب کنید در کیفیت آن تاثیری ندارد چون تمامی مدل‌ها کیفیت قابل توجهی دارند. جاروبرقی های ال جی 4 دسته جاروبرقی مخزنی، جاروبرقی کیسه‌ای، جارو شارژی و استلا هستند.

در 4 مدل این شرکت فروش قسطی دارد. جاروبرقی مخزنی شامل: کمپرسور، بخارشو، آب و خاک و مخزنی معمولی است. جاروبرقی استلا ال جی مخصوص مبلمان و تخت خواب است و 3 مرحله تمیز کردن دارد در مرحله برس کشی تمام موی انسان و حیوان که روی مبل و تخت خواب باشد جمع آوری می‌کند. مدل استلا هم به صورت بی‌سیم و هم به صورت با سیم طراحی شده است.

خرید قسطی جارو برقی ال جی مدل بدون پاکت

مدل بدون پاکت ال جی دارای قابلیت پیشرفته‌ایی است. این مدل به دلیل نداشتن پاکت جهت خالی کردن زباله نیاز به زحمت زیادی ندارد. برای تمیز کردن قرنیز، کرکره و در کل سطوحی که دسترسی به آن دشوار است این جاروبرقی مناسب است. طراحی این مدل به گونه‌ایی است که روی سطوحی مانند فرش، سرامیک و یا پارکت خیلی راحت حرکت می‌کند.

جاروبرقی بدون پاکت، زباله در آن به صورت فشرده جمع آوری می‌شود. همچنین دارای فیلتر هپا و قدرت مکش دوگانه است. منظور از فشرده سازی زباله در این مدل این است که مخزنی که زباله در آن جمع می‌شود یک تیغ فشرده ساز در آن وجود دارد که زباله‌ها به وسیله این تیغه متراکم می‌‎شوند. 

منظور از فیلتر هپا در طراحی این مدل این است که این نوع فیلتر اجازه برگشت دوباره ذرات میکروسکوپی را به هوا نمی‌دهد. با ویژگی‌های کاربردی که بیان کردیم افراد بیشتری خواهان خرید اقساطی جارو برقی ال جی می‌شوند. 

جاروبرقی پاکتی مدل ال جی

یکی از مدل‌های پاکتی مدل هوشمند با موتور اینورتر مدل B7 است. خرید اقساطی این مدل به خاطر کیفیت آن با صرفه است. این نوع موتور گردش هوا را با سرعت بالایی ایجاد می‌کند. پاکت این مدل هم به صورت دائم و هم به صورت یک بار مصرف وجود دارد. اگر پاکت دائمی باشد بعد از هر بار استفاده شستشو داده شود تا مکش بهتری داشته باشد چون اگر پاکت پر باشد قدرت مکش موتور را کم می‌کند.

اگر از پاکت یکبار مصرف استفاده شود بعد از یک بار استفاده باید تعویض شود. موتور اینورتر توسط شرکت ال جی به مدت 10 سال ضمانت می‌شود. این نحوه ضمانت خود نشان دهنده کیفیت فوق العاده است.

میزان صدای جاروبرقی در این مدل با به کار بردن مخزن دوگانه تا حد زیادی کاهش یافته است. فیلتری که در این مدل به کار رفته ذرات گرد و غبار را تا 99 درصد جمع آوری می‌کنند. در این مدل دسته ارگونیک به کار رفته که باعث استفاده آسانتر از دسته می‌شود.

شرایط خرید قسطی جارو برقی ال جی

شرکت ال جی برای فروش قسطی محصولات و ارائه خدمات به مشتریان خود از طریق نمایندگی‌هایی که در سراسر کشور دارد اقدام می‌کند. مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها خرید اقساطی جارو برقی ال جی را انجام دهند. در شرایط قسطی از خریدار چک دریافت می‌گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید به سایت www.ghesticlub.com مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لباسشویی هیمالیا

خرید اقساطی لباسشویی هیمالیا
برند هیمالیا یکی از بهترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی لباسشویی هیمالیا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت...

فروش اقساطی یخچال ساید بای ساید سامسونگ

فروش اقساطی یخچال ساید بای ساید سامسونگ
در گذشته برای سالم نگه داشتن مواد غذایی از روش هایی نظیر خشک کردن استفاده می شد. با اختراع یخچال تقریبا مشکل فساد مواد غذایی تا حد قابل...