خرید اقساطی مایکروویو جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/20 08:51:29

یکی از جدیدترین محصولات برند جی پلاس مایکروویو می‌باشد. برای خرید اقساطی مایکروویو جی پلاس به بخش مایکروویو در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی مایکروویو جی پلاس


بررسی مایکروویو جی پلاس

مایکروویو جی پلاس در ظرفیت‌ها و طرح‌های مختلف طراحی و تولید می‌گردد. عملکرد یخ زدایی، قابلیت پخت سریع و قابلیت پخت چند مرحله‌ای، برخی از مشخصات مهم خرید قسطی مایکروویو جی پلاس محسوب می‌شود. مایکروویوهای Gplus در مدل‌های متنوع M347W/M425S/M356B/ M346S و M347B به بازار مصرف کننده عرضه می‌‎گردند. همچنین، این محصول تولید داخل در ظرفیت‌های 34، 36 و 42 لیتر موجود است. 

قابلیت Speedy Cooking

قابلیت پخت سریع یا speedy cooking از مشخصات برجسته خرید اقساطی مایکروویو جی پلاس تلقی می‌گردد. این ویژگی فرآیند پخت و پز مواد غذایی را سرعت می‌بخشد. در این پروسه جریان هوای داغ با کمک فن دستگاه، به صورت یکنواخت در اطراف مواد غذایی توزیع می‌گردد. در نتیجه این امر حرارت به صورت سریع و همسان در محفظه داخلی مایکروویو جریان پیدا کرده و مواد غذایی به خوبی پخته و آماده می‌شوند.

عملکرد یخ زدایی

انجام فرآیند یخ زدایی مبتنی بر زمان و وزن یا Defrost by Weight & Time، از امتیازات شاخص مایکروویو جی پلاس محسوب می‌شود. یخ زدایی مواد غذایی منجمد شده در فریزر، از کاربردهای متداول دستگاه مایکروویو است. با اعمال این قابلیت، مصرف کننده می‌تواند در کوتاه ترین بازه زمانی مواد غذایی منجمد را یخ زدایی نماید. به منظور استفاده از قابلیت یخ زدایی، دکمه مخصوصی بر روی پنل دستگاه تعبیه شده است. برای خرید قسطی مایکروویو جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مجهز به تایمر پخت

مجهز شدن به تایمر پخت (Kitchen Timer) را می‌توان از دیگر ویژگی‌های شاخص خرید اقساطی مایکروویو GPlus قلمداد نمود. این قابلیت به منظور تنظیم نمودن زمان و توان دلخواه دستگاه، غالبا مورد استفاده قرار می‌گیرد. فعال نمودن قابلیت kitchen timer از طریق دکمه مخصوص تعبیه شده بر روی پنل LED مایکروویو جی پلاس انجام می‌شود. با خرید اقساطی مایکروویو جی پلاس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

دارای فن کانوکشن

مایکروویو برند جی پلاس به فناوری کانوکشن (Convection) مجهز شده است. فن کانوکشن توسط المنت‌های طراحی شده، حرارت را در محفظه داخلی مایکروویو انتشار می‌دهد. در نتیجه این فرآیند گرما با نرخ ثابت و متعادل پخش شده و مواد غذایی به صورت کاملا مغز پخت آماده می‌شوند. این قابلیت در حفظ و نگهداری طعم و مزه غذا کمک شایانی می‌نماید.

دارای عملکرد بو زدایی

یکی دیگر از مشخصات خرید قسطی مایکروویو جی پلاس به فرآیند بو زدایی دستگاه مربوط می‌شود. با فشردن کلید مربوط به بو زدایی، بوهای نامطبوع تولید شده در محفظه داخلی دستگاه از بین می‌روند.

قابلیت Memory Function

قابلیت ذخیره سازی تنظیمات یا Memory Function، از ویژگی‌های منحصر به فرد مایکروویو جی پلاس به شمار می‌آید. این ویژگی امکان ذخیره سازی تنظیمات دلخواه را برای مصرف کننده، به راحتی فراهم می‌آورد. همچنین، به منظور عدم دسترسی کودکان به تنظیمات دستگاه، قابلیت قفل کودک برای مایکروویو برند جی پلاس لحاظ شده است.

قابلیت Home Fry

بر روی پنل LED مایکروویو جی پلاس قابلیت ویژه‌ای با عنوان home fry طراحی شده است. قابلیت هوم فرای امکان سرخ کردن مواد غذایی با روغن کم را برای مصرف کننده محقق ساخته است. ضمنا، این محصول به قابلیت Multi Stage Cooking (قابلیت پخت چند مرحله‌ای با تنظیمات دلخواه) مجهز گردیده است. 

نحوه خرید اقساطی مایکروویو جی پلاس

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب به منظور تجربه بهترین خرید، طرح فروش قسطی مایکروویوهای برند جی پلاس را به مرحله اجرا درآورده است. تحویل در کوتاه ترین بازه زمانی، تضمین اصالت کالا و قیمت مقرون به صرفه، از مزایای شاخص این طرح قلمداد می‌گردد. ضمنا، در این فروشگاه امکان خرید نقدی برندهای مختلف لوازم خانگی برای خریداران فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اجاق گاز اسنوا با چک

خرید اقساطی اجاق گاز اسنوا با چک
اسنوا برندی موفق و پیشرو در ایران است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید اقساطی اجاق گاز اسنوا با چک به بخش اجاق گاز در دسته بندی لوازم...

خرید قسطی لوازم خانگی با سفته الکترونیک

خرید قسطی لوازم خانگی با سفته الکترونیک
برای خرید قسطی لوازم خانگی با سفته الکترونیکی یا چک به دسته بندی لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را...