خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/15 04:42:36

در روزهای گرم تابستان جی پلاس می‌توان هوایی تازه و خنکی برای شما به ارمغان بیاورد. برای خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس از قسطی کلاب


خرید کولر گازی از برند GPlus

رهایی از گرمای فصول گرم سال، افراد را به خرید کولر گازی ترغیب می‌کند. کولرهای گازی به عنوان بخشی از لوازم خانگی یا اداری هستند که می‌توانند دمای محیط را بسیار موثرتر از کولرهای آبی کاهش دهند. با وجود اینکه این کولرها برای سرمایش محیط به کار می‌روند، در مدل‌های جدید امکان ایجاد گرما در محیط را نیز دارند.

امروزه شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی اقدام به تولید کولر گازی می‌کنند. خوشبختانه مدل‌های ایرانی نیز توانایی رقابت با مدل‌های خارجی را دارند. با این حال، تنوع مدل‌ها و ظرفیت‌های دستگاه‌ها باعث می‌شود تا برخی افراد در انتخاب کولر گازی کمی سردرگم باشند. در این راستا قصد داریم تا ضمن معرفی نکاتی که باید به هنگام خرید کولر گازی رعایت کنید، به معرفی کولر گازی جی پلاس و شرایط خرید اقساطی آن در یکی از فروشگاه‌های معتبر کشور بپردازیم. 

به هنگام خرید قسطی کولرگازی جی پلاس به چه نکاتی توجه کنیم؟

شرکت جی پلاس، به عنوان یکی از شرکت های گلدیران در کشور شناخته می‌شود که مدتی است به طور تخصصی وارد حوزه تولیدات کولرهای گازی شده است. این شرکت مدل‌های مختلفی از کولرهای گازی را در طول این چند سال به بازار تولید کرده و فروش بسیار بالایی را در کنار برندهایی همچون هایسنس و ایران رادیاتور تجربه کرده است. کولر گازی جی پلاس در نسخه‌ها و ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند. این شرکت محصولات خود را بر اساس شرایط آب و هوایی اقلیم ایران طراحی کرده است. 

برخی از محصولات این شرکت مخصوص مناطق با آب و هوای بسیار گرم مانند جنوب کشور هستند. با این حال، برخی دیگر مخصوص مناطقی هستند که آب و هوای معتدل‌تری دارند. در چنین شرایطی بهتر است تا به هنگام خرید قسطی کولر گازی جی پلاس به نکات زیر توجه داشته باشید. 

به هنگام خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس به چه نکاتی توجه کنیم؟ 

•توجه به ظرفیت کولر گازی‌

یکی از نکاتی که به هنگام خرید قسطی کولرگازی جی پلاس باید توجه داشته باشیم، توجه به ظرفیت کولر گازی است. کولرهای گازی با ظرفیت‌های 9000، 12000، 18000، 24000، 30000، 360000،48000 و 60000 BTU/HR تولید می‌شوند. برای انتخاب کولر گازی مناسب محیط خود باید به میزان نیاز برودتی خود توجه داشته و بر مبنای آن، بهترین مدل را انتخاب کنید. خرید قوی‌ترین مدل برای محیطی که نیاز چندانی به سیستم‌های برودتی قوی ندارد، مناسب نخواهد بود.

•انتخاب بهترین مدل با توجه به کاربری شما

کولرهای گازی جی پلاس در حال حاضر در مدل‌های مختلفی از جمله ایستاده، پرتابل، پنجره‌ای و اسپیلت تولید می‌شوند. در انتخاب بین این مدل‌ها باید به محلی که قرار است کولر گازی در آن قرار گرفته شود توجه کنید. سپس می‌توانید بهترین مدل را با توجه به کاربری خود انتخاب کنید.

•انتخاب کولر گازی با توجه به آب و هوای محیط

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، کولرهای گازی جی پلاس مخصوص مناطق گرم و خشک با کولرهای مناطق معتدل یکسان نخواهند بود. بدین ترتیب به هنگام خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس بهتر است تا بهترین مدل را با توجه به شرایط آب و هوایی خود انتخاب کنید.

•تعداد افراد استفاده کننده از کولر گازی

به هنگام انتخاب کولر گازی جی پلاس بهتر است تا به تعداد افراد محیطی که قرار است کولر در آن نصب شود، توجه داشته باشید. هرچه تعداد افراد یک محیط بیشتر باشند، به کولر گازی پر ظرفیت‌تری نیاز خواهد بود.

•بررسی وضعیت آفتابگیر بودن محیط

در نظر داشته باشید که هر چقدر یک محیط آفتابگیرتر باشد، دمای آن بیشتر بوده و نیاز بیشتری به استفاده از کولر گازی در طول ساعات شبانه روزی خواهد بود.

•بررسی ارتفاع واحد مسکونی یا تجاری

هر چقدر ارتفاع واحد مسکونی بیشتر باشد، به کولر گازی قوی‌تر و پر ظرفیت‌تری از برند جی پلاس برای تامین هوای خنک نیاز خواهید داشت.

•توجه به متراژ واحد

مهمترین نکته‌ای که به هنگام خرید قسطی کولر گازی جی پلاس باید توجه داشته باشید، توجه به متراژ واحد خواهد بود. هر چقدر واحد مسکونی یا تجاری شما بزرگتر باشد، بهتر است از کولرهای پر ظرفیت‌تری استفاده کنید. 

خرید قسطی کولرگازی جی پلاس در فروشگاه قسطی کلاب

در صورتی که به جای خرید نقدی تمایل به خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس دارید، فروشگاه قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای را برای شما در نظر گرفته است. شما می‌توانید در طرح‌های خرید اقساطی شرکت کرده و تسهیلات اعتباری را برای این کار دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش قسطی لوازم خانگی سری به صفحه مربوطه در وب سایت قسطی کلاب بزنید.

سایر بلاگ های مرتبط

تلویزیون samsung

تلویزیون samsung
انتخاب یک تلویزیون خوب و کاربردی بسیار مهم است. امروزه بهترین برند تلویزیون در دنیا برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی ...

خرید اقساطی ظرفشویي ال جی

خرید اقساطی ظرفشویي ال جی
ماشین ظرف شویی یکی از بهترین وسایل آشپزخانه می‌باشد. برای خرید اقساطی ظرفشویي ال جی به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم ...