خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت

تاریخ انتشار:
1403/2/28 14:21:35

برند ایرانی دیپوینت بهترین تکنولوژی را در ساخت یخچال فریزرها به کار برده است. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت


یخچال و فریزر دیپوینت مدل T7

یخچال فریزر دیپوینت در سه رنگ زیبای سفید، سفید چرمی و تیتانیومی تولید شده است. ابعادی برابر با 184 در 73 در 8 سانتی‌متر مکعب دارد. دیپوینت، برندی ایرانی است و شرکت گلسان به اندازه سی ماه آن را گارانتی می‌کند. در ادامه قصد داریم تا با این یخچال ایستاده ساخته میهنمان بیشتر آشنا شوید. قابلیت خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات یخچال T7

این یخچال دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است. برای مثال یک صفحه نمایش تمام لمسی از نوع LED دارد و می‌توانید نحوه کنترل یخچال خود را تنظیم نمایید.

برچسب مصرف انرژی در این یخچال A می‌باشد، بنابراین این یخچال دارای مصرف بهینه در برق و انرژی است. با خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت در مصرف انرژی صرفه‌جویی نمایید.

جالب است بدانید که این یخچال دارای یک آبسردکن یا آبریز دستی مخزن دار است، همچنین یخچال دارای چهار طبقه درب دار و دو کشو است و فریزر دو کشو دارد. 

فریزر دارای سیستم ذوب برفک خودکار می‌باشد و همچنین مجهز به کشوهای پلاستیکی محکم است. ظرفیت موجود در فریزر 175 لیتر می‌باشد، همچنین ظرفیت موجود در یخچال 383 لیتر است. بر روی درب فریزر یخساز متحرک وجود دارد که می‌توانید مخزن آن را به صورت دستی پر کنید. طراحی داخلی و نوع قفسه‌ها به صورت شیشه‌ای است.

یک محفظه مربوط به میوه و سبزیجات که درون یخچال وجود دارد که امکان انتخاب رطوبت خودکار را به شما می‌دهد، همچنین یک محفظه مخصوص نگهدارنده نوشیدنی یا بار در این یخچال دارید. 

به علاوه، یک جا تخم مرغی یکپارچه در این یخچال وجود دارد ویخچال دارای یک لامپ LED است که به روشنایی بیشتر و مصرف کمتر می‌انجامد. در این یخچال، از کشوهای پلاستیکی محکمی برخوردارید. با خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت از تولیدات مرغوب ایرانی حمایت نماییم.

این یخچال فریزر دارای طراحی نوع دستگیره آسان بازشو می‌باشد که لوله‌های آن به صورت پنهانی طراحی شده است. لاستیک دور درب‌ها خاصیت آنتی باکتریال دارد، همچنین در این یخچال از فیلترهایی برخوردارید که به عملکرد بهداشتی یخچال می‌انجامد و سبب می‌شود تا از مواد غذایی تازه برخوردار باشید. در این یخچال با پایه‌های قابل تنظیم رو به ‌رو هستید. 

فریزر دارای محفظه انجماد سریع می‌باشد بنابراین، به راحتی می‌توانید مرغ، ماهی و گوشت تازه‌ای که خریداری کرده‌اید را به سرعت درون فریزر منجمد کنید. با خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت همه چیز بهتر و تازه‌تر خواهد ماند!

این یخچال کمبی پایین به بالا دارای بیشینه صدای 40 دسی‌بل است، بنابراین هیچ گونه مزاحمتی از نظر صوتی برای شما تولید نمی‌کند همچنین، لرزش هم ندارد. میزان مصرف برق در این یخچال در یک سال 557 کیلو وات ساعت است.

این یخچال دارای سه عدد سیستم سرمایشی و کنترل دمای متفاوت است. نوع گاز موجود در این سیستم سرمایشی و از نوع دوست‌دار محیط زیست R134a می‌باشد، همچنین یخچال دارای سیستم سرمایشی ضد برفک سیار یا نوفراست. 

از دیگر ویژگی‌های مطلوب یخچال فریزر، وجود سیستم جریان هوای چندگانه است که سبب می‌شود تا جریان هوا به ‌صورت یکنواختی در طبقات یخچال فریزر گردش کند و مواد غذایی سالم و بهداشتی باشند. با خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت غذاهایی سالم، مقوی و تازه نوش جان کنید!

پیشنهاد ویژه خرید یخچال فریزر دیپوینت

برای تهیه این یخچال ایرانی خاص که در آن امکان باز شدن از هر دو جهت امکان‌پذیر است، می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات این فروشگاه معتبر مجازی استفاده کنید.

با استفاده از روش‌های موجود در سایت برای گرفتن وام اقدام فرمایید و لوازم خانگی مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم خانگي جی پلاس

خرید قسطی لوازم خانگي جی پلاس
اگر به دنبال خرید قسطی لوازم خانگي جی پلاس با شرایطی عالی هستید، به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

خرید قسطی مبلمان خانگی با چک

خرید قسطی مبلمان خانگی با چک
با خرید قسطی مبلمان خانگی می‌توانید با کمترین هزینه و تحویل فوری مبلمان، فضایی زیبا، راحت، و دلنشین را در منزل خود ایجاد کنید. همین الان...