خرید قسطی Apple watch 8

تاریخ انتشار:
1403/2/29 20:25:43

اگر قصد خرید قسطی Apple watch 8 با شرایطی عالی را دارید به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی Apple watch 8


نحوه خرید قسطی اپل واچ سری 8

خرید اقساطی Apple watch 8 از سایت قسطی کلاب امکان پذیر است. اپل یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده گوشی موبایل، کامپیوتر شخصی و است. هر ساله محصولات جدید این شرکت دنیا را دچار شگفتی می‌کند. این شرکت در 7 سپتامبر 2022 اقدام به معرفی یک ساعت بسیار شیک و با امکانات متنوع نموده است. در گذشته‌های نه چندان دور ساعت تنها وسیله برای نشان دادن زمان بود. امروزه ساعت‌ها دچار دگرگونی‌های بسیاری شده‌اند و کاربردهای گسترده‌ای پیدا کرده‌اند. اپل واچ یکی از ساعت‌های مدرنی است که علاوه بر تغییراتی که در شکل ظاهری و طراحی آن صورت گرفته، استفاده‌های دیگری هم دارد. جهت آشنایی بیشتر ادامه مقاله را از دست ندهید. 

ویژگی‌های ساعت اپل واچ سری 8

خرید قسطی Apple watch 8 از سایت قسطی کلاب بسیار آسان است. این ساعت دارای ویژگی‌های مختلفی در طراحی است که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.

نوع طراحی و صفحه نمایش: نسل جدید این کالای دیجیتال در سایزهای 41 و 45 میلیمتری طراحی و تولید شده و با بندهای نسل‌های گذشته آن کاملا سازگاری دارد. شکل ظاهری مدل 8 تغییرات چندانی نداشته و همچنان از سبک معمولی ساعت‌های هوشمند گذشته تبعیت می‌کند. اندازه نمایشگر این ساعت 9/1 اینچ می‌باشد و نوع آن Retina LTPO OLED است. میزان روشنایی این ساعت برابر با 1000nit بوده و رزولوشن آن برابر 484*396 است. جهت خرید اقساطی این ساعت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. با خرید اقساطی Apple watch 8 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری: در ساخت این ساعت از تراشه s8 استفاده شده و  نوع عملکرد و پردازش آن همانند سری 7 آن می‌باشد. جهت تامین قدرت نرم افزاری این ساعت از سیستم عامل watchos8 استفاده شده است. حافظه داخلی این ساعت 32 گیگابایت بوده و دارای یک رم 1 گیگابایتی است. قسطی کلاب اقدام به فروش قسطی این ساعت می‌نماید. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید وارد سایت مجموعه قسطی کلاب شوید.

باتری کم مصرف: یکی از بهترین تغییراتی که در این محصول صورت گرفته بهینه کردن باتری آن و کاهش مصرف در آن است. در باتری این ساعت از حالت کم مصرف بهبود یافته استفاده شده، این قابلیت سبب افزایش عمر باتری ساعت تا حدود 36 ساعت می‌گردد. 

قابلیت LOW power mode: این قابلیت سبب محدودیت یا غیر فعال کردن اعلان‌ها، سنسورها و ویژگی‌های انتخابی دستگاه می‌گردد. برای خرید قسطی Apple watch 8 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سلامت اپل واچ: اپل توجه ویژه‌ای را نسبت به سلامت کاربران خود معطوف داشته است. اضافه شدن دو حسگر دما در زیر دستگاه و زیر صفحه نمایش، جهت اندازه گیری دمای بدن کاربر از جمله تغییراتی است که در این محصول صورت گرفته است. این قابلیت هر 5 ثانیه یک بار دمای بدن کاربر را اندازه گیری می‌کند.

تشخیص تصادف و موقعیت مکانی: یکی از قابلیت‌های بسیار مفید این محصول قابلیت تشخیص تصادف شدید و اعلام موقعیت مکانی به کاربر می‌باشد.

ویژگی‌های ظاهری: در این محصول از یک باتری لیتیومی غیر قابل تعویض و در طیف‌های رنگی گسترده استفاده شده است.  قاب‌های مورد استفاده در این ساعت از جنس آلومینیوم و استیل ضد زنگ می‌باشد.

نحوه خرید اقساطی Apple watch 8 از قسطی کلاب

با توجه به ویژگی‌های برجسته این محصول افراد زیادی علاقه مند به خرید آن هستند.  در صورتی که توان خرید این ساعت را به صورت نقدی ندارید، می‌توانید از سایت فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب اقدام به خرید قسطی Apple watch 8 نمایید.

قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی است که در سال 1396 به منظور فروش کالا به صورت نقدی و اقساطی راه اندازی شد. این مجموعه همواره در تلاش است که شرایط خرید کالای بادوام را برای هموطنان تسهیل کند، تا اگر هموطنی توان خرید نقدی کالا را نداشت، بتواند کالای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری نماید. خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب بسیار آسان است. کافی است وارد سایت مجموعه شوید و محصول خود را انتخاب و پس از طی مراحل مورد نظر سفارش خود را ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اپل واچ سری 4

خرید اپل واچ سری 4
گجت‌های پوشیدنی آیفون بسیار زیبا و جذاب طراحی شده‌اند و شما با داشتن یکی از آن‌ها حس خوبی خواهید داشت. برای خرید اقساطی اپل واچ...

گوشی اقساطی - مدل های گوشی موبایل

گوشی اقساطی - مدل های گوشی موبایل
نوکیا با قدرت وارد حوزه موبایل شده است و موبایل های مختلف در رده های مختلف را وارد بازار کرده است این کمپانی با عرضه گوشی های هوشمند در سطح بالا...