خرید اقساطی گوشي A32

تاریخ انتشار:
1403/2/12 15:33:11

یکی از گوشی‌های جذاب کمپانی سامسونگ، مدل گلکسی a32 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي A32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشي A32

بررسی ویژگی‌های گوشی A32 

خرید قسطی گوشي A32 توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. گوشی A32 ازجمله گوشی‌های میان رده شرکت سامسونگ به شمار می‌آید. این شرکت در ادامه عرضه گوشی‌های هوشمند سری A، در فوریه سال 2021 به صورت رسمی از گوشی A32 رونمایی کرد. گوشی‌های سری A سامسونگ در ردیف محبوب‌ترین و پراستفاده ترین سری‌های گوشی برند Samsung قرار می‌گیرند. 

برخورداری از پنل نمایشگر باکیفیت Super AMOLED، از مشخصات شاخص خرید اقساطی گوشي A32 تلقی می‌گردد. صفحه نمایش گوشی توانایی پخش تصاویر و فرمت‌های تصویری را با رزولوشن و وضوح 1080 در 2400 پیکسل و با کیفیت Full HD+ برای کاربر فراهم می‌آورد. همچنین، نرخ نوسازی تصاویر گوشی هوشمند Galaxy A32 برابر با 90 هرتز اعلام شد. حداکثر روشنایی این مدل گوشی هوشمند در بازه 800 نیت لحاظ شده است. این ویژگی لذت تماشای فیلم برای کاربر را دو چندان ساخته است.

طراحی بدنه گوشی سامسونگ سری A32 بسیار خاص و زیبا صورت گرفته است. بدنه طراحی شده برای این مدل گوشی هوشمند از جنس شیشه تولید شده است. در بخش جلویی موبایل هوشمند A32 یک پنل 6.4 اینچی در نظر گرفته شده است.

بر اساس اعلام سازنده، ابعاد گوشی A32 در محدوده 8.4×73.6×158.9 میلی‌متر قرار دارد. وزن خالص دستگاه برابر با 184 گرم می‌باشد. بر همین اساس، به راحتی می‌توان گوشی را در دست گرفته و با آن کار کرد. سنسور مخصوص اثر انگشت به صورت Optical در قسمت زیر صفحه نمایش دستگاه تعبیه شده است.

برخورداری از رنگ بندی متنوع را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی گوشي A32 برشمرد. این محصول در رنگ‌های بنفش کمرنگ، سفید آبی و مشکی طراحی و تولید می‌شود. ضمنا، قاب پشتی گوشی از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است. 

سایر مشخصات گوشی A32

از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی گوشی سامسونگ A32 می‌توان به دوربین به کار رفته در ساختار دستگاه، اشاره نمود. لنز اصلی تعبیه شده برای دوربین موبایل Galaxy A32، یک لنز 64 مگا پیکسل بوده که عملکرد مطلوبی و مورد انتظاری را از خود نشان می‌دهد. 

لنز 64 مگا پیکسل گوشی در کنار برخورداری از سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و لنز 8 مگاپیکسلی Ultra wide، قابلیت عکاسی از سوژه‌های ریز را محقق ساخته است. همچنین، به منظور ثبت عکس‌های پرتره، از یک لنز ثبت عمق 5 مگا پیکسلی در دوربین این دستگاه استفاده شده است.

دوربین سلفی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A32 از یک لنز 20 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی در قاب جلویی گوشی طراحی شده است. دوربین این محصول توانایی ثبت تصاویر با سرعت 30 فریم بر ثانیه و فیلم برداری فیلم‌ها با کیفیت 4K را دارد. فلش LED، HDR و دوربین پانوراما، از دیگر قابلیت‌های دوربین گوشی A32 محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی گوشي A32 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سیستم عامل گوشی هوشمند Samsung A32، اندروید 11 و رابط کاربری دستگاه ONE UI 3.1 می‌باشد. بخش سخت افزاری گوشی به یک تراشه نانو متری Mediatek Helio G80 مجهز شده است. پردازشگر گرافیکی دستگاه از نوع Mail-G52 MC2 بوده که برای انجام امور روزانه و بازی‌های نه چندان سنگین مناسب می‌باشد. کارکرد این دستگاه با یک باتری 5000 میلی آمپری لیتیوم یونی صورت می‌گیرد. مصرف شارژ باتری گوشی سامسونگ A32، مطلوب و بهینه ارزیابی می‌شود. 

نحوه خرید قسطی گوشي A32

خرید اقساطی گوشي A32 برند سامسونگ از جمله طرح‌های مقرون به صرف فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به شمار می‌رود. با مراجعه به درگاه اینترنتی Ghesticlub.com می‌توان از جزییات این طرح مطلع گردید. ضمنا، فروش کالای دیجیتال در این فروشگاه علاوه بر شرایط اقساطی، به صورت نقدی نیز صورت می‌گیرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ تاپ legion 5

خرید اقساطی لپ تاپ legion 5
یکی ار بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ دنیا مدل legion 5 نام دارد. برای خرید اقساطی لپ تاپ legion 5 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی POCO X3 GT

خرید قسطی گوشی POCO X3 GT
برند شیائومی با ارائه بهترین محصولات در کنار بهترین خدمات در جهان شهره است. برای خرید قسطی گوشی POCO X3 GT به بخش موبایل در...