فروش قسطی گوشی a21s

تاریخ انتشار:
1403/2/25 10:09:22

یکی از جذاب‌ترین و زیباترین مدل‌های گوشی سامسونگ، مدل a21s می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a21s به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی گوشی a21s

خرید a21s

این اسمارت فون در سال 2020 به بازار عرضه شده است. دارای 4 رنگ پرفروش سفید، مشکی، آبی و قرمز می‌باشد. می‌توان گفت این گوشی یک نسخه پیشرفته از a21 می‌باشد.

به خصوص بر روی رم، باتری و دوربین‌ها قابلیت‌های بیشتری بهبود یافته شده است. برای خرید اقساطی گوشی a21s با تخفیفی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سری A از جمله سری‌های میان رده شرکت سامسونگ می‌باشد که ضمن برخورداری از قیمت مقرون به صرفه از ویژگی‌های کیفی مناسبی نیز بهره‌مند است.

طراحی

این گوشی در قسمت پشتی از جنس پلاستیک ساخته شده است و جلوی آن از جنس شیشه می‌باشد. از نظر ارگونومیکی نیز به خوبی طراحی شده است. سنسور اثر انگشت در قسمت میانی در پنل انتهایی قرار دارد. دکمه تنظیم صدا و خاموش و روشن در سمت راست قرار گرفته است. 

همچنین جک 3.5 میلی متری صدا و درگاه شارژ usb در پایین قرار داده شده است. در بالای نمایشگر و در سمت چپ از یک ناچ دوربین سلفی استفاده شده است. در سمت چپ نیز میکروفون و خروجی اسپیکر قرار دارد. برای خرید قسطی گوشی a21s با شرایطی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نمایشگر

نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی در حدود 83 درصد است. صفحه نمایش این گوشی یک صفحه 6.5 اینچی است که از فناوری‌های tft و ips استفاده می‌کند. رزولوشن صفحه 1600 در 720 پیکسل می‌باشد.

به این صورت تراکم پیکسلی آن 270 پیکسل در هر اینچ است. در این گوشی تصاویر به شکل طبیعی و با زاویه دید قابل قبول به نمایش در می‌آیند. حداکثر روشنایی صفحه نمایش نیز در حدود 5 نیت می‌باشد که برای عملکرد در زیر نور آفتاب مناسب است. با خرید اقساطی گوشی a21s از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

دوربین‌های چهارگانه

این دستگاه هوشمند نیز مانند گوشی‌های پرچمدار از یک ماژول چهارگانه استفاده می‌کند. لنز اصلی دوربین یک لنز 48 مگاپیکسلی است که در کنار آن از یک لنز فوق گسترده 8 مگاپیکسلی و نیز یک لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی و همچنین یک لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص تشخیص عمق قرار دارد. برای خرید قسطی گوشی a21s با قیمتی استثنایی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین اصلی دارای فوکوس خودکار و تشخیص فاز می‌باشد. دوربین ماکرو نیز برای عکاسی از نزدیک مناسب است. دوربین سلفی یک دوربین 13 مگاپیکسلی است. 

این دوربین‌ها می‌توانند با فوکوس خودکار، عکاسی پانوراما، برخورداری از قابلیت HDR و همچنین، کیفیت Full HD به فیلم برداری بپردازند. نرخ سرعت فیلم برداری نیز در حدود 30 فریم بر ثانیه می‌باشد.

مشخصات سخت افزاری

پردازنده این دستگاه درون یک تراشه 8 نانومتری قرار گرفته است و اگزینوس 850 نام دارد. این تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس 2 گیگاهرتز عمل می‌کند. همچنین پردازنده گرافیکی Mali-G52 نام دارد.

این گوشی در سه نسخه مختلف 3، 4 و 6 گیگابایت تولید شده است و حافظه داخلی نیز در دو نسخه متفاوت 32 و 64 گیگابایت می‌باشد. علاوه بر این امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا سقف 512 گیگابایت نیز وجود دارد. برای خرید قسطی گوشی a21s به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات سایت بهره ببرید.

حسگر و باتری

یکی از قابلیت‌های موجود در این دستگاه، قابلیت تشخیص چهره می‌باشد. از جمله مزایای این این اسمارت‌فون وجود یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی است که با یک شارژر پرسرعت 15 واتی به سرعت شارژ می‌شود. این دستگاه از سیستم عامل اندروید 2 و رابط کاربری One UI استفاده می‌کند.

خرید a21s

برای خرید این گوشی پرفروش و مقرون به صرفه می‌توانید از طریق فروشگاه قسطی کلاب اقدام فرمایید. در این فروشگاه تسهیلاتی وجود دارد تا بتوانید از لیزینگ‌های معتبر در  فروشگاه قسطی کلاب وام بگیرید و کالاهای خود را بین 3 الی 5 روز بعد سفارش دهید. 

ناگفته نماند که برای خرید اقساطی می‌توانید تا سقف 150 میلیون تومان اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی a21s از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی A22

خرید قسطی گوشی A22
یکی از گوشی‌های خوش قیمت برند سامسونگ مدل گلکسی a22 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A22 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید موبایل Redmi Note 8 Pro

خرید موبایل Redmi Note 8 Pro
برند شیائومی جز یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای تولید کننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی موبایل Redmi Note 8 Pro به بخش ..