خرید اقساطي تلویزیون دوو با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/14 17:41:53

شما می‌توانید برای خرید اقساطي تلویزیون دوو با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


خرید اقساطي تلویزیون دوو با چک


تلویزیون دوو

خرید قسطي تلویزیون دوو یک پیشنهاد ناب برای افرادی نابی است که قصد دارند تصاویری زنده، رنگ‌هایی با طراوت بیشتر را در خانه یا هر کجای دیگر تجربه کرده و تماشا کنند. پس در اینجا پرفروش‌ترین تلویزیون‌های دوو را در طرح فروش اقساطی سایت ما دنبال کنید تا بتوانید از یک شرایط بی نظیر برای خرید لوازم خانگی خود با هر درآمدی، خریدی آسان و تضمینی، محصولاتی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت‌ها برخوردار باشید.

برای اینکه بتوانید خریدی به صرفه و از هر نظر مطمئن را داشته باشید، به ادامه مطالب بپردازید، چرا که  این محصول از خیلی جهات بررسی شده و با این کار به تصمیم گیری شما کمک خواهد کرد. خرید اقساطي تلویزیون دوو در این سایت بسیار تضمینی است و با پرداخت قسطی، بسیار شرایط پرداخت آسان‌تر می‌شود. 

اصلی‌ترین دغدغه‌ای که در اینجا فراموش می‌شود؟

قیمت تلویزیون‌های دوو با توجه به ابعاد، قابلیت‌ها و امکانات به کار رفته قطعا متفاوت و متغیر است. این تلویزیون‌های هوشمند با به کارگیری فناوری روز دنیا طراحی شده‌اند، پس قیمت بیشتری دارند.

اما با پرداخت اقساطی و خرید قسطي تلویزیون دوو در سایت ما، قیمت‌های بالا برای شما دغدغه نخواهد بود، چرا که با هر قیمت و وسیله‌ای با شرایط پرداخت قسطی، پرداخت برایتان آسان‌تر می‌شود و دیگر دغدغه‌ای باقی نمی‌ماند. این تلویزیون‌ها که با نام دوو روانه بازار شده‌اند، به دست تکنولوژی و توسط شرکت Daewoo که از سال 1967 در کشور کره جنوبی شروع به کار کرده است، تولید و ساخته می‌شوند. این تلویزیون‌ها توسط بسیاری از کشورها مونتاژ شده و به کشور ما وارد می‌شوند. با وجود اینکه تلویزیون‌هایی هستند که تحت تاثیر قیمت ارز قرار می‌گیرند، اما این تغییر قیمت در تمام محصولات وارداتی نیز قابل مشاهده است.

بهترین لوازم خانگی با بهترین شرایط خرید اقساطی و یا فروش قسطی در سایت تضمینی ما، موجود هستند. در اینجا قصد داریم تلویزیون دوو را معرفی کنیم. به نظر می‌‎رسد اگر قبل از خرید اقساطي تلویزیون دوو، با ویژگی‌های این محصول آشنا شوید، انتخابی دقیق خواهید داشت. 

دسته بندی انواع تلویزیون‌های دوو

اگر بخواهیم تمام مدل‌های تلویزیون دوو را نام ببریم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

مدل DOLED-H9000 ال ای دی هوشمند دوو / ال ای دی هوشمند دوو مدل DUHD-J7000/ تلویزیون  DLE-H2000/ تلویزیون ال ای دی DLE-H1800 دوو / مدل DLE-H1800NB دوو. 

شاید بپرسید مزایای تلویزیون دوو چیست؟

با دوو از قابلیت‌های تلویزیون‌های اسمارت برخوردار می‌شوید و در خانه خود، سینمایی سه بعدی و چهار بعدی خواهید داشت. اگر این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید محدود به تلفن همراه نباشد که نیست، همینطور پردازنده‌های قوی‌تری را دارا باشد، تلویزیون‌های دوو را همه چیز تمام خواهد کرد.

بله درست شنیدید، سیستم عامل اندروید این تلویزیون‌های جذاب، فقط و فقط به تلفن همراه متصل نمی‌شود بلکه چیزی فراتر را به دنبال دارد و امکان اتصال به دستگاه‌های دیگر برای آن فراهم شده است. حال بهتر است از معایب این تلویزیون‌های پر طرفدار نیز آگاه شوید. تنها معایب تلویزیون‌های دوو این است که ممکن است از بلندگوهای آن ناامید شوید و این را بدانید که بعضی از مدل‌های این تلویزیون‌ها، تصاویر (FULHD ) ندارند. برای خرید قسطي تلویزیون دوو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های تلویزیون دوو

این تلویزیون‌ها، ویژگی‌هایی چون موارد زیر را دارا هستند:

تکنولوژی صفحه تلویزیون LED. LCD.OLED /  ساختار پنل  VA./  کیفیت تصویر Ultra HD (4K) / کیفیت پنل +A. /  زمان پاسخ دهی (میلی ثانیه) 5 / سرعت بازنشانی پنل (Panel Refresh Rate) 60 هرتز /  قابلیت HDR. HDR10.

پرفروش‌ترین تلویزیون‌های دوو 

پرفروش‌ترین تلویزیون دوو مدل DLE-H1800U می‌باشد با مشخصات زیر:

قابلیت اتصال به دیوار: دارد
برند: دوو
ورودی آنتن: دارد
خروجی صدای دیجیتال: دارد
کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K
نسبت تصویر: 16:9
محل قرارگیری بلندگوها: پایین قاب
نوع صفحه: تخت
وزن تلویزیون با پایه: 13 کیلوگرم
وزن تلویزیون بدون پایه: 12 کیلوگرم
گیرنده دیجیتال: دارد
سایز صفحه: 49 اینچ
تکنولوژی صفحه: LED
رزولوشن: 2160 ×3840
سیستم صوتی: 2 کاناله
تعداد بلندگوها: دو عدد
رابط هوشمند: ندارد
تیونر: DVB-T2
پردازنده: چهار هسته‌ای
درگاه USB: دارد
تعداد درگاه‌های USB: دو عدد
درگاه HDMI: دارد
تعداد درگاه‌های HDMI: سه عدد
بلوتوث: ندارد
ریموت کنترل: دارد
NFC: ندارد
کیبورد: ندارد
نوع پایه: رومیزی
دارای پنل IPS 

شرایط فروش اقساطی تلویزیون دوو

فروش اقساطی تلویزیون دوو با بهترین و مناسب‌ترین شرایط در سایت قسطی کلاب صورت می‌گیرد. هر چند که می‌توان خرید اقساطي تلویزیون دوو را به صورت نقدی نیز انجام داد. شرایط فروش اقساطی در اینجا فوق العاده است، پس خرید قسطی تلویزیون دوو از سایت ما به شدت پیشنهاد می‌شود. اما اگر تمایل به خرید اقساطی تلویزیون‌های دوو را دارید، پیشنهاد ما به شما سایت قسطی کلاب است که سایتی خاص و مطمئن می‌باشد و طرفداران بسیاری دارد. خریدار لوازمی خاص از یک سایت خاص باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال و فریزر امرسان

خرید اقساطی یخچال و فریزر امرسان
برند امرسان برندی استثنایی و موفق در ایران است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر امرسان به بخش یخچال فریزر در...

انواع لوازم برقی آشپزخانه

انواع لوازم برقی آشپزخانه
برای خرید انواع لوازم برقی آشپزخانه با جدیدترین طرح ها به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. وبسایت قسطی کلاب شرایط خرید...