کالا قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/10 22:30:54

برای مشاهده انواع کالا قسطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


کالا قسطی



فروش اقساطی کالا

کالا قسطی در صورتی که با گارانتی و ضمانت مطمئن و همچنین شرایط پیش پرداختی و قیمت تمام شده مناسب عرضه شود می تواند گامی بزرگ در جهت برداشتن فشار از روی دوش خانواده برای تهیه کالاهای مورد نظر خود باشد. در این مقاله با یکدیگر طیف مختلف کالاهای قابل خرید به صورت قسطی را بررسی می کنیم و سپس یکی از بزرگترین مراکز خرید کالا قسطی را به شما معرفی می کنیم.

خرید اقساطی

امروزه با توجه به شرایط پیش آمده در بازار، کالا قسطی یکی از مهم ترین روش های مردم برای تامین مایحتاج کالایی خود می باشد. خرید قسطی کالا هرچند با قیمت تمام شده بیشتری نسبت به حالت نقدی انجام می شود اما مزایای زیادی از جمله تقسیم فشار هزینه خرید کالا به چند ماه و همچنین ماندن پول در چرخه اقتصادی خانواده را دارا می باشد.

فروش اقساطی کالاهای مختلف در طیف های خاص با توجه به قیمت های منحصر به فرد و با توجه به نیاز مردم در مراکز محدودی صورت می گیرد. گروه های لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، لوازم اداری و موارد دیگر معروف ترین گروه های فروش کالا قسطی می باشند. 

در این میان آن چه که بیشتر به در نیاز مردم به چشم می آید و نیاز مردم برای فروش قسطی را بالا می برد گروه های لوازم خانگی و لوازم دیجیتال است. در ذیل مطلب به انواع مختلف مهمترین کالاهای مورد نیاز جامعه برای خرید قسطی اشاره می کنیم.

  • گروه لوازم خانگی: وسایلی مانند تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی و یخچال از مهم ترین وسایل مورد نیاز هر خانواده می باشند که با توجه به تحولات اخیر قیمتی، هر کدام از آن ها شاید به اندازه برابر و یا چندین برابر درآمد ماهانه یک خانواده هزینه داشته باشند! در این شرایط تنها راه و البته به صرفه ترین راه خرید اقساطی لوازم خانگی است.
  • گروه لوازم دیجیتال: امروزه و با توجه به پیشرفت و تسریع نقش اینترنت در جوامع، کالاهایی مانند گوشی همراه هوشمند، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و... به نیاز هر شخص تبدیل شده اند. برای درک بهتر این موضوع برای شما مثال می زنیم که لپ تاپی که تا یک سال پیش قیمتی برابر با 2 میلیون و 500 هزار تومان داشته است، امروزه دارای قیمتی بین 6 تا 8 میلیون تومان است!
    این رقم برای اکثریت خانواده های ما در یک ماه بسیار سنگین است. اما قیمت بسیار بالای این کالاها باز هم مشکل ساز بوده و امکان تهیه کالای دیجیتال با کیفیت را از متقاضی می گیرد. در این شرایط پیدا کردن مراکز فروش کالا قسطی برای لوازم دیجیتال بهترین گزینه است.
  • لوازم اداری: این گروه نیز از افزایش قیمت ها متناسب با کیفیت برند در امان نبوده و به صورت میانگین بین 3 تا 4 برابر افزایش قیمت داشته اند.با توجه به آن که در بسیاری از ادارات و شرکت های خصوصی لوازم اداری بسیار مورد نیاز است به همین دلیل برخی فروش اقساطی لوازم اداری را در اولویت قرار می دهند.


کالا قسطی

نحوه خرید کالا قسطی

با توجه به موارد گفته شده و البته همه آن چیزی که شما در بازار حس می کنید؛ پاسخ به این سوال که آیا خرید قسطی کالا با توجه به افزایش قیمت تمام شده به صرفه است، کار سختی نخواهد بود. دقت کنید که چنین شرایطی اولا در مراکزی محدود ارائه شده و ممکن است با توجه به سیاست های هر مجموعه، ثابت نبوده و زمان دار باشد. 

پس منتظر اتفاقات و تغییر بازار نباشید زیرا خیلی از افراد از این انتظار در سال های گذشته خود جز بی ارزش شدن سرمایه خرید و ناتوانی در تهیه کالاهای مورد نظر سودی نکرده اند. شما می توانید جهت تهیه کالا قسطی با شرایط پیش پرداختی و تعداد اقساط عالی و همچنین گارانتی و ضمانت محصولات با وجود فروش اقساطی، با قسطی کلاب تماس بگیرید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی در قسطی کلاب با همکاران ما در ارتباط باشید. نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان است که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی خودرو سایپا

فروش اقساطی خودرو سایپا
شرکت خودرو سازی سایپا از سال 1344 با همکاری شرکت فرانسوی سیتروئن آغاز به کار نموده است و نخستین خودرو.....

کسب درآمد از طریق اینترنت

کسب درآمد از طریق اینترنت
یک اصل مهم در بازاریابی و فروش وجود دارد و آن این است: هرجا که انسانی وجود داشته باشد ، نیازهایی نیز وجود دارد و بسیاری از نیاز ها هستند که افراد...