پلی استیشن قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 16:48:47

با وجود سرگرمی‌های متنوع هنوز کنسول‌های بازی در بین مردم جایگاه ویژه‌ای دارند. برای خرید اقساطی پلی استیشن به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


پلی استیشن قسطی

پلی استیشن 5 

شاید شنیده باشید که در پاییز 2020 یعنی خیلی زود، دو کنسول قدرتمند ایکس‌باکس اسکارلت و پلی استیشن 5 به بازار عرضه خواهند شد. به تازگی ویژگی‌هایی مرتبط به محصول جدید پلی استیشن اعلام شده است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن در قسطی کلاب فراهم شده است. 

قدرت و سرعت اجرا 

این محصول جدید دارای پردازنده‌های بسیار قوی رایزن از شرکت AMD است و پردازشگر گرافیکی فوق‌العاده آن نیز از مجموعه ناوی است. درایور هارد آن از SSD است.

کارکرد درایور شبیه به صفحه گرامافون است و توانایی چرخش 5400 دور بر دقیقه را دارد. حلقه‌های نوری ۱۰۰ گیگابایتی بلوری‌های 4K را به خوبی اجرا می‌کنند. پردازشگر گرافیکی توانایی یادگیری و پیشرفت سریع را در گیم‌پلی و موارد دیگر به وجود می‌آورد. 

ورود به بخش‌های مورد علاقه و شخصی سازی 

در این پلی‌استیشن جدید مرحله‌های نصب و حذف قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتری دارد. بازی‌های چند نفره توسط سرورهای گیم به شکل جالب وارد پلی‌استیشن 5 می‌شوند.

بازی‌های یک‌ نفره نیز اطلاعاتی مثل نوع ماموریت و پاداش معادل آن را دارد که درون رابط کاربردی پلی‌استیشن 5 می‌باشد. شما می‌توانید به عنوان یک کاربر تنها به بخش مورد علاقه خود وارد شوید. با خرید اقساطی پلی استیشن بازی‌های مورد علاقه خود را شخصی سازی کنید. 

کنترلر 

رنگ کنترلر بدون لیبل پلی‌استیشن 5، مشکی مات است و شباهت بسیار زیادی به Dual Shock 4 پلی استیشن 4 دارد. بر روی بدنه این کنترلر سوراخ کوچکی قرار دارد. 

در آخرین پتنت کنسول سونی، یک دستیار صوتی با استفاده از هوش مصنوعی عمل می‌کند. در تولید کنترلر از فید بک لرزشی دوال شوک 4 استفاده شده است. اين دسته جديد Dual Sense نام دارد. با خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن راحت‌تر از پیش، بازی کنید. 

حالت‌های شبیه‌سازی شده در بازی 

یکی از قابلیت‌های پلی‌استیشن 5 تریگر سازگار آن می‌باشد که این حس را به وجود می‌آورد تا شما سطوح مختلفی از بازی را تجربه کنید. برای مثال در بازی تیر و کمان حسی شبیه به تیراندازی واقعی دارید و گویا از یک شاتگان واقعی استفاده می‌کنید. با خرید اقساطی پلی استیشن همه موارد مهیج مثل شلیک، سرخوردن، شناکردن و حالت‌هاي هيجانی ديگر را تجربه كنيد!

هپتیک فیدبک یا همان بازخورد لمسی نیز بهتر از موتور لرزاننده مدل‌های قبلی عمل می‌کند. اکچویتور یا عملگر هیدرولیک در زیر سیم‌پیچ راست و چپ کنترلر جای گرفته است و قابلیت برنامه‌ریزی دارد.

سطوح و تجربه‌های گوناگون لمسی به شکلی غیرقابل پیش‌بینی ارائه می‌شود تا تجربه خسته ‌کننده در بازی‌های طولانی را در فیدبک لرزشی نداشته باشد. 

کانکتورها 

در آینده برای شارژ از کانکتور USB C استفاده می‌‌شود. البته در این شرایط با کابل هم می‌توانید بازی کنید. ظرفیت باتری و موتورهای لرزاننده در کنترلر، موجب سنگین ‌وزن شدن پلی‌استیشن است، ولی با این وجود، هنوز هم نسبت به کنترلر ایکس باکس به همراه باتری‌های داخلیش، سبک‌تر است. با خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن لحظاتي مهيج را در كنار خانواده خود داشته باشيد. 

پلی استیشن قسطی 

برای خرید یک پلی استیشن می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید. قسطی‌کلاب به عنوان یک پلتفرم تامین کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی ایرانیان شرایط ویژهای را برای شما به ارمغان آورده است. 

برای خرید کالاهای دیجیتال خود می‌توانید به صورت نقدی اقدام نمایید و یا در صورت درخواست اعتبار خرید اقساطی به یکی از سه روش بای‌چک، ليزينگ پارسيان و یا لیزینگ فرازانديشان اقدام نماييد.

در خرید اقساطی کالا از طریق لیزینگ فرازانديشان باید حتماً به نام شخص درخواست دهنده، چک دهید. دقت کنید که سابقه بانکی خوبی داشته باشید. 

حساب شما نباید سابقه‌ای درخصوص چک برگشتی و یا معوقه بانکی داشته باشد. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی پلی استیشن از قسطی کلاب است. همین حالا نسبت به خرید خود اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ps4 اسلیم

فروش اقساطی ps4 اسلیم
یکی از معروف‌ترین کنسول‌های بازی دنیا بی‌شک ps4 می‌باشد. برای خرید اقساطی ps4 اسلیم به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی...

خرید قسطی PS4PRO

خرید قسطی PS4PRO
کنسول بازی پلی استیشن 4 یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی سونی می‌باشد. برای خرید قسطی PS4PRO به بخش کنسول بازی در دسته بندی...