فروش قسطی سیم کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/13 11:53:42

برای خرید سیم کارت اقساطی به بخش سیم کارت سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی سیم کارت


فروش اقساطی سیم کارت در قسطی کلاب

در سال های نه چندان دور هر خانه و خانواده ای یک شماره تلفن ثابت داشتند و به نظر نمی آمد که مشکلی هم با این مسئله داشته باشند، اما با ظهور سیم کارت ها و تلفن های همراه تمام افراد کم کم احساس نیاز کردند که یک شماره تلفن شخصی داشته باشند و حریم خصوصی خو.د را گسترش دهند. به طوری که در حال حاضر تعداد سیم کارت های فعال بیش از تعداد کل افراد جامعه است.

یک نکته که بیان آن می تواند خالی از لطف نباشد این است که ضریب نفوذ سیم کارت ها (نسبت تعداد سیم کارت های فروخته شده به تعداد  سیم کارت های فعال) از حدود ۶۰ درصد در سال ۹۲ به حدود ۱۱۱ درصد رسیده است به این معنی که تعداد افراد زیادی وجود دارند که بیش از یک سیم کارت فعال دارند، البته ظهور موبایل های با قابلیت داشتن بیش از یک سیم کارت همزمان نیز در این مسئله مؤثر است.

با این که در سال های اخیر قیمت سیم کارت ها تا حد قابل توجهی پایین آمده است اما هنوز هم سیم کارت های با ویژگی های خاص وجود دارند که قیمت نسبتاً بالایی دارند. این سیم کارت ها را می توانید به صورت قسطی از سایت قسطی کلاب خریداری کنید.

همان طور که به احتمال زیاد می دانید سه اپراتور اصلی ارائه دهنده‌ی سیم کارت در کشور شرکت های بزرگ همراه اول، ایرانسل و رایتل هستند که هر کدام از لحاظ مشخصات متفاوتی نسبت به یکدیگر متمایز هستند. به عنوان مثال سیم کارت های همراه اول پوشش و آنتن دهی گسترده تری دارند، سیم کارت های ایرانسل سرعت اینترنت بالایی دارند و قیمت اینترنت آن ها نیز نسبتاُ مقرون به صرفه تر است.

همراه اول اولین اپراتوری بود که فعالیت خود را در کشور آغاز کرد و در ابتدای ورود سیم کارت های آن قیمت بالایی داشتند. با گذشت زمان و ظهور اپراتورهای جدید و رقابتی تر شدن بازار قیمت سیم کارت ها هم پایین آمد، البته هنوز هم برخی از شماره ها قیمت های بالایی دارند که اغلب برای اهداف تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. در حال حاضر بیشترین تعداد سیم کارت های واگذار شده و فعال شده‌ی متعلق به ایرانسل است.

خرید قسطی سیم کارت در قسطی کلاب

داشتن یک سیم کارت با شماره ی رند می تواند به رونق گرفتن هر چه بیشتر یک کسب و کار کمک کند چرا که شماره هر چه رندتر باشد بیشتر و راحت تر در ذهن شنونده باقی می ماند. اما اغلب شماره های رند از قیمت بالایی برخوردارند و کسانی که در حال شروع یک کسب و کار تازه هستند توانایی مالی پرداخت مبلغ زیادی برای خرید یک سیم کارت را ندارند، از این رو ما در قسطی کلاب در صدد این برآمده‌ایم که این مشکل را برطرف کنیم.

از طریق سایت قسطی کلاب هر کسی می تواند با پرداخت یک پیش پرداخت اندک باقی مانده‌ی قیمت یک سیم کارت با شماره ی رند را به صورت قسطی تهیه کند. 

با مراجعه به سایت قسطی کلاب و بخش سیم کارت می توانید سیم کارت های با میزان رندی متفاوت را مشاهده کنید که قیمت های متفاوتی نیز دارند و تمام آن ها را می توانید به صورت قسطی خریداری کنید.

سیم کارت اقساطی موجود در سایت قسطی کلاب رنج قیمت متفاوتی دارند اما چیزی که بین همه آن ها مشترک است این است که تمام سیم کارت های قسطی را می توانید به صورت اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه تهیه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی سیم کارت 12

خرید اقساطی سیم کارت 12
داشتن یک سیم کارت با شماره‌ای رسمی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد، بنابراین اگر قصد خرید اقساطی سیم کارت 12 را دارید به بخش سیم کارت در...

فروش اقساطی سیم کارت

فروش اقساطی سیم کارت
شرکت‌های گوناگونی در زمینه سیم کارت فعالیت می‌کنند و با قرار دادن شرایط ویژه برای سیم کارت‌های خود، در حال رقابت هستند. برای خرید...