خرید اقساطی گوشی iphone 13

تاریخ انتشار:
1403/2/13 07:56:46

همان طور که می‌دانید جذاب‌ترین گوشی اپل مدل آیفون 13 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی iphone 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی iphone 13



بررسی گوشی آیفون 13

شرکت اپل، جزو شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و عرضه کالای دیجیتال، به خصوص گوشی اپل می‌باشد. در این میان شرکت اپل، گوشی آیفون 13 را طراحی نموده و وارد بازار کرده است. این گوشی فوق العاده شرکت مذکور، خصوصیات و قابلیت‌های متمایزی دارد. اگر به گوشی آیفون 13 نگاه کنیم، از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با مدل قبلی ندارد. قاب پشتی این گوشی، از جنس شیشه بوده و به صورت براق می‌باشد.

فریم میانی گوشی آیفون 13 از جنس استیل ضد زنگ طراحی شده است. پنل جلویی این مدل، تفاوتی با آپشن قبلی ندارد. این گوشی دارای گواهی ip68، بوده که می‌تواند به مدت نیم ساعت تا عمق 5/1 متر آب مقاومت کند. وزن آیفون 13، 174 گرم می‌باشد. این سنگینی به دلیل ظرفیت باتری است. برای خرید قسطی گوشی iphone 13 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

معرفی بیشتر این کالای دیجیتال

خاصیت کالای دیجیتال، طراحی و عرضه آپشن‌های جدید به بازار می‌باشد. گوشی آیفون 13، دارای نمایشگر اختصاصی شرکت اپل بوده و 1/6 اینچ است. ابعاد بدنه محصول مذکور، 9 × 5/19 سانتی متر می‌باشد. این نمایشگر کیفیت بالا و روشنایی چشمگیری نسبت به آپشن‌های قبلی دارد. ظرفیت باتری گوشی آیفون 13، 3240 میلی آمپر بوده که نشان از قدرت بالای باتری دارد. همچنین دوربین این محصول فوق العاده، بیشترین تحول را نسبت به آپشن‌های قبلی خود داشته است. دوربین گوشی آیفون 13، علاوه بر حفظ کیفیت، شارپنس و روشنایی بی‌نظیری دارد. این گوشی فوق‌العاده شرکت اپل، به علت پردازنده قوی‌تر دوربین، می‌تواند در حالت شب و تاریکی نیز عکس برداری کند. 

خصوصیات دیگر گوشی آیفون 13

همانطور که عنوان شد، انتظار از کالای دیجیتال، ایجاد تحول است. گوشی آیفون 13، با معماری 5 نانومتری طراحی شده است. این گوشی ناب شرکت اپل، در 3 نسخه سخت افزاری یعنی 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی عرضه شده که تمامی این نسخه‌ها از 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برند. این گوشی از صدای استریو استفاده کرده است. بلندی صدا به همراه کیفیت بالای آن، منجر شده است که آیفون 13، بهترین اسپیکر را در بین تمام گوشی‌ها به خود اختصاص دهد.

گوشی آیفون 13 در بازار ایران قیمت مناسبی نسبت به کیفیت بالای خود دارد. در واقع قیمت آن در برابر ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن کم می‌باشد. گوشی مذکور در بخش طراحی ظاهری چندان تفاوتی با آپشن قبلی خود ندارد، ولی نمی‌توان قابلیت‌های آن را با آیفون 12 مقایسه کرد. 

خرید اقساطی گوشی iphone 13

فروش قسطی، یکی از امتیازاتی است که فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری، به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در واقع با توجه به افزایش سرسام آور هزینه‌ها به خصوص در دنیای کالای دیجیتال، فروش و خرید اقساطی به مشتریان، کمک فوق‌العاده‌ای می‌کند. علاوه بر خرید نقدی، خرید قسطی گوشی آیفون 13، از قسطی کلاب ممکن شده است. برای خرید قسطی گوشی iphone 13، بایستی به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و این محصول فوق‌العاده را خریداری نمایید. خرید اقساطی گوشی iphone 13 از طریق سایت قسطی کلاب، بسیار آسان می‌باشد.

شما به عنوان خریدار، کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. در قسطی کلاب، برای خرید قسطی گوشی iphone 13 مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز می‌کنید. بقیه مبلغ را با اقساط چندین ماهه با قسطی کلاب تسویه می‌کنید. مبلغ پیش پرداخت و تعداد ماه‌های بازپرداخت برای خرید اقساطی گوشی iphone 13، به شرایط مشتری و قسطی کلاب بستگی دارد. پس خرید قسطی گوشی آیفون 13، با تمام امکانات و کیفیت بی‌نظیر برای شما فراهم می‌باشد. قسطی کلاب منتظر خرید شماست!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ با چک

خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی تلفن بی سیم

خرید قسطی تلفن بی سیم
شما برای اینکه به راحتی بتوانید در اداره یا هر محیط دیگری کار کنید باید از وسایل و فناوری های جدید استفاده کنید....