خرید اقساطی لپ تاپ مایکروسافت

تاریخ انتشار:
1403/2/5 00:19:55

برای خرید اقساطی لپ تاپ مایکروسافت به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لپ تاپ مایکروسافت


خرید اقساطی با قیمت مناسب 

خرید اینترنتی به صورت اسان در سایت قسطی کلاب با اسان ترین روش ها خرید کنید و اقساطی پرداخت نمایید همه ی ما کم و بیش اسم شرکت بزرگ مایکروسافت را شنیده ایم و از لپ تاپ های با کیفیت این شرکت با خبریم. خرید اقساطی لپ تاپ مایکروسافت می تواند یک ایده و خبر بسیار شیرین و در عین حال خوشحال کننده باشد.

لپ تاپ های مایکروسافت به دلیل قدرت بالا و پردازش مناسب، جزء لپ تاپ های رده بالای جهانی است و به دلیل ویژگی های، از قیمت بالایی مخصوصا در ایران برخوردار است. بنابراین خرید اقساطی لپ تاپ مایکروسافت می تواند یک انتخاب بسیار متمایز کننده باشد.

در شروع این مقاله، ابتدا توضیحی راجع به شرکت مایکروسافت و لپ تاپ های قدرت مند آن می دهیم، سپس راجع به سایت قسطی کلاب، بزرگترین سایت فروش محصولات دیجیتال به صورت قسطی می پردازیم.

شرکت مایکروسافت

مایکروسافت، شرکت آمریکایی است که مرکز آن در شهر ردموند در ایالت واشینگتن قرار دارد. مؤسس شرکت مایکروسافت، بیل گیتس است. همان شخص معروف که همه ی ما اسم آن را شنیده ایم. لپ تاپ های شرکت مایکروسافت با نام سیرفیس معروف است.

لپ تاپ های شرکت مایکروسافت از نظر قدرت، بسیار بی نظیر بوده و با محیط ویندوز در حال رقابت با لپ تاپ های اپل است. شاید کسی فکرش را هم نمی کرد که مایکروسافتی که به تولید ویندوز و آفیس پرداخته، روزی به ساخت لپ تاپ روی آورد؛ آن هم از نوع خارق العاده.

سرفیس لپ تاپ، دارای پردازنده‌ی کمیاب Core i7 7660U است و همچنین دارای واحد پردازش گرافیکی Iris Plus 640 است که در هیچ یک از لپ تاپ های موجود در جهان وجود ندارد و به گونه ای وجه متمایز کننده ی مایکروسافت است. سرفیس لپ تاپ بر خلاف لپ تاپ های دیگر، دارای تعدد رنگ زیادی است و این انتخاب را به استفاده کننده می دهد که با تمایل و سلیقه خود لپ تاپ مورد نظر را خریداری کند.

ویژگی های متمایز کننده

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، علاوه بر رنگ بسیار زیبا، طراحی منحصر به فرد . زیبای این لپ تاپ بسیار در دید است و کمتر کسی با دیدن آن، شیفته اش نمی شود.

شاید با خود می گویید خیلی به دلم نشسته چگونه آن را بخرم؟ توان خرید آن را ندارم. جواب خرید اقساطی لپ تاپ مایکروسافت از سایت قسطی کلاب است. در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

سرفیس لپ تاپ از نظر طراحی، سرآمد تمام لپ تاپ های ویندوزی است و از این حیث، کاملا رقیب شایسته ای برای برند اپل به حساب می آید. لپ تاپ مایکروسافت، با بدنه ای از جنس آلومینیوم و پوششی مات، مانع از جذب هرگونه اثر انگشتی می شود تا زیبایی آن حفظ شود.

یک نوآوری بسیار جالب در لپ تاپ مایکروسافت که در بین لپ تاپ ها، تک بوده این است که توزیع جرم قطعات داخلی به گونه ای تقسیم شده است که شما با یک انگشت بدون نگه داشتن پایه لپ تاپ می توانید صفحه لپ تاپ را باز کنید. همچنین طراحی ارگونومی این لپ تاپ به گونه ای است که شما در حین تایپ، لرزش صفحه نمایش را نخواهید دید و این لرزش ها کنترل شده هستند.

خرید اقساطی لپ تاپ مایکروسافت، پیشنهادی شگفت انگیز از قسطی کلاب

با خرید اقساطی لپ تاپ مایکروسافت از قسطی کلاب، یک انتخاب هوشمندانه و قابل برنامه ریزی انجام می دهید. با توضیحاتی که ارائه شد، مطمئنا این حس به شما دست داده است که به خرید چنین لپ تاپی ترغیب شده باشید اما شاید با خود می گویید بسیار گران است و سرمایه لازم را ندارید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 مدل مختلف صورت می‌گیرد. اولین روش خرید اقساطی از بای چک است و دومین روش خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و سومین روش خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان است.

خرید اقساطی لپ تاپ مایکروسافت، یک پیشنهاد بی نظیر از طرف تیم قسطی کلاب بوده که بی شک، انتخابی درست و عاقلانه است. سایت قسطی کلاب، با دریافت مجوز های لازم از مراجع مورد نیاز، در صدد خدمت به مردم با حفظ قوانین و مقررات لازم می باشد.

مطمئن باشید با خرید اقساطی لپ تاپ مایکروسافت از سایت قسطی کلاب، علاوه بر حفظ سرمایه، یک گام بزرگ به سمت تکنولوژی وسیع و قدرتمندانه برداشته اید.


سایر بلاگ های مرتبط

تبلت ایسوس

 تبلت ایسوس
ایسوس یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم دیجیتالی است که در دنیا محبوبیت ویژه‌ای دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت ایسوس به بخش...

خرید قسطی موبایل A32

خرید قسطی موبایل A32
اگر شما جز علاقه مندان به گوشی گلکسی a32 هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...