گوشی آیفون

تاریخ انتشار:
1403/2/13 14:15:06

تلفن‌های همراه برند آیفون جز پرفروش‌ترین موبایل‌های دنیا است. اگر شما هم به این برند معروف علاقه‌مند هستید، به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون دلخواه خود را انجام دهید.


گوشی آیفون


گوشی آیفون، ارزشمند و پرطرفدار 

شرکت امریکایی اپل برای نخستین بار در سال 2007 گوشی آیفون را رونمایی کرد. از آن زمان به بعد این کمپانی هر ساله گوشی‌های جدیدی را در تاریخ‌های مشخص رونمایی کرده که از آنها به عنوان پرچمداران عرصه نوآوری و تکنولوژی یاد می‌شود.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور محبوبیت ویژه محصولات اپل در بین مردم ایران، طرح ویژه خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون را اجرایی کرده است.

کیفیت بالای محصولات اپل و همچنین پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری قوی این شرکت سبب شده برخی گوشی‌های آن علی‌رغم گذشت چند سال همچنان پرطرفدار باشند. 

6 نسل ابتدایی آیفون به صورت تک گوشی و نسل‌های بعد به صورت دو گوشی با ابعاد و سخت افزار متفاوت عرضه می‌شدند تا اینکه مدل‌های اخیر این شرکت با 3 مدل مختلف عرضه شدند. 

افزایش نرخ ارز در کنار افزوده شدن هزینه‌های اضافی سبب رشد چشمگیر قیمت گوشی آیفون گردید، اما ویژگی‌های منحصر به فرد در کنار کیفیت بالا سبب شده موبایل آیفون همچنان طرفداران زیادی داشته باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون دارید، قسطی کلاب شرایط استثنایی برای شما در نظر گرفته است.

در حال حاضر آیفون 11 پرومکس، آیفون 11 پرو و آیفون 11 آخرین محصولات شرکت اپل در بخش گوشی‌های تلفن همراه بوده و چندی قبل این شرکت تصمیم به معرفی گوشی آیفون SE 2020 کرد. 

سه مدل یاد شده جز پرچمداران اپل محسوب می‌شوند و از پردازنده اختصاصی A13 و 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برند. همانند اتفاق همیشگی حافظه‌های 64،128 و 256 گیگابایتی باعث تنوع قیمتی هر مدل شده است. 

تفاوت‌های اصلی این 3 گوشی آیفون در ابعاد گوشی، صفحه نمایش، تعداد دوربین، حجم باتری و وزن آنها است که بر اساس نیاز خود می‌توانید خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون را انجام دهید. 

چنانچه قصد خرید یکی از مدل‌های گوشی آیفون 11 را دارید و موجودی حساب شما برای خرید مدل پرومکس یا حافظه‌های بالاتر کافی نیست، می‌توانید به راحتی بخش اندکی از مبلغ اصلی را به صورت نقدی پرداخت و مبلغ باقیمانده را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. با این روش دیگر خرید گوشی ایده آل برای شما آرزو نخواهد بود. 

اگر گوشی آیفون 11 گزینه مورد نظر شما است، اما بزرگ بودن صفحه نمایش یا قیمت بالای آن باعث تردید جهت خرید آن شده، اپل راه حل مناسبی را برای شما در نظر گرفته است. 

اپل با معرفی آیفون SE2020 بازار گوشی‌های میان‌رده را هدف گرفته است. این دستگاه دارای پردازنده سخت افزاری مشابه با آیفون 11 است، اما به صورت تک دوربین و با صفحه نمایش 4.7 اینچی عرضه شده است تا افرادی که علاقه‌ای به خرید گوشی‌های بزرگ ندارند را راضی کند. 

دوربین گوشی علی‌رغم نداشتن سنسورهای چندگانه کیفیت بالایی داشته و از قابلیت پرتره پشتیبانی می‌کند. به دلیل ابعاد کوچکتر صفحه نمایش کار کردن با گوشی آسان بوده و بسیار خوش دست است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات آن بهره‌مند شوید.

سایر گزینه‌های اپل 

اگر علاقه‌مند به داشتن یک گوشی با ابعاد بزرگتر و تعداد لنز دوربین بیشتر هستید، پرچمدارهای سال گذشته اپل نیز می‌توانند انتخاب‌های شما باشند. 

گوشی‌های آیفون XS ,XR ,XS Max همچنان بر روی خط تولید اپل بوده و به نسبت مدل‌های جدید قیمت بسیار پایین‌تری دارند. سخت افزار این گوشی‌ها همچنان از قدرت بالایی برخوردار می‌باشند، ضمن اینکه سابقه اپل نشان داده تا چندین سال پشتیبانی نرم افزاری از آنها را ادامه خواهد داد و هم اکنون نیز میزبان سیستم عامل جدید یعنی IOS 14 خواهند بود. 

چنانچه قصد خرید کالای دیجیتال از هر نوعی را داشته باشید، اپل یک محصول پیشنهادی برای شما خواهد داشت. یکی از برترین مزایای در اختیار داشتن مجموعه محصول‌های این شرکت هماهنگی بسیار بالای سخت افزار و نرم افزار آن بوده و با توجه به یکسان بوده پایه سیستم عامل‌ها، کلیه دستگاه‌ها ارتباط آنها با یکدیگر به آسانی فراهم می‌گردد. 

خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون از قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از برترین و جامع‌ترین سایت‌های فروش آنلاین در کشور می‌باشد که دارای کالاهای متنوعی است. نحوه خرید از قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی می‌باشد. سایت قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان خود خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون در مدل‌های متنوع را امکان پذیر کرده است.



سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت سامسونگ 2019

خرید تبلت سامسونگ 2019
تبلت‌ها انواع و اقسام گوناگونی دارند که یکی از بهترین آن‌ها تبلت‌های سامسونگ می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ 2019 به بخش...

خرید اقساطی گوشی m31 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی m31 سامسونگ
گوشی‌های سری m سامسونگ دارای کیفیت و کارایی بسیار بالایی می‌باشند. برای خرید اقساطی گوشی m31 سامسونگ به بخش موبایل در دسته...